We zoeken een telefoon hoesje. Familie heeft hoes 2 (zie foto) maar nou kwam ik hoes 1 (zie foto) tegen en die lijkt me ook wel leuk. Maar manlief zegt dat ik dat absoluut niet moet doen omdat dat niet handig is. Iemand ervaringen?
Ik vind beide niet handig. Maakt de telefoon alleen maar grooten lomp... zelf gebruik in een tpu of silecone hoesje die alleen om je achterkant gaat. als ik dan al zon hoesje als op de foto zou moeten kiezen dan hoes 1
Hoes 1 lijkt mij absoluut niet handig. Ik heb een hoes vergelijkbaar met hoes 2, als ik bel klap ik hem altijd achterom dicht zeg maar en dan klemt het magneetje ook goed, die andere lijkt me dan lastiger weg te werken
Hoes 2 gehad, absoluut niet handig (ondervond zelfs hinder qua bellen, kreeg geen verbinding/viel weg) heb nu hoesje 1 en dat werkt veel beter!
Ik had hoes 1 en vond dat erg handig. Als je net zoals ik soms nog weleens wat uit je handen laat vallen is ie beter beschermd als met een siliconenhoesje.
sorry meiden dat ik nu pas reageer.. Ik ben totaal niet handig met telefoons! echt niet niet niet handig ik heb dan ook al drie jaar geen nieuwe telefoon gehad. Dus wil echt zeker zijn dat het goed gaat, maar gezien hoe druk ik kan zijn met allerlei dingen tegelijk denk ik dat een siliconen hoesje niet genoeg gaat zijn. hoesje 2 kun je helemaal omklappen en hoesje 1 niet?
Ik heb hoesje 1 (nou ja, andere versie ) en ik kan hem ook helemaal terugklappen. Ik heb voor mijn andere telefoon hoesje 2 gehad en ik denk dat ze allebei eigenlijk even handig/onhandig zijn. Heb ook zo'n siliconen ding voor alleen de achterkant overwogen, maar dat vind ik toch net niet veilig genoeg.
Hoes 2 ! (eerste op de foto rij) heb ik al een tijd, als je gebeld wordt/wilt bellen klap je hem gewoon naar achteren? niets onhandigs aan hoor, echt niet. Ik vind hem super! Hoes 1 heb ik gehad en vond ik dus minder fijn, een week later al hoes 2 besteld.
Ze lijken me allebei even (on)handig, de een sluit van boven af en de ander sluit van de zijkant af. Ik heb een siliconen beschermhoesje waarbij het scherm altijd vrij is, en dan een screen protector op het scherm geplakt. Je zou ook eens op Etsy kunnen kijken, daar staan ook hele leuke hoesjes op.