Tram scheidt kind van vader

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MHMW, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MHMW

MHMW Niet meer actief

(Novum) - Een Amsterdamse tram is dinsdagmiddag weggereden met een vader terwijl een kinderwagen met daarin zijn dochtertje nog buiten stond. Het GVB onderzoekt hoe het incident heeft kunnen gebeuren, laat een woordvoerder weten naar aanleiding van een artikel in Het Parool.
    De man had bij de halte Amsteldijk eerst een andere passagier geholpen haar kinderwagen in de tram te tillen. Toen hij vervolgens zijn eigen wagen wilde pakken, gingen de deuren dicht.
    De bestuurder van de tram stopte pas bij de volgende halte. Daar werden vader en dochter herenigd. Een passagier was de vader vanaf de halte Amsteldijk met het kind tegemoetgelopen.
    Het GVB zegt het voorval te betreuren en onderzoekt hoe het heeft kunnen gebeuren. "Dit had nooit mogen gebeuren. Wat ons betreft gebeurt het dan ook nooit weer", aldus een de woordvoerder.

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    zo hee wat zal die vader geschokken zijn

3. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Wat erg!
    Ik heb ook lang gereisd met de tram in A'dam en die deuren gaan na enkele sec. gewoon dicht. Niemand die oplet of je wel normaal met 2 benen binnen staat.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Zo aso tramchauffeur ook. Kon toch even stoppen toen ie er achter kwam?

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Onbegrijpelijk dat de tram dan gewoon door rijdt.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jezus, ik had denk ik die tram afgebroken als hij niet was gestopt :$

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    heeft zon tram geen noodrem

8. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb het zelf soortgelijk meegemaakt..
    Met mijn moeder opstap ( 9 jaar )
    Ik stap de tram in.. gaan de deuren dicht..
    Ik zie nog steeds mijn moeder er achter aan rennen, zwaaien, schreeuwen en ondertussen mijn moeder steeds kleiner worden.
    Ik ben de eerste halte uitgestapt en gewoon blijven wachten.. Huilend dan.. dacht dat ik me moeder voor altijd kwijt was haha..
    Gelukkig is alles goed gekomen.

Echt verschrikkelijk.. Aso chauffeurs

9. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik dacht ook al aan een evenutele noodrem of iets ? Je rijdt toch niet door, als trambestuurder. Ik zou helemaal gek worden !

10. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik las het ja ze zijn echt zo aso hier, ben regelmatig helemaal nijdig op die mensen van het GVB. Stond een tijdje terug in de tram, probeerde er een bejaard echtpaar in te stappen (die zo te merken niet bekend waren in Amsterdam) nadat de man in stapte gaat de deur voor de neus van de vrouw dicht. Stond de tram ook nog even zo stil, die man meteen wat tegen de chauffeur gezegt, die gewoon zijn schouders op haalt en verder niets doet.

Tijdje daarvoor sloten ze de deur op een meisje van een jaar of twee (moeder was tegelijk bezig met kleiner kindje). Kind helemaal in paniek, gingen de conducteur tegen elkaar praten en lachen haha zit er weer een tussen ;):x

en zo kan nog wel even door gaan

11. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Zo arme vader wat heeft die in de stress gezeten en echt bizar dat die trambestuurder niet stopt.

12. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ohh wat erg ! Wat zal dat een vreselijk gevoel zijn geweest voor die vader!

13. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

lees het bericht net voor aan mijn man, hij zegt die chauffeur mag blij wezen dat zijn tram nog heel is want hij had hem gesloopt desnoods alle ruiten eruit geslagen ik laat me dochter toch niet alleen!! mafkees die chauffeur maar hebben ze geen noodrem ofzo net als in de trein??

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik had echt die hele tram af gebroken. en ik had de chauffeur niet moeten zien denk ik.

idd een noodrem maar daar denk je op zon moment niet aan

15. Eowyne

Eowyne Actief lid

26 mei 2007
    287
    0
    0
    Database Publisher
    Amsterdam
    Ja het is inderdaad treurig gesteld met de tram conducteurs in Amsterdam. Niet alleen dit soort idiote incidenten (en het gebeurt echt belachelijk vaak!) maar überhaupt de manier van mensen aanspreken. Ook tegen toeristen, het is echt geen visitekaartje voor de stad kan ik je vertellen. Snauwen, compleet ongeïnteresseerd je aankijken echt belachelijk.

Ik zou die conducteur (want die was uiteindelijk degene die de chauffeur niet op de hoogte wilde stellen) echt over de balie getrokken hebben :x. Echt opzouten met je arrogante gedrag! Als je niet je werk wilt doen, dan moet je maar een andere baan zoeken.

16. tricia82

tricia82 Niet meer actief

hebben trams ook geen noodrem?
    dan had ik denk ik daar aan getrokken.
    o wat kan ik me boos maken om zulke stomme dingen dat ze niet gewoon meteen zijn gestopt.

17. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Helaas gebeurd het in de omgeving utrecht hier ook, zo heeft mijn moeder vroeger ook buiten gestaan en ik binnen, gelukkig was mijn oma ook binnen maar ons is altijd geleerd dat we bij de volgende halte moeten uitstappen als het gebeurd
    Maar er komen hier ook regelmatig mensen vast te zitten tussen de deuren, echt niet normaal!

18. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik kan me niet voorstellen dat die conducteur of chauffeur zelf kinderen heeft.. Als je dat wel hebt dan stop je direct.

Overigens is het mij ook eens gebeurd, maar dan met een trein (van Syntus). Ene kind binnen, andere kind buiten en ik dus tussen de deur want ik raakte in paniek toen er gefloten en werd de deuren dicht gingen. Ik wist echt niet of ik in de trein wilde blijven of er weer uit zou gaan... (en terecht: onmogelijke keus).

De conductrice stond gezellig met iemand te kleppen en keek totaal niet om zich heen. Uiteindelijk na mijn gegil natuurlijk wel. De deur ging toch dicht, maar de trein bleef stilstaan. Ik was tussen de deuren uit naar binnen geglipt (met een pijnlijk been inmiddels) en toen kon ik via een andere deur naar buiten om m'n oudste van het perron te halen. Die heeft hieraan overigens een trauma overgehouden, want altijd als we nu de bus of trein in stappen wordt hij direct heel nerveus en begint hij daarna te huilen.

19. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

En het maar vreemd vinden als er weer een in elkaar geslagen wordt. Niet dat ik dat goedkeur, maar het is niet gek.

20. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    vreselijk zeg!

Deel Deze Pagina