Ik wil binnenkort een trampoline met net gaan kopen voor ons zoontje. Nu weet ik dat ze bij cranenbroek verkocht worden voor een leuk prijsje. Weet iemand de maten en prijzen? Of hebben ze alleen die hele grote daar? En zijn ze altijd op voorraad, of alleen met aanbiedingen? Andere tips ook welkom!
Cranenbroek heeft ze meestal op voorraad in en paar maten van klein naar grote kleinste kost meen ik compleet rond de 90.00 euro zijn groen van kleur Gr
Wij hebben er 1 van 3 meter doorsnede, maar ze hebben ook kleinere en rechthoekige. Wij hebben er al meer dan een jaar veel plezier van.
cranenbroek heeft er veel op voorraad...diverse maten van 183 tot 355 geloof ik. Ze hebben 3 soorten trampolines dan zit het verschil hem in de randen die over de veren liggen, en als je er een vangnet bij koopt hebben ze 3 verschillende soorten netten dan zit het verschil in de bevestiging van het net enz. Succes met kijken, en gewoon iemand aan spreken daar die helpen je perfect hoor!! Oh en prijzen vanaf 60 euro geloof ik,, wij hadden een van 183 met vangnet erbij en de stevigste rand die was iets meer als 100 euro.
Cranenbroek had een aantal weken geleden een trampoline met net in de aanbieding... Ze hadden heel slim de maten niet in de folder gezet. Vriendlief er naar toegereden. Maar wat een onveilig klein en gammel ding stond daar. Hij heeft een andere, meteen de grootste (had ook weer niet gehoeven) meegenomen. Staat stevig en stabiel en hij is groot genoeg. Ook is deze qua veiligheid goed, net aan de buitenkant, rand eromheen.. Ondanks dat het een mega ding is, zijn we er wel blijf mee. Vooral dochterlief!
Wij hebben er toevallig anderhalve week geleden 1 gekocht bij de action. Doorsnede 305cm, incl. net. Het net staat goed strak en is tot nu toe een prima ding. Was daar 99.
Cranenbroek heeft een rechthoek variat ( 2 bij 3 meter) en ronde, vanaf 183 dacht ik. Die laatste was in ieder geval afgelopen zaterdag nog in de aanbieding. Standaard zit er een blauwe rand op, wij hebben voor een stevigere rand en daardoor ook steviger doek en veren gekozen. Betaal je wel wat voor bij maar heb je uiteindelijk ook weer langer wat aan ivm regen en zo. Anders bel je ze van tevoren even? Kun je meteen vragen of ze nog op voorraad zijn
Bedankt voor de tips! De buren hebben er ook 1 van cranenbroek, een hele grote. Meteen geen tuin meer hihi Wil dus een kleintje van ongv 1.00/1.50 doorsnede Misschien ga ik binnenkort toch eens langs cranenbroek (En action ff kijken)
Wil je dan adviseren toch een van 183 te nemen...mijn dochter is 5 jaar en die trampoline is precies groot genoeg voor haar alleen....dus als er meer kinderen op moeten kunnen spelen dan zou ik nog groter nemen.... het springvlak is veel kleiner als de doorsnede he..ik geloof dat er minstens 50cm vanaf gaat voor de veren enz...en effectief kan ze dus springen op iets van 1 meter doorsnede denk ik zo...
Inderdaad, zo'n hele kleine heb je vrij snel niet zo veel meer aan. wij hebben hem ook van Cranenbroek, met extra stevige zeil en veren, en een goede net, 3,2m geloof ik. En dat ding is zijn geld dubbel en dwars waard! Alleen moeten we hen constant verplaatsen, anders gaat het gras (eronder) eraan.
Wij hebben ook een grote, alweer een jaar of 4. (305 cm doorsnede). Mijn beste tip is; graaf 'm in. Hier ook gedaan en het is zóveel fijner. Tis wat werk, maar het is nu wel super veilig. Plus dat ze er daardoor nog veel vaker opgaan. Iedere keer dat ze er langs lopen lopen/ springen ze er overheen
Okee bedankt voor de tip! Zal er toch nog eens goed over nadenken... Ons zoontje is pas 2jr dus een hele grote heeft hij (voorlopig) niet nodig... Wil best een grote, maar dan is de tuin zowat meteen vol...
Je hebt verschillende soorten. Die goedkope met blauwe rand is van Zeer slecht materiaal. Gammel en gaat niet lang mee. Wij hebben er een met de groene rand Inc vangnet. Ook van hun trouwens. Was iets duurder maar veel beter martiaal. De groene rand is dik, stevig en het vangnet is ook erg stevig. De blauwe rand was dun waardoor je als je er op springt hij helemaal tussen de veren vouwt. Wijhebben ze een naar grootste maat. 2,80 volgend mijn Wij hebben hem nu zon 2,5 jaar en is nog als nieuw