We hebben afgelope zaterdag een bank besteld in de winkel. aanbetaling moet ik deze week overmaken. alleen nu twijfel ik heel erg over de bank... We hebben een U-vorm bank 'gekocht' (hij is nog niet betaald) Maar in de winkel kon ik alleen op een 2zits zitten van nep-leer. Onze bank zal dus groter zijn en van stof. In de winkel vond ik m erg hard zitten maar iedereen maakte mij wijs dat dat anders zou zijn bij de stoffen variant. klopt dit echt?? Bank is heel mooi, precies wat wij willen. Maar ik ben zó bang dat hij te hard is Kan de bank eventueel nog geannuleerd worden? Bestaat er zoiets als 7dagen bedenktijd ofzo iets?
Heb je iets ondertekend? Zo ja, dan zal er onderaan de aankoopbon in de kleinen lettertjes wel iets staan over annuleringen. Succes!
Volgens mij heb je gewoon het recht van je beslissing af te zien, zeker als er nog geen voorschot betaald is (in ieder geval gemakkelijker want nu hoef je niet in de weer om dat geld terug te krijgen). Mijn ervaring is met banken dat het materiaal niet veel uitmaakt voor de zachtheid van het zitten. Leer voelt kouder en "stugger" aan dan stof, maar voor de stevigheid van de zitting maakt dit volgens mij weinig uit. Het is toch dezelfde bank.
Wij hebben sinds december een nieuwe bank. In het begin zat het ook best hard maar nu is ie goed "ingezeten" en "ingeslapen" haha ik ben er nu bijna niet meer van af te slaan. Maar er zal vast wel iets over in staan bij de voorwaarden.
onze bank is stof en het showmodel was ook een soort nep achtig iets erop. maar zit hetzelfde vrij hard. ons werd ook beloofd dat het soepel zou worden als je er veel op zit. nou ik zit elke avond op hetzelfde plekje maar na 2 jaar nog steeds hard overal. ligt misschien ook aan of je een bank van 800 zoals wij of een van 2000 koopt dat weet ik niet. maar ik denk dus dat de bekleding niets uitmaakt of het harder/zachter gaat zitten
Ik vermoed dat een bedrijf niet zal bestellen voordat de aanbetaling binnen is...dus wellicht dat je de bestelling nog kunt annuleren.
Seats and sofa's toevallig?? Niet in hun praatjes trappen hoor... die beloven van alles, zeggen van alles maar het is echt flut! (en ik weet het omdat mijn vader daar ooit heeft gewerkt en daar gillend weg is gegaan omdat ze mensen zo "oplichten" )
Ik had precies hetzelfde met een bank bij seats and sofa's .. Helaas was mijn man zooooooooo dom.. We moesten aanbetalen hadden geen geld bij ons.. Zegt mijn man ooo ik heb 5 euro in mn zak. Toen zaten we eraan vast.. Anders moesten we 1/3 van het bedrag betalen en geen bank! Daar ook alleen een nepleren versie.. Stof was dun bank was 2400 euro!! Zo'n spijttttt!! Ik denk als je niet aanbetaald heb je nergens aan vastzit
Wij hadden onze stoffen hoek bank bij zitmaxx vandaan. Daar op een lederen bank gezeten die vrij hard was. Maar toch hebben ze ons te weten overtuigen dat het helemaal goed zou komen. En dat is ook allemaal gelukkig goed gekomen. Zeer goede service. Terwijl we eerder nog nooit van die zaak gehoord hadden. Maar wij houden zo nu en dan ook wel van een gokje wagen haha. Heb er geen moment spijt va n gehad.
bij seats&sofa's een keer de deur uitgerend. Ik zag een bank... 2500 euro.. Ik kon de prijs drukken tot 700 euro!?!! Maar ik eiste 500 euro, die verkoper moest en zou perse die bank aan mij verkopen. Maar hij ging niet naar 500. Dus ik ben weggegaan. Had er geen fijn gevoel bij. Toen ben ik naar de Leen Bakker gegaan, vond daar een heerlijke leren bank, showmodel voor 90? euro geloof ik. Ik heb er jaren heerlijk opgezeten. En nu staat hij in de woonkamer bij een vriend van mij en die zit er ook nog heerlijk op. Tis niet te zien dat hij maar 90 euro was hoor.
Volgens mij heb je altijd 14 dagen herroepingsrecht. Maar nieuwe banken zijn altijd hard! Die worden na een tijdje zachter zou me geen zorgen maken! Misschien de winkel nog een keer bellen en uitleggen waarom je een beetje bent gaan twijfelen? Misschien hebben ze een wat ouder showroommodel waar al veel op gezeten en getest is
Geen seats and sofas gelukkig. Teveel negatieve dingen over gehoord. Dit is wel een normale woonzaak hier in t centrum. Man was aardig, heeft mooie prijs voor ons gemaakt. Geïmpregneerd met 50% korting. Ik denk dat ik puur twijfel omdat ik die hoekbank zelf niet gezien heb maar alleen een 2zits variant. Ik ben iemand die t moet zien wil ik een goed beeld krijgen. Volgens mijn vader kan ik niet annuleren omdat het custom made is