tips/hulp gevraagt

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door angelryan, 28 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    Mijn zoontje is gisteren geopereerd aan ze waterbreuk, nu heeft hij zo'n leuke witte verband achtige pleister erop zitten die moest er vandaag af. Nou heeft meneer net een flinke poep luier gehad en ook op de pleister is het terecht gekomen. Dus die moet er nu echt af maar het lukt gewoon niet. De hoekjes gaan gewoon kapot als je er aan trek. Ook vind hij het niet fijn als je in de buurt komt van de pleister. Heb van alles geprobeert onder de douch flink vast houden, gevraagt of die het zelf wilt doen proberen te paaien maar niks hielp . Omdat die zo vast zit en kapot gaat de hoekjes weet ik njet hoe ik hem eraf krijg.
    weken mag niet dan kan ze wond weer open gaan.
    dus heeft iemand tips?????
    Zat zelf te denken om de dokter assiste te bellen mischien hebben hun speciaal spul ervoor, maar die zijn nu even niet bereikbaar pas na 2e weer, dus daar heb ik nu ook niet veel aan.

hooo dat jullie nog goeie tips/ideeen hebben

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Kun je niet de kinderafdeling van het ziekenhuis bellen? De verpleegafdeling zeg maar...

3. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Tenzij het in de buurt zit van de wond kun je het met alcohol waarschijnlijk wel los krijgen (goed natmaken ermee) dat werkt lijmoplossend.

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Wasbenzine. Wel voorzichtig bij de wond!

5. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    Dank jullie voor de reactie's

ben langs de dokter assistent geweest en toen was het zo eraf:D

6. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011