Lieve @Loveischocola heel veel succes gewenst vandaag. Dat jullie maar snel jullie prachtige baby in jullie armen mogen houden! Heel veel liefs ❤
Ik had haar al een pb gestuurd omdat ik niet goed wist, waar ik iets moest schrijven. Dus @Loveischocola langs deze weg ook nog eens veel succes vandaag. Een dag vol emoties voor jullie.
@Loveischocola veel succes vandaag, dat jullie kleine wonder maar gezond en wel geboren mag worden ❤️
Wat kan een forum zo toch mooi zijn! ♡ Nogmaals succes en veel liefde en knuffels gewenst namens mij!
Veel succes lieve @Loveischocola ❤️. Hopelijk snel jullie mannetje en broertje van R in jullie armen. Dikke knuffel❤️.
Dat t een mooi lief gezond en blij kindje mag zijn met ontzettend liefhebbende ouders en een engeltje op zijn schoudertje❤
Veel geluk en liefde toegewenst! Ik ben een stille meelezer in het laatste 100 dagen afteltopic dus wilde daarin ook al reageren! maar mooi initiatief om een topic te openen! @GossipGirlxoxo
Heel veel succes vandaag! Dat jullie jullie zoontje maar snel gezond en veilig in jullie armen mogen houden ❤
Hopelijk is de KS goed gegaan en heb je inmiddels een gezond mooi mannetje in je armen. Heel veel geluk!