Zoek me suf naar een beetje normale jeans voor mijn dochter (11). Al die broeken zitten loeistrak, terwijl ze echt een heel normaal, sportief postuur heeft. Iemand een tip voor een beetje normaal, niet zo achterlijk strak merk? Dus wat losser om de benen? (dus die niet als een legging om haar onderbenen zit...)
Bij de hema hebben ze een flared broek die loopt onder wijd. Heb zelf een zoon maar broeken bij ter stal zijn bij hem normaal terwijl het bij de hema altijd strak zit.
Mijn dochter is smal, maar ook ik vind de broeken momenteel te smal. Ik ben geslaagd bij C&A, H&M en Zeeman. Ik heb ook een jeans voor haar van (volgens mij) Scotch en Soda. Die valt ook mooi (wel smal, maar niet te smal).
Die ja! Heeft mijn dochter ook, die vindt al die Skinny jeans ook niets. Terwijl ze echt een normaal postuur heeft.
Dochter heeft niet-loeistrakke broeken van h&m en c&a en primark. Ze heeft ook een leuke coulotte van volgens mij h&m. We konden dkt jaar bij de meisjesafdeling bijna alleen maar ultrakorte broeken vinden, dus ze loopt in korte spijkerbroeken van de jongensafdeling.
Nou ik sta dus echt te kijken van de maten af en toe.... Laatst een super gave groene broek bij Shoeby. M'n dochter heeft maat 158. Ik had maat 176 gepakt en zelfs deze maat zat veelste strak om haar benen. Ze is echt slank dus wat voor beeld hebben ze tegenwoordig van meisjes? Vind het te bizar ... Hier trouwens broeken van only maar die zijn wel Skinny...
Ik herken dat juist helemaal niet, voor dochter moet ik juist altijd heel veel moeite doen om een aansluitende broek te vinden. In de taille zijn ze sowieso altijd te wijd.
Ja deze heeft mijn dochter ook, vind ze heerlijk zitten. Ikzelf heb altijd flared of straight (esprit) Ik kan er niet tegen als de broek om mijn kuiten zit.
Ja, je ziet de billen er bij sommige meisjes gewoon onder uit steken. Mijn dochter heeft nog wat korte broeken van vorig jaar en een nieuwe van de Primark die wat langer is en verder capri’s (dit jaar ook moeilijk te vinden) en een wat langere korte broek van de damesafdeling van Garcia.
Name it heeft prima ‘normale lengte korte broeken’, verder korte broeken van H&M, Hema en Berschka, maar die zijn nog van vorig jaar, dus geen idee hoe ze dit jaar zijn.
Haha, dan schiet het nog niet op nee. Hier halen we sinds ze 11/12 is ook nog wel eens wat van de damesafdeling, gewoon maat xs of s enzo.