Als een grotere in je tuin past kan dat tzt inderdaad ook, wel fijn als dat kan . Hier past dat helaas niet maar ze willen de trampoline nog wel houden ook al kan de oudste niet al haar capriolen erop uithalen . Blijft toch leuk zo'n ding. Ook heerlijk om op te liggen in het voorjaar trouwens, dan wordt het doek zo lekker warm en het ligt erg relaxed
Haha ja en met de fantasie van de kinderen is het niet alleen maar een trampoline, soms is het een zwembad, soms een hondenhok of een gevangenis . Beste aankoop ever.
Haha inderdaad, heerlijk . Hier spelen ze er ook op met ballenbakballen bedenk ik me net, voor hun dus wel handig dat er een net omheen zit
Een trampoline is echt super leuk en blijft leuk tot ver in hun tienerjaren. Hier staan de buurjongens van 16 nog op hun trampoline te jumpen samen met hun vrienden.... vette muziek erbij...echt leuk. Onze kinderen staan er echt vaak op. Vooral als we thuis blijven en ze zitten te gamen. Dan zeg ik...nu verplicht een uur op de trampoline. Vinden ze dan niet eens erg. Beste koop ooit dus. Wij hebben 1 van 240...best klein maar er kunnen 2 kinderen tegelijk in. Hier staat hij in de voortuin. In de zomer komen buurtkinderen ook vragen of ze erop mogen als hij vrij is. Dat is altijd prima. Ik zou in jullie "kleine"tuin voor 300 gaan. Maar nooit meer dan 2 tegelijk laten springen.
Wij hebben daarom voor een rechthoekige trampoline gekozen. Neemt veel minder ruimte in beslag en met meerdere kinderen erop gaat het prima.
Oooh ja dat vind mijn dochter van 2 ook helemaal geweldig! Dan gooit ze er van alles op en springen maar
Ja hoor, hier staat hij ook gewoon buiten. Ik snap niet dat overal gezegd wordt dat 244 zo klein is. Hier wordt dat heel actief gebruikt, door meerdere kinderen tegelijk. En ook eentje op poten, want inbouw is echt belachelijk duur. En als de trampoline weggaat, zit je maar mooi met een put.
Ligt eraan hoe groot je kinderen zijn en wat ze erop willen doen. Als je kinderen van rond de 10 jaar hebt is 244 best klein. Maar alsnog wel leuk
Wat bedoel je met wat lukt? Kinderen van 10 jaar? Ja dat lukt maar niet de kunstjes die de oudste graag wil doen in ons geval Daar is de trampoline toch echt te klein voor.
Ik lees veel tegenstrijdige reacties overal op internet haha. De ene helft vind 244 ideaal, de andere helft te klein. Maakt het er niet makkelijker op
Voor jouw dochter van dan 3 is 244 prima. Neem aan dat ze nog geen salto's en flikflaks gaat maken de eerste jaren
Kan je die trampolines met veiligheidsnet dicht tegen een muur plaatsen of kunnen de kinderen ondanks dat net toch nog tegen die muur aanknallen?
Bij ons staat hij toch redelijk dicht tegen de muur. Maar die rand zit er nog tussen natuurlijk. En wij hebben expliciet gezocht naar een trampoline waarbij het net aan de binnenkant zit, niet buitenom, zodat ze nooit op de veren kunnen vallen.
Lol, mijn tuin is 5 bij 4 kleine tuin hihi pff. Maar je kan in jouw tuin prima een 3 m trampoline kwijt hoor.
KleineRE tuin typ ik Ja maar er komt ook een speeltoestel dat 4m op 6/7m gaat innemen.. Anders ging de 3m idd, maar icm het speeltoestel twijfel ik