Hoi, Ik kan zo enorm balen van mn haar. Vroeger altijd een prachtige volle bos gehad, waar nu maar de helft van over is. En het ergste is dat ik aan de voorkant/zijkant kale plekken heb gehad. Nu zit er wel wat haar weer. Maar die haartjes blijven superkort en dun zoals baby vlashaar. Als het net gewassen en gefohnt is valt het niet op, maar als ik met warm weer wat meer zweet, zijn het sliertjes op m'n hoofd. Ik lees vaak dat er meer mensen een haarstuk dragen dan wij weten, dus hier moeten er ook wel een paar te vinden zijn. Clip extensions durf ik niet uit de angst dat die dunne breekbare haartjes afbreken en weer kale plekken worden. Dus wie heeft een haarstuk, welke bevestiging en wat waren de kosten ongeveer?
Ik heb een flip in, zitmat een heel dun draadje onder je eigen haar heel gemakkelijk en niet zichtbaar ik kan hem gewoon stylen wassen ed Kijk maar eens op dit filmpje, ik geloof dat ik er toen rond de 150 voor betaald heb ( is inmiddels 2 jaar geleden en is nog steeds mooi ) A Guide To Flip In Hair Extensions - YouTube
Heel mooi, maar voor mij niet echt de juiste keus. Ik zal meer baat hebben van haar over mijn eigen haar ipv eronder. Een beetje voor het idee: