Hallo Meiden, Een tijdje terug had ik een een tijdschrift, iets van de mama of de WIJ ofzo) daar zat een reclame foldertje in van een site met babykleding en uitzet dingen enzo. De site was wel in het nederlands, maar was volgens mij van orsprong Duit (een duits familiebedrijf). Ze hadden veel gele en witte kleertjes en veel pakketen met kleertjes en hydrofiele luiers enzo. Maar ik kan nu met geen mogelijkheid die site meer vinden, heeft iemand een idee welke site dit kan zijn?? Groet Snoozie
BabyWalz is van oorsprong ook Duits maar de website is in Nederlands. Misschien bedoel je die? Babyuitrusting, babykleding en zwangerschapsmode- baby-walz - Al het goede voor mijn baby
Nee, het was niet baby-walz, maar lijkt er wel iets op. Zo irritant als je ergens niet op kunt komen Weet ook niet hoe ik het duidelijker kan omschrijven. Ze hadden 1 samengesteld pakket van allerlei babykleertjes iets van 40 delig ofzo voor 69,95 (geloof ik) met pakjes, jasje, rompertje, mutsje etc. Maar wat ik ook intik via google, heb hem nog niet gevonden...
Heb net babyuitzet ingetoetst bij google maar ik krijg dan toch weer BabyWalz: Babyuitzet Erg irritant als je iets niet kan vinden.
Ha, ik heb hem gevonden door te googlen op kruippakjes! Het is Baby Butt (volgens mij wel gewoon een nederlandse site) Bedankt voor het meedenken/zoeken!