Wie heeft er hier ervaring met Tramadol? Ik heb echt vreselijke rugpijn vanaf vrijdag en moet morgen naar het ziekenhuis voor een scan van de ruggenwervels om een eventuele hernia uit te kunnen sluiten. Nu heb ik voor de pijn Tramadol meegekregen,maar ik durf het niet te gebruiken als ik alle bijwerkingen lees :') . Vind het maar een eng middel, heb overigens 50mg capsules. Wie o wie? Wel keiverrot want 25 november heb ik de sporttest van de politie. Zeker hopen op geen hernia dus...
ik weet niet of je wel eens vaker zwaardere pijnstillers hebt gehad?? mijn ervaring is dat je er in het begin best wel even van je padje van kan zijn. maar dat is 24 uur dan gaat het beter daarna gaat het goed. qua pijnstilling werkt het wel heel goed eigenlijk
de eerste dag ben je behoorlijk van je pad af.. voel je je behoorlijk stoned.. en komt er ook weinig uit je handen maar pijn verlicht het zeker wel !
Heb het ook geslikt, in combinatie met diclofenac....en ik leef nog Ik had het toen met diclofenac, vertrouwde dat toen ook niet nadat ik de bijsluiter had gelezen. Ben toen ook pas begonnen met slikken toen m'n vriend thuis was, kon die 112 bellen als het niet goed ging Maar reageerde er goed op, net als op tramadol. Sterkte...
Ik heb het laatst ook geslikt, omdat ik spit had! Daarbij gebruikte ik ook nog 4x per dag paracetamol zetpillen van 1000mg en 3x per dag ibuprofen 600mg. Ik werd er niet suf van ofzo! Maar vond ook niet dat het hielp tegen de pijn! Ik hoop voor je dat het geen hernia is! Als het bij mij niet beter, moet ik over n week ook weer terug bellen. Dan krijg ik denk ik ook een scan. (al zou dat nu niet mogen, omdat ik niet weet of ik zwanger ben) Sterkte!!
Heb vorig jaar een tijdje tramadol geslikt, tot 1 week na m'n operatie. De eerste avond dat ik het slikte voelde ik me stomdronken.. de avonden erop heel relaxed erdoor.. beetje alsof je stoned bent.. Maar zal voor iedereen anders zijn denk ik ? Geen rare dingen zoals overgeven of hoofdpijn of misselijkheid gehad verder erdoor.
tis een hele sterke pijnstiller. volgens mij komt ie net onder de morfine. je kan er idd wat tipsy van worden maar das bij iedereen anders.
ik had er ook een stoned gevoel bij maar ik zat toen aan de max. dosis en ik moest in een keer stoppen vanwegen een reactie, ik kon er niet tegen, en toen had ik afkick verschijnselen. maar het werk echt wel hoor
nou wat de andere al zeggen. Ik lees overal als bijwerkingen hartkloppingen, zweten, msiselijkheid. En ik HAAT misselijkheid, dat vind ik echt vreselijk...
ik kreeg van de arts tramdol in druppel vorm ,dit was omdat je daar echt minder misselijk van word.hij vertelde mij dat de pillen dit gevoel wel snel gaven. voor de rest word je er erg suf van en mag je geen auto rijden geen alchol ... in het begin krijg je echt veel bijwerkingen maar die nemen na een tijdje af....... het is een broertje van morfine alleen dan in een lichtere vorm
Denk toch kwestie van uitproberen !? Ik werd er niet misselijk van iig! Kreeg zelfs vreetkicks, boterhammen met kaas én pindakaas én jam tegelijk werkte ik weg Probeer dan wel even iets te eten voordat je het inneemt.. dat maakt een bodempje en heb je minder kans op dat maag gaat protesteren.
Ik voelde me op een gegeven moment wel heel misselijk! Maar of dat van de pijn was of de tramadol?!? Ik ben er in ieder geval gelijk mee gestopt, want ik word panisch van overgeven!!
ik heb al een aantal keer tramadol gehad, indd de eerste dag kun je even van je pad af zijn, maar het helpt wel degelijk voor de pijn, mijn moeder moet het heel soms nog, en mijn vader ook nog, maar die neemt het niet meer wanneer hij moet werken mijn vader werkt bij de politie, had enorm last van zijn schouder, dus hij had ook een tramadol gekregen, maar mijn vader dacht : ja hallo, ik heb straks nachtdienst dus ik neem hem wel net voor ik ga werken, kwam er midden in de nacht een melding, hij met een collega verklaring afnemen midden in de nacht bij mensen thuis, hij bleek op de bank te zijn gaan liggen en was gaan tukken
Mijn ervaring is dat je er erg duf van wordt. Pijn wordt minder maar gaat zeker niet weg. Zelf wordt ik wel misselijk van tramadol, maar pas na een paar dagen, dan 1 dag goed beroerd ervan en daarna nergens last van.
Ik slik het al 6 jaar en gaat prima. Het is verslavend dus je moet dan stoppen en weer overnieuw beginnen met een lage dosis. Bijwerkingen krijg ik alleen als ik er teveel van neem. Ik heb 100 mg. traagwerkend en slik er zo'n 8 op een dag. Als ze niet goed vallen, krijg ik jeuk, word misselijk en ga out. maar goed dan heb je er ook heel veel. Als je er gewoon eentje neemt en het daarbij houdt gaat het prima. Je moet er even aan wennen.. Sterkte
Ik heb het ook een tijd gebruikt, ik werd er echt suf en stoned van. Ik kon toen niet normaal voor mijn zoon zorgen of durfde dat ook niet en ik kon niet autorijden. Het helpt wel tegen de pijn, ik nam het in combinatie met diclofenac en pcm/codeine. Nam het `s nachts en soms in geval van nood overdag. Hoop voor je dat je geen hernia hebt, nu je net naar de politietest mag. Sterkte.
Ik heb het gebruikt met mijn knie. Ik werd er vooral high van de eerste dagen. Als je alert moet zijn is dat het grootste risico. Misselijkheid is bij bijna alle medicatie een bijwerking. Al is tramadol wel een opiaat, misschien iets grotere kans als je daar gevoelig voor bent. Ik heb ooit ook echt morfine gebruikt, daar werd ik wel kotsmisselijk van, maar dus niet van tramadol.