Tranen biggelen over mijn wangen..!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door misa, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Ooh zo'n lol! Mijn zoontje en ik..! Echt geweldig hoe hij in de lach kan schieten. Ik lig dan helemaal dubbel en herhaal het grappige geluidje of handeling natuurlijk nog 60x..!

Zo net ook: ik moest lachen om hem, waardoor hij wat schrok. :$Daardoor en door mijn lachen moest hij zo hard lachen, dat ik nog harder moest lachen. Hij bleef steeds weer schrikken en lachen...! Whahaha, de tranen biggelde over mijn wangen!!
    Wat heb ik toch een geweldig kind...! :D

(moest het even kwijt hoor!)

2. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Heerlijk! Dat is genieten!

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    hahahaha kan het me helemaal voorstellen. Milan kan ook zo heerlijk lachen, dan blijft hij er bijna in!!!

4. misa

misa Niet meer actief

Ja leuk he! Het eerste lachje was zo bijzonder, maar dit schateren is ook echt geweldig!

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hihihi Lisa doet het ook vaak:D Echt geweldig!!! Laatst ook met de hond van me moeder. Ik had Lisa op me arm en ging de bal telkens weg schoppen zodat de hond erachter aan gaat.. Nou echt serieus! De hele tijd lachen dat kind:D:D:D En dan idd zo'n schaterlach!

GEWELDIG!

6. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    haha leuk he!! heb dat ook met mn ventje. omdat ik dan ga lachen, gaat ie nog harder lachen. en dan moet ik ook nog harder lachen en hij dus ook weer :D

7. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hhahahaha Geweldig!!

8. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    geweldig, dat is toch het mooiste gevoel, als je kindje naar je lacht?

9. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

10. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Whahahaha, geweldig! Kan niet wachten tot onze kleine man gaat schaterlachen. Hmm, jammer, hij is 3 maanden maar schaterlachen doet hij nog niet. Kan nog wel even duren hoorde ik. Al heb ik wel het idee dat hij wel wat geluid maakt tijdens lachen, maar weet niet of dat "praten" is met een big smile op zijn gezicht of schaterlachen.

11. misa

misa Niet meer actief

@Allen: ja het is zo geweldig..! leuk dat jullie het herkennen!

@Meisjesmama: Ik ken het filmpje! Super! Maar deze dan, die is ook geweldig!! YouTube - Hahaha

@Sweetchocolate: Simon doet dat nu ook nog niet extreem lang hoor. Het is niet volledig zoals in de filmpjes hierboven hoor, maar het gaat in die richting! :)

Deel Deze Pagina