Hallo, Heb op 20 sept een miskraam gehad, na 4 weken had ik alweer verschrikkelijke last van mijn borsten en heel erg moe nu 5 weken en 3 dagen verder een positieve test! Vandaag een bloedtest laten doen maar krijg pas volgende week de uitslag! Om gek van te worden van dat wachten! Heeft iemand dit ook meegemaakt........
Ik heb na het stoppen met de pil voor een tweede wondertje een miskraam gehad meteen daarop was ik weer zwanger maar dit eindigde weer in een miskraam momenteel ben ik weer zwanger en is het ook voor mij afwachten, ik probeer er maar zo weinig mogelijk me bezig te zijn 11 november heb ik mijn echo pas.
Bij hoeveel weken en had je een wederom een spontane miskraam of hier ben je achter de 2e miskraam gekomen?
in mei een mk gehad met vijf weken en precies vier weken later weer een positieve test van een nieuwe zwangerschap. Ik heb tussendoor nog getest, dus wist daardoor meteen dat ik weer zwanger was. Ik hoop voor je dat je weer zwanger bent en waarom niet? Je zal niet de eerste zijn. Spannend!
Weet ik, maar tot nu toe gad ik gespannen borsten en nu in een keer niet meer....daarom twijfel ik......ben nog wel moe en heeel erg vroeg wakker, had ik de vorige keer ook...... Maar gefeliciteerd, duim je voor me?
Ik duim zeker voor je! Maar ik weet niet of je mij feliciteerd? Ik ben nu niet zwanger hoor. De laatste zwangerschap is weer een miskraam geworden.
Het kan inderdaad wel snel. Na mijn miskraam ging ik ervan uit dat we wel een halfjaar moesten wachten. Maar na drie maanden was ik opnieuw zwanger. En nu de spanning of alles goed blijft gaan. De mk was toen al na 3,5 week, dus is heel vroeg misgegaan. Het kan inderdaad snel, maar dat verschilt per lichaam natuurlijk.
Hallo allemaal, Ook ik ben meteen zwanger geworden na een miskraam. Op vakantie een miskraam gehad, ik was toen pas 5 weken zwanger, geen buikkrampen gehad alleen bloedverlies. Inwendige echo gehad bijna 2 weken na miskraam, wat verdikte baarmoederrand dus moest de volgende dag testen. Gelukkig negatief, dus alles was uit mijn lichaam. Nu 4,5 week daarna weer getest (ben altijd stip na 28 dagen ongesteld), en jawel positef! Morgen ben ik dan 5 weken zwanger. Ik merk aan mezelf dat ik nog niet helemaal 'blij' ben. Vind het zo spannend en hoop maar dat de 12 weken snel voorbij zijn. Heb ook weinig klachten, behalve pijn aan mijn borsten. Ik leef met jullie mee, ik weet hoe het is een miskraam, echt heel vervelend. En de tijd erna of bij een volgende zwangerschap blijft gewoon spannend. Groetjes Ang
Ook ik ben meteen weer zwanger geraakt na een miskraam. Ik kreeg een spontane miskraam na precies 6 weken. Toen ik bijna twee weken over tijd was (ik had altijd een mooie cyclus van 28 dagen), dacht ik: laat ik maar eens testen. En die was positief. Toen ik theoretisch gezien 8 weken en 1 dag zwanger was, verloor ik weer bloed. Ik kreeg een spoedecho en daar was een vruchtje te zien van 5 weken 4 dagen, met een zwak kloppend hartje. Helaas werd ook dit een miskraam... Maar, het kan dus heel goed hoor, meteen zwanger na een miskraam. Bij de juni 2009 mama's zitten volgens mij ook twee of drie meiden die meteen na een miskraam zwanger zijn geworden. Ik hoop dat dit voor jou ook zo is en je volgende week een positieve uitslag hebt! Knuffel dootje
Hey meid! Ik heb goed nieuws voor je! Ik heb op 3 juni een miskraam gehad (5w2d) en ben daarna direct weer zwanger geworden! Momenteel ben ik ruim 21 weken zwnger en alles gaat perfect! Wel raar dat je zo lang moet wachten op een uitslag van de bloedtest zeg! dat is niet normaal! Als je dit weekend nog een test doet en die is net zo duideijk of zelfs duidelijker, dan ben je ZEKER opnieuw zwanger. Ik duim voor je!
@MenSen, spannend, wanneer krijg je de uitslag? Hier ook spannend, heb gisteren geen bloed moeten laten prikken, maar moest urine inleveren om een zwangerschapstest te doen, test was twijfelachtig. Mag maandag een nieuwe test komen doen met ochtendurine. Wat duurt wachten toch lang he! -x- MissQ.
Heb dit weekend weer een test gedaan en deze was nog vetter positief dan de andere, nog 9 dagen en dan krijg ik hopelijk heel goed nieuws, mijn borsten doen weer erg pijn.....spannend....missQ ik duim voor je
Heb de uitslag al gehad, maar ze durven nog niet te juichen inderdaad HCG in mijn bloed en het klopt met mijn weken dat ik overtijd ben maar ik krijg nu een echo over 9 dagen! 11 nov! Gelukkig voel ik me steeds meer zwanger, mijn borsten zijn groter en doen weer zeer.......maar ik durf pas echt te juichen als ik het zeker weet! Ik duim voor je Miss Q! Laat je meteen iets weten! x