Nou de titel is denk ik duidelijk. Ik heb twee setjes kleding in een cadeautje gedaan maar moet ik nou de kaartjes ( en dus ook prijs) eraan laten? Of juist niet? Kan iemand mij helpen?
Ik zou de kaartjes er afhalen en bewaren.. Mochten ze het echt niet mooi vinden dat kunnen ze het vast wel ruilen met de afgeknipte kaartjes. De hema doet in iedergeval nooit moeilijk..
Wat ik eigenlijk altijd doe is de kaartjes eraf knippen maar wel bewaren. Als ze het cadeau krijgen zeg ik dat ik ze bewaard heb (samen met het bonnetje). Zo kan er toch omgeruild worden mocht het cadeau onverhoops toch niet in de smaak vallen en zorg je ervoor dat er geen verlegenheid kan ontstaan als de prijs pontificaal zichtbaar is.
Bedankt dames. Ja ik vind het ook niet leuk staan als het prijsje erbij hangt. Maar ruilen is denk ik niet aan de orde omdat het maatje toch pas na een paar maanden kan.
Ik had ook een leuk setje gekregen voor Sven, maar veels te groot om deze zomer aan te kunnen. Ik moest het dus ruilen, maar kaartjes hingen er niet meer aan. C&A deed erg moeilijk en uiteindelijk na overleg met manager mocht ik het ruilen voor een kleiner maatje. Desnoods even vragen in de winkel of je de kaartjes eraf mag halen?
Niet altijd, het ligt aan de winkel. Soms kun je op het bonnetje laten schrijven dat de ruiltermijn uitgebreid wordt. Niet alle winkels doen dit, maar het kan nooit kwaad om het te vragen.