Hoi allemaal, Wie kan me helpen? Ik wil graag een trampoline kopen voor mijn dochters van 2 en 4 waar ze straks ook met hun vriendjes op kunnen spelen. Welke maat / doorsnee zouden jullie nemen? 250 cm , 300 cm of groter? Waar hebben jullie jullie trampoline gekocht? Ik zag er nl nu bij de Hema in de actie met 25% korting zou dat wat zijn? Waar moet je evt op letten met de aanschaf? Groetjes
Hoe groot ligt erg aan je tuin, maar naar mijn idee is 250cm in de meeste tuinen groot zat. Ze kunnen er toch niet met z'n tienen tegelijk op springen, dat is helemaal niet veilig. Waar op letten, oa op de stevigheid en stabiliteit, de kwaliteit van het middendeel en van de rand, de veren (en of ze daar bij of tussen kunnen), dat soort dingen. Verder zou ik ook een net er om heen doen, zodat ze er niet (of in ieder geval veel minder makkelijk) vanaf kunnen vallen tijdens het springen. Verder zou ik me bedenken hoe lang je wilt dat hij mee gaat. Wij hebben een trampoline besteld via internet. Deze hebben we met name uitgezocht op veiligheid. Daarnaast hebben we gekeken naar kwaliteit. Hij was vrij prijzig, maar dat heb ik er dan wel voor over.
Wij hebben een tweedehandsje met net van 360 (hudora). De tuin is ruim zat en ik wilde zelf ook graag mee kunnen springen, vandaar het formaat. Als D. alleen springt is het ook fijn want hij heeft veel plek om te vallen en hangt dan niet voortdurend in het net. Mijn moeder had er 1 van 244 staan, en met 2 kinderen erop oogde dat klein. Ik zou minimaal voor 3,06 gaan en als je er lang plezier van wil hebben, kun je best een duurdere kopen.
Wij hebben 1 van 2,40. Die is voor kleintjes groot zat. Ze kunnen er nu met z'n tweeen goed op springen. Maar als ze straks groter zijn, gaat dat echt niet meer passen. Dus dan zou jebeter voorgroter kunnen gaan. Wij hebben deze via MP gekocht. Tweedehands. Was 15 euro. Moest alleen een nieuwe rand omheen.
Wij hebben de grootste van Berg, inbouw. Lekker ruim, ze kunnen er zonder probleem alleen op en af en geen storend net in het zicht
Wij hebben 2.50 en we zijn blij met een net.. pas geleden kwamen vrienden van ons en hun dochtertje werd wild op de trampoline met springen haha het is maar goed dat we het net hadden anders was ze eraf gelanceerd.. Zelfs de jongste zit er wel eens op
hier 244. met net. ideaal. past mooi in de tuin, kids kunnen er samen op. is groot genoeg naar mijn mening. als ze straks groter zijn wil ik toch niet dat ze tegelijk erop gaan jumpen. als je hele grote tuin heb kan je de 305 nemen, die is idd lekker groot(wilde die eerst ook maar familie kwam met een 244 aanzetten op hun verjaardag) maar het is wel een flinke sta-in-de-weg ding soms
Wij hebben een ruime tuin en een flinke trampoline. Ruim 4m in doorsnee met een net, van Jysk. We hadden er eerst eentje van 2,6m, maar die werd te klein voor de salto's van de oudste. De jongste vindt de trampoline ook geweldig.
Wij hebben sinds 2 maanden de 3,05m interra van Exit. Super stil en groot genoeg voor 2 springende kinderen. We zijn erg tevreden. Een ding: realiseer je wel dat de genoemde maat in de advertenties inclusief rand is. Dus er gaat nog zo'n 60cm totaal af (2x rand van 30cm) voor wat je uiteindelijk overhoudt aan echt springruimte.
We hebben er een van 3.60. Echt ideaal! Wij hebben ook een wat duurdere. We hopen dat ze er lang plezier van zullen hebben en ik vind het bij een potentieel gevaarlijk ding wel belangrijk dat het van goede kwaliteit is om ongelukken zoveel mogelijk te voorkomen. Die van ons was meen ik rond de 300,-
Die van ons is 244 cm en daar springen ze regelmatig met twee of drie kinderen op. Op J.'s verjaardag met z'n vijven in een kringetje met de handen vast. Wij hebben er één van MoonWalker, heb het even opgezocht.