Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door joyce86, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Mijn dochter is gister ziek geweest, heeft 6 keer gespuugd en niets binnen gehouden. Vandaag heeft ze nu totaal 120 cc melk gedronken. Ze wil geen fles, ze weigert alles. Wel heeft ze een halve boterham en een peer op. We hebben haar eerst de fles aangeboden en als ze dit niet wilde pas iets anders gegeven.
    Dus in totaal vandaag 120cc en gister eigenlijk niets binnen gehouden.
    Wat zouden jullie doen, vanavond nog een keer wakker maken? Of heeft iemand een ander idee?

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

uit ervaring weet ik hier dat dat wakker maken geen zin heeft,(tenminste bij mijn kinderen )

mijn beide kinderen werden daar erg onrustig van,en hadden dan nog geen zin om te drinken en raakten van dat wakker worden terwijl ze eigenlijk nog moe zijn erg overstuur en zo waren ze nog lang aan huilen.

hier is het dus zo dt wij ze laten liggen.... als ze echt honger heeft of de fles nodig heeft dn word ze vannacht wel wakker,

en als ze dan wakker word zou ik wel even de fles klaarmaken.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    das wel erg weinig inderdaad.. ik zou haar wakker maken maargoed das mijn mening..

anders even ha-post bellen?

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ja, ha-post heb ik ook al awngedacht maar ze is verder goed te spreken en ook geen koorts ofzo. En ze heeft ook de hele dag door wel een beetje geplast.
    Dus weet t ff niet.

5. Sensea

Sensea Niet meer actief

ze is ouder als een half jaar en je zegt dat ze goed allert is dus ik zou erop gokken om 1 voeding over te slaan als ze diep slaapt. waarschijnlijk meld ze zich vannacht. hoelaat heeft ze voor het laatst iets op?

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wat je trouwens ook zou kunnen proberen is een droomflesje, dus gewoo in haar slaap,

veel baby's gaan dan automatische zuigen.

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik zou haar ook niet wakker maken, maar stel dat ze zelf wakker word dan wel een flesje geven.

8. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    Ik zou haar ook niet wakker maken, hier bij ons heerst een flinke buikgriep. Ook ons zoontjes was een aantal dagen flink aan het spugen maar was verder allert. Het is inmiddels zo'n drie weken geleden maar het warme eten gaat nog niet met succes

sterkte!

9. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ze heeft om 18.30 uur 70 cc op. En 50 cc vanmorgen bij de eerste fles.
    Ik denk dat ik wacht of ze zelf wakker word vannacht.

10. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou haar niet wakker maken.
    Hier hebben we met 5 maanden een flink buikvirus meegemaakt. Ze spuugde alles uit wat erin kwam.
    Het volgende is erg belangrijk: reageert ze alert, heeft ze nog plasluiers, als ze huilt krijgt ze dan traantjes? geen tranen kan duiden op uitdroging. HA heeft ons verteld dat als ze geplast hebben de laatste 24 uur, dan maken ze zich nog geen zorgen over uitdroging.
    Wel een goede tip van de HA: geef telkens kleine hoeveelheden. Wij moesten zo vaak mogelijk bv 10 of 20 cc geven. Elk half uur (overdag dan..). En dan steeds ietsje meer. Vaak blijven die kleine hoeveelheden er beter in dan veel in 1 keer.
    En je kunt als ze het wilt drinken ORS geven ipv melk. Melk worden ze soms extra misselijk van en werkt supgen in de hand. Volgens de HA kunnen ze een paar dagen zonder eten (voeding zeg maar) en is vocht op dat moment belangrijker. Maar fruit is ook prima als dat er beter in blijft. zoals peer, zit lekker veel vocht in.
    Verder helaas afwachten..
    Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina