ik heb het een paar maanden gehad toen ik bevallen was en blijvende rugklachten had... de eerste paar dagen was ik idd wat stoned achtig maar wel gewoon relaxed dus niet vervelend suf ofzo gewoon rustig en zonder pijn was een verademing na een paar dagen hielp het gewoon goed tegen de pijn en werd ik er wel relaxed van maar niet dat ik echt van het padje was ofzo ik vond het een uitkomst, toen ik ze niet meer kreeg was het echt vreselijk om weer zoveel pijn te hebben, mocht ze niet langer slikken .. hoop voor je dat het meevalt btw als je die sporttest binnenkort hebt dat zou wel extra zuur zijn zeg :s
ok, dat is balen...ja dan heb je weinig andere keuze wat ik al zij wbt de tramadol maar je moet er echt ff aan wennen, je word er knetterstoned van...
indd eerst scannen, niet alle handelingen osteo zijn bevoordelijk voor een slechte rug. Begrijp me niet verkeerd ik loop vanaf mijn 12 e bij fysio en sinds mijn 17e ook osteo, om de boel werkend te houden. Hopenlijk hoeft het straks niet meer.. Ik ben ook erg benieuwd wat er uit je scan komt morgen.
Is wel heel wat anders dan een osteopaat hoor. Wat is Orthomanuele Geneeskunde (OMG)? - Ontstaan De basis van de Orthomanuele Geneeskunde werd in 1965 gelegd door de Amsterdamse arts M. Sickesz. Zij stelde vast dat veel klachten van het bewegingsapparaat (rug, nek, hoofd, armen, benen) te maken hebben met zeer kleine, corrigeerbare afwijkingen in het bekken en de wervelkolom. Vervolgens ontwikkelde zij een methode voor een effectieve behandeling van die afwijkingen en van de klachten. - Methode De kern van de methode is gebaseerd op de aannames dat het bewegingsapparaat in aanleg symmetrisch van bouw is en dat afwijkingen van de symmetrie tot klachten kunnen leiden. Het streven van de arts Orthomanuele Geneeskunde is dus om de asymmetrieën op te zoeken en zo goed mogelijk te behandelen. (praktijk oosterbosch) Osteopathie is een alternatieve geneeswijze[1] die uitgaat van de veronderstelling dat de verminderde beweeglijkheid van bepaalde lichaamsweefsels een nadelige invloed heeft op de gezondheid. Osteopaten zijn in staat om dergelijke weefsels met hun handen op te sporen en door middel van speciale technieken weer beweeglijker te maken. Er is geen wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de werking van de behandelmethode. (wikipedia)
Dit ben ik trouwens wel eens. Ik ga nu naar een orthomanueel arts, maar dus wel pas nadat er is vast gesteld waar het probleem zit en hoe dat komt.
Dit is een arts. Maar ook hier heb je weer zoiets dat je gewoon even heel goed moet bekijken vind ik hoor. Je hebt hier ook van die beunhazen tussen zitten. De arts die wij nu hebben staat hier in de omgeving heel goed bekend. Dus daar zou ik wel op letten. Ik laat niet zomaar aan mijn lijf kraken/duwen/draaien of wat dan ook.
Toevallig pas weer bij de HA geweest voor de rug en nieuwe tramadol gekregen Ik heb gevraagd of een maagbeschermer nodig was aangezien ik die bij de diclofenac wel kreeg. Volgens mijn huisart is maagbeschermer niet nodig, tramadol is niet slecht voor je maag, je wordt er alleen misselijk van maar dan helpt een maagbeschermer niet :x Dus dan maar zonder proberen...
Zag hier ook osteopaat voorbij vliegen... Zelf heel slecht ervaringen mee, heeft het bij mij alleen maar slechter gemaakt, maar hoor er ook wel weer goede dingen over. Misschien moet ik hem wel dankbaar zijn.....hij heeft het goed genoeg verpest dat ze verder gaan kijken
ik ben heel tevreden over de Osteopaat. Heb al jaaaaren last van lage rugpijn, en elke 3 weken ging ik naar hem, en had al vanaf eind augustus geen pijn meer. Tot nu dus.
Jawel.. Ik slik dat een aantal weken. En dan stop ik. Cold turkey.. Is echt vreselijk word daar knotsziek van en kan dan bijna niks meer. Om daarna weer met eentje te beginnen en weer op te bouwen tot ik weer op de 800 mg zit en zo steeds weer overnieuw.
Zo das rot... Pff moeilijk hoor.... Ik heb een tijdlang diclofenac overgedoseerd geslikt daar werd ik al niet vrolijk van laat staan van tramaol. Je huisarts vind het goed?
Joycje: Is er echt niets anders wat helpt. lijkt mij zelf minder heftig voor je lichaam om langdurig een morfine achtig iets te slikken. Cold turkey van tramadol is niet fijn en ook niet gezond lijkt me. Ik moet echt heel langzaam afbouwen en zelfs nu heb ik onwijs last de bijwerkingen.
ik ben pas vanaf augustus naar een osteopaat gegaan... 3 behandelingen. Waar staat 3 jaar dan? heb 3 behandelingen gehad. 1e keer na een week teruggegaan, daarna na 3 weken, geen last meer.
Heb gekeken, maar heb niet eerder wat geplaatst over mijn persoonlijke ervaringen met een osteopaat Weet iemand zo of je eigenlijk wel zwanger mag worden met tramadol, lees er wisselende informatie over.
Ik heb het ook een tijdje geslikt....2 weken geloof ik. Ik voelde me er behoorlijk sloom onder, reactie vermogen van 0,0. Durfde niet alleen met mijn dochter te zijn, zo stoned werd ik er van. Ik nam het ook alleen als het niet anders kon, omdat het best wel zwaar spul is. Ook wilde ik het risico niet nemen om er afhankelijk van te worden. Dus als de ibo niet hielpen, dan nam ik er pas 1...