oke sm belde net dat ze een kado heeft gekocht voor de sint naja prima zou je zeggen alleen het volgende. wij wilden zoonlief een houten speel garrage vanjanbibbejan oid kopen.dit wist ze nu belde ze dus net op ïk heb voor sinterklaas een garage gekocht. uit de blokker folder want anders moet hij wachten toot zijn verjaardag ja die 2 maanden hij zou het maar missen. maar na uitleg over hoe hij eruit ziet was vriendje even nieuwschierig en het ding is wanstaltig! en ook nog eens van plastic! ik wil niet ondankbaar over komen vind het leuk dat ze iets voor hem koopt maar aub OVERLEG even. maar nu we hebben heb net al het hysterische speelgoed naar zolder gedaan en de rest sttat in de kelder zodat het niet te zien is.en dan krijg je dat ding. aangezien ik nog al een flapuit en in kan niet schijnheilig doen dat ik het leuk vind als ik dat niet vind. dus het is nu echt en nu??? eerlijk zeggen draait uit op oorlog. maarja dat ding gaat gelijk naar boven als we thuis zijn want vriend was het helemaal zat met al het scheeuwende speelgoed
mn zoontje krijgt die zelfde garage van mijn moeder, hahaha Maar ja ik vind het geen punt, en ik weet zeker dat mn zoontje er blij mee zal zijn. Je kunt toch de garage op zijn eigen kamer neer zetten zodat hij er daar mee kan spelen?
Ene kant een leuk gebaar, maar de manier waarop en wat zal ik ook niet leuk vinden hoor. Als ze het niet wist, dan was het anders. Maar ze wist het! Als het mijn schoonmoeder was, had ik gewoon gezegd dat die garage dan bij haar bleef staan en hij er daar wel mee deed spelen, maar niet hier thuis!
ik zou wel eerlijk zeggen, dat jullie die houten garage gingen kopen en dat hij niks aan 2 garages heeft. Dat ze dat ook wist. Dan hoef je niks te zeggen over het feit, dat je hem wanstaltig vindt
Je gaat toch niet lopen klagen over een kado? Dat ze wist dat jullie een garage zouden kopen en dat nu ook doet, ach ja, dan begrijpt ze waarschijnlijk ook beter waarom die van haar straks naar boven verdwijnt. En dat het ding aardslelijk is, kinderen zijn gek op kleuren, dus je zoontje klaagt vast niet. Ik heb hier in huis wel meer dingen staan waarvan ik de kleur niet mooi vind, maar het is maar speelgoed hoor. Dat hoeft niet bij mijn interieur te passen, zolang de kinderen het maar leuk vinden. Dus op je vraag "en nu?" Gewoon lekker zo laten en leg het naast je neer.
Dit Regeltje ik wil niet ondankbaar over komen vind het leuk dat ze iets voor hem koopt maar aub OVERLEG even. Dus als ze wat voor jou zoon wil kopen moet ze eerst even overleggen, en als jij het dan niet mooi vind mag ze het niet kopen? ze MOET dus kopen wat op jou aanwijzen gekocht mag worden? nou ik zou nooit weer wat kopen Je zoon is er waarschijnlijk superblij mee........nou daar gaat het toch om?
Het komt op mij nogal ondankbaar over...(ook met jouw uitleg erbij) Ik denk dat heel veel ouders en kinderen blij zouden zijn met een Sinterklaas kado van een oma (in veel families gebeurt dit dus niet).
Ken je het spreekwoord; Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken! Beetje ondankbare reactie. Wees blij dat ze uberhaubt wat koopt, dat ze zo enthousiast is om wat te kopen. Maar wat is het probleem aan gekleurd plastic speelgoed? Vinden jullie dat niet mooi? Dus je zoon mag daar niet mee spelen omdat jullie dat niet mooi vinden.. Snap de logica erachter niet helemaal achter.. Sorry.
weetje wat het is vriend WIL het gewoon niet in de woonkamer en hij mag geen speelgoed op zijn slaapkamer omdat hij er mee gaat lopen spelen dus gooit mijn vriend het op zolder bij de rest van de bergen speelgoed die zoonlief heeft. en dat is haar zoon
Met alle respect naar jou en je vriend, maar dat is toch niet gezond? Dus jou zoon mag geen speelgoed op zijn kamer omdat hij er mee gaat spelen? waar is het anders voor bedoeld? Maar beneden mag het ook niet want het staat niet netjes Ik probeer het te begrijpen maar dat lukt niet. Waar spelen je kinderen nu mee dan? Al het speelgoed staat op zolder, kelder, schuur omdat papa het niet mooi vind staan Hoe denk JIJ daar zelf over?
Uhhh, waar moet jullie zoon dan spelen? Hier heb ik nog nooit van gehoord en sorry, maar ik vind het ronduit belachelijk dat hier een topic over geopend wordt, dit is dan ook mijn laatste reactie. Er zijn wel belangrijkere dingen in de wereld...
Eens en met je vorige reactie en met oa Ingrid. Wow, als mijn man dat niet wilde had hij echt mooi pech.
ho even je snap het niet of in iedergeval verkeer als zoon lief speelgoed op zijn kamer heeft dan gaat hij dus niet slapen en zijn kamer komt hij alleen om te slapen verder is hij altijd beneden. beneden heeft hij 7 bakken van ikea (grote trofast bakken) spoeel goed en dan wat er nog in de kelderkast staat wat iedere dag tevoorschijn word gepakt. het is hier overdag een grote speelgoed bom alleen die garage kan niet in de kelderkast erbij en dus zou hij in de woonkamer moeten staat en dat wil hij niet omdat hij het opgeruimt wil hebben als zoon op bed ligd is dat zo gek??
Ik ken iemand en die mensen willen ook absuluut geen speelgoed in de kamer, ook hun slaapkamer lijkt op en gewone kamer...speelgoedloos! Het staat idd op zolder nog een verdieping hoger....hmm ongezellig hoor. Ik vind dat eerlijk gezegd zo raar...als je daar binnenkomt zou je bijna denken dat ze geen kinderen hebben. Ik weet niet of het bij jou zo is maar het klinkt zo raar, waarom mag dit niet? en wat betreft die garage, ik vind het een lief gebaar van je sm...ze bedoelt het vast niet slecht anders had ze het niet gekocht maar wat is het probleem dat het er niet zo leuk voor jullie uitziet en dat het van plastic is? jullie kind wou het toch heeel graag hebben, nou is toch mooi dat hij iets heeft gekregen van sm waar hij heeeel blij mee is en waar wel mee gespeeld wordt, naja als dat mag Ik lees net je bericht die je net geplaatst hebt, hij heeft dus wel speelgoed in de kamer staan..naja oke dat konden we niet uit je tekst halen...duidelijk nu
vind het een beetje ondankbaar om het af te wijzen. bedoel misschien vind je zoontje hem geweldig. misschien handig om onderling te vragen wat iemand nog wil hebben of kan gebruiken maar mijn kids hebben zo vaak iets dubbel gehad en echt niet altijd even mooi (bijv 3 poppen van babyborn tot een enge pop met lijp oog) maar mijn dochter is dol op al haar poppen. en mijn zoontje heeft bijv 2 treinbanen van little people maar net weer anders. tja het waren kadotjes en zo kunnen we nog wat afwisselen. mijn zoontje heeft trouwens een houte garage en een plastice van intertoys en die van intertoys vind hij zo veel leuker. lijkt wel een een beetje op die van de blokker maar dan een iets grotere en nog een baan erbij. denk dat de kleurtjes etc zo veel meer aanspreken. hier wel tenminste ons huis is trouwens compleet ingericht op de kinderen. grote speelhoek maar spelen eigenlijk door heel de kamer heen. slaapkamer het zelfde ook vol met speelgoed. het heet niet voor niks SPEELgoed. dat is echt om mee te spelen en niet om op te bergen. heb lak aan alles en iedereen die hier binnen komt. mijn mooie witte tafel heeft hier en daar zelfs een streepje stift zou wel schokkend zijn voor je vriend.
Ergens snap ik je wel hoor.. Jullie wilden graag een (houten) garage kopen, koopt sm een garage en dan net totaal iets anders als dat jullie hadden willen geven. Ik zou dat persoonlijk erger vinden als dat het ding er wanstaltig uit zou zien.. Hoeveel 'lelijk' speelgoed hier wel niet in huis staat haha, ach zolang ze er lekker mee spelen Maar misschien had sm wel niet duidelijk begrepen dat jullie zelf een garage wilde kopen? En liep ze er tegenaan en dacht:'Oh dat was een goed kadootje, daar heb ik ze over gehoord, dus ik koop het meteen'. Anders gewoon met haar over hebben toch? Helemaal als jullie echt ook nog een houten garage willen kopen.. Misschien kan Sinterklaas het kado daar wel brengen en heeft hij een leuke speelgarage bij oma?
mee eens. Ze wist het dan vind ik het ook een beetje kinderachtig dat ze een garage gaat kopen omdat je kindje er anders even op zou moeten wachten tot hij die van jullie kreeg. (zo begreep ik het goed?)