Ooh zo'n lol! Mijn zoontje en ik..! Echt geweldig hoe hij in de lach kan schieten. Ik lig dan helemaal dubbel en herhaal het grappige geluidje of handeling natuurlijk nog 60x..! Zo net ook: ik moest lachen om hem, waardoor hij wat schrok. Daardoor en door mijn lachen moest hij zo hard lachen, dat ik nog harder moest lachen. Hij bleef steeds weer schrikken en lachen...! Whahaha, de tranen biggelde over mijn wangen!! Wat heb ik toch een geweldig kind...! (moest het even kwijt hoor!)
hahahaha kan het me helemaal voorstellen. Milan kan ook zo heerlijk lachen, dan blijft hij er bijna in!!!
Hihihi Lisa doet het ook vaak Echt geweldig!!! Laatst ook met de hond van me moeder. Ik had Lisa op me arm en ging de bal telkens weg schoppen zodat de hond erachter aan gaat.. Nou echt serieus! De hele tijd lachen dat kind En dan idd zo'n schaterlach! GEWELDIG!
haha leuk he!! heb dat ook met mn ventje. omdat ik dan ga lachen, gaat ie nog harder lachen. en dan moet ik ook nog harder lachen en hij dus ook weer
Wat schattig! Lijkt wel een beetje op een bekend YouTube filmpje waar een klein mannetje ook steeds schrikt en daarna lacht. YouTube - Emerson - Mommy's Nose is Scary! (Original)
Whahahaha, geweldig! Kan niet wachten tot onze kleine man gaat schaterlachen. Hmm, jammer, hij is 3 maanden maar schaterlachen doet hij nog niet. Kan nog wel even duren hoorde ik. Al heb ik wel het idee dat hij wel wat geluid maakt tijdens lachen, maar weet niet of dat "praten" is met een big smile op zijn gezicht of schaterlachen.
@Allen: ja het is zo geweldig..! leuk dat jullie het herkennen! @Meisjesmama: Ik ken het filmpje! Super! Maar deze dan, die is ook geweldig!! YouTube - Hahaha @Sweetchocolate: Simon doet dat nu ook nog niet extreem lang hoor. Het is niet volledig zoals in de filmpjes hierboven hoor, maar het gaat in die richting!