Trampoline

Discussie in 'De lounge' gestart door FB1984, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik wil binnenkort een trampoline met net gaan kopen voor ons zoontje.
    Nu weet ik dat ze bij cranenbroek verkocht worden voor een leuk prijsje.

Weet iemand de maten en prijzen?
    Of hebben ze alleen die hele grote daar?
    En zijn ze altijd op voorraad, of alleen met aanbiedingen?

Andere tips ook welkom!

2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Niemand tips??

3. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    Cranenbroek heeft ze meestal op voorraad in en paar maten van klein naar grote kleinste kost meen ik compleet rond de 90.00 euro zijn groen van kleur
    Gr

4. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Gamma had ze ook en action dacht ik ook(meestal wel meteen uit verkocht)

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wij hebben er 1 van 3 meter doorsnede, maar ze hebben ook kleinere en rechthoekige. Wij hebben er al meer dan een jaar veel plezier van.

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    cranenbroek heeft er veel op voorraad...diverse maten van 183 tot 355 geloof ik. Ze hebben 3 soorten trampolines dan zit het verschil hem in de randen die over de veren liggen, en als je er een vangnet bij koopt hebben ze 3 verschillende soorten netten dan zit het verschil in de bevestiging van het net enz.

Succes met kijken, en gewoon iemand aan spreken daar die helpen je perfect hoor!!

Oh en prijzen vanaf 60 euro geloof ik,, wij hadden een van 183 met vangnet erbij en de stevigste rand die was iets meer als 100 euro.

7. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cranenbroek had een aantal weken geleden een trampoline met net in de aanbieding... Ze hadden heel slim de maten niet in de folder gezet. Vriendlief er naar toegereden. Maar wat een onveilig klein en gammel ding stond daar.
    Hij heeft een andere, meteen de grootste (had ook weer niet gehoeven) meegenomen. Staat stevig en stabiel en hij is groot genoeg. Ook is deze qua veiligheid goed, net aan de buitenkant, rand eromheen..

Ondanks dat het een mega ding is, zijn we er wel blijf mee. Vooral dochterlief!

8. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Wij hebben er toevallig anderhalve week geleden 1 gekocht bij de action. Doorsnede 305cm, incl. net. Het net staat goed strak en is tot nu toe een prima ding. Was daar €99.

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Cranenbroek heeft een rechthoek variat ( 2 bij 3 meter) en ronde, vanaf 183 dacht ik.
    Die laatste was in ieder geval afgelopen zaterdag nog in de aanbieding.

Standaard zit er een blauwe rand op, wij hebben voor een stevigere rand en daardoor ook steviger doek en veren gekozen. Betaal je wel wat voor bij maar heb je uiteindelijk ook weer langer wat aan ivm regen en zo.

Anders bel je ze van tevoren even? Kun je meteen vragen of ze nog op voorraad zijn

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de tips!

De buren hebben er ook 1 van cranenbroek, een hele grote.
    Meteen geen tuin meer hihi

Wil dus een kleintje van ongv 1.00/1.50 doorsnede
    Misschien ga ik binnenkort toch eens langs cranenbroek
    (En action ff kijken)

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Wil je dan adviseren toch een van 183 te nemen...mijn dochter is 5 jaar en die trampoline is precies groot genoeg voor haar alleen....dus als er meer kinderen op moeten kunnen spelen dan zou ik nog groter nemen....

het springvlak is veel kleiner als de doorsnede he..ik geloof dat er minstens 50cm vanaf gaat voor de veren enz...en effectief kan ze dus springen op iets van 1 meter doorsnede denk ik zo...

12. adi

adi Niet meer actief

Inderdaad, zo'n hele kleine heb je vrij snel niet zo veel meer aan.

wij hebben hem ook van Cranenbroek, met extra stevige zeil en veren, en een goede net, 3,2m geloof ik. En dat ding is zijn geld dubbel en dwars waard! Alleen moeten we hen constant verplaatsen, anders gaat het gras (eronder) eraan.

13. Female

Female Niet meer actief

Wij hebben ook een grote, alweer een jaar of 4. (305 cm doorsnede). Mijn beste tip is; graaf 'm in. Hier ook gedaan en het is zóveel fijner. Tis wat werk, maar het is nu wel super veilig. Plus dat ze er daardoor nog veel vaker opgaan. Iedere keer dat ze er langs lopen lopen/ springen ze er overheen :)

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Okee bedankt voor de tip!
    Zal er toch nog eens goed over nadenken...
    Ons zoontje is pas 2jr dus een hele grote heeft hij (voorlopig) niet nodig... Wil best een grote, maar dan is de tuin zowat meteen vol... :(

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ;) kunstgras...

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Je hebt verschillende soorten. Die goedkope met blauwe rand is van
    Zeer slecht materiaal. Gammel en gaat niet lang mee. Wij hebben er een met de groene rand Inc vangnet. Ook van hun trouwens. Was iets duurder maar veel beter martiaal. De groene rand is dik, stevig en het vangnet is ook erg stevig. De blauwe rand was dun waardoor je als je er op springt hij helemaal tussen de veren vouwt. Wijhebben ze een naar grootste maat. 2,80 volgend mijn

Wij hebben hem nu zon 2,5 jaar en is nog als nieuw

17. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Action, Praxis, Gamma en marktplaats staat er vol mee!

Deel Deze Pagina