Ja dank je, jij ook! Welke ronde zit je inmiddels? Wij nu in ronde 3, net weer ongi geworden... Hoop dat het niet te lang gaat duren allemaal ivm de pijn, maar helaas heb je dat allemaal niet zelf voor t zeggen.
ronde 5 in middels maar mag bijna testen en heb het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn... Was jij aan de pil? Mijn spiraal is er begin nov. uitgehaald.
Ik ben in maart gestopt met de pil ja, heb hier veel last van gehad, vooral de eerste maand had ik veel van de bekende kwaaltjes! Spannend zeg, ben eens benieuwd dan, zeker als je het gevoel hebt dat t wel eens raak zou kunnen zijn... heb je al bepaalde symptomen dan? groetjes
ja heb wel symptomen maar ja die kunnen ook van wat anders zijn, buikgriep ofzo... Mijn buik is wat gevoelig, veel winderigheid (sorry...) en vannacht wit slijm overgegeven. Wie weet is het niets maar zou erg teleurgesteld zijn als ik een nega test had, gewoon een gevoel...
Klinkt bekend, had ik deze maand ook, erg misselijk, overgeven, m'n darmen die bleven rommelen. Ook was ik maar 1 dag ongi, daarna alleen nog maar wat oud bloedverlies, temp die eigenlijk nog steeds hoger is dan normaal, vanmorgen heb ik uit nieuwsgierigheid dan toch een test gedaan, maar was eigenlijk zoals ik wel verwacht had, negatief... toch was ik van de ene kant ook weer behoorlijk teleurgesteld, had t zo gehoopt Ben s benieuwd of t bij jou wel raak is! Wanneer ben je van plan om te testen?
Ik hoop te kunnen wachten tot mijn NOD zondag maar vrees dat ik een dezer dagen niet meer kan wachten....
heb vanmorgen getest maar nega, nu maar hopen dat ik gewoon te vroeg was. Heb nu met mezelf afgesproken dat ik echt moet wachten tot maandag