Tranen, bang, moe.. Wie kan mij gerust stellen?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Ghurabaa, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ja ik merk nu al dat ik me veel beter voel. Helemaal de oude ben je denk ik pas na een aantal maanden, maar ik wordt niet meer zo overspoeld door al die emoties zoals in de eerste week. En heb ook weer wat energie dus ben al lekker met de kleine wezen winkelen hihi..

2. Chai

Chai Niet meer actief

Wat gaaf joh dat je al bent gaan winkelen met de kleine.
    Ik moest daar nogniet aan denken met 1 week, nu ook nog niet. haha :D
    Bij mij werd het ff weer erg toen ik voor het eerst ongesteld ging worden ook, dus ni schrikken als dat gebeurd.

3. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ja als je ongesteld moet worden kun je meestal minder hebben, en zo na een bevalling is dat vast wel heviger. We zullen het wel afwachten, ben in ieder geval blij dat het bij een paar dagen is gebleven en ik niet nu nog steeds met dat rotgevoel zit..

Hoewel, de kleine is nu pas 2 weken dus dat had makkelijk gekund..

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Fijn dat je je al wat beter voelt. Je gevoel was zo herkenbaar. Heb zelf ook weken gehuild bij de eerste, de tweede iets korter. Was ook fijner omdat ik wist waar het vandaan kwam en dat het echt over zou gaan.

Nog steeds ben ik een stuk emotioneler dan vroeger, maar dat gaat ws nooit meer over. Jammer dan, dan is dit de nieuwe ikke. Geniet van je meisje, elke dag een beetje meer!

5. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ja ik was bang dat het niet meer over zou gaan, maar het waren maar een paar dagen dat ik er echt last van had. Nu kan ik alsnog wel bijna elke dag huilen, maar dat zijn tranen van geluk :)

Ik ben sowieso altijd al een emotionele doos, dus dat is niks nieuws voor mij haha..

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hihi.. doos ;)

Gelukkig voel je je nu weer beter! x

7. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010