meis, ergens ben ik blij dat hij niet reageert, om je echt duidelijk te maken dat het hem NIKS doet! En je bent niet dom stom of naief, en al helemaal niet waardeloos. Je begrijpt het gewoon niet, je begrijpt niet dat hij niet voelt wat jij voelt, dat hij niet elke seconde aan jullie kleintje denkt en dat hij kan doen alsof die tijd samen hem niks meer doet! Meis, zoals ik al gezegd heb, dit gaat nog wel even duren, maar je komt erover heen...echt i promise! *knuf*
Weet het niet... ben echt verslagen... Had nog gehoopt deze ochtend iets te ontvangen... maar nee... NIETS! Nee ik begrijp inderdaad niet dat zo een bericht als die hem niets doet... Het ging over de kleine... en hoe goed ie het maakt in mijn buik voor zover ik weet... etc... En dan gewoon geen reactie... Nou, ik ben aan de ene kant ook wel blij dat ik iets gezegd heb.. want nu weet ik dat hij zelf geen contact meer wil... En dan weet ik een volgende keer dat ik dus gewoon echt niet moet sms-en.... Gewoon geen teken van leven vanaf zijn kant... ... Nou nu kan ik het gaan afsluiten... Nu zijn we werkelijk alleen... Papa is volledig uit beeld officieel.... Veel liefs, Dami
E. BELDE ME NETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT hahahahahaha.. maar nam niet op.... Zit met een brok in mijn keel... schrok me de tering toen ik mijn tel hoorde vanaf de badkamer en ik ernaar toe rende en zijn nummer zag staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.. zonder naam maar hij was het hahahahahah.... Hoe kan hij nou doen dat ik me zooo ellendig kan voelen en nu ineens zooooooooooooooooo kan stralen en lachen... ook al weet ik dat het maar een moment opname is... En dat alles weer normaal zoals het gaat verder gaat.. maar ja hij neemt wel de moeite om te bellen TOCH... Nu nog opnemen... alleen durf ik niet zo... bang voor wat hij gaat zeggen... En zodra ik ophang dan is het weer for long time stil aan die kant... wou dat dit moment zich bleef herhalen... Maar ja... Veel liefs.
Hey meid, Heb je hele verhaal gelezen en ik denk dat je het voor jezelf heel moeilijk aan het maken bent nu. Het verstandige om nu te doen is denk ik toch het contact voor een paar maand te verbreken met E. Je krijgt iedere keer weer hoop op het moment dat hij belt/smst maar ik ben bang dat die hoop niet terecht is. Op het moment dat hij steeds smsjes van jou ontvangt (dat doe je al een stuk minder en dat is ook erg goed van je) heeft hij daar waarschijnlijk helemaal geen gevoel bij, omdat hij nou eenmaal geen gevoelens voor jou heeft. Dus gewoon misschien een ander nummer nemen? dit is denk ik het moment voor jou om weer met beide benen op de grond te komen staan, en goed voor jezelf te zorgen: voor jezelf en voor je kindje. Probeer wat afleiding te zoeken, zodat je niet de hele dag aan hem denkt. Liefs
Gun je van harte alle geluk. Maar jij maakt het jezelf wel heel erg zwaar. Ga je nu toch weer aan zijn broek hangen? Je was net zo goed bezig. Het is zwaar, maar jij bent er nu voor verantwoordelijk dat je kindje een goede toekomst krijgt. Kijk even in de spiegel en kom tot de positieven.
Lieve Sanne, en MelanieL, Bedankt voor jullie bericht... Ik ben totaal niet aan het hopen, ik weet dat deze man me nooit meer wil... En zijn gevoelens wel over zijn. had hem gesmst omdat ik graag wilde dat hij ondanks zijn ongeinterseerde houding weet hoe het met de kleine gaat... Het ging echt puur daarover niets over mij.. Of dat ik hem al die tijd gemist heb en hoe moeilijk ik het nog heb... Gewoon over mijn baby... en dat die het goed maakt voor zover en over de 20 weken echo...etc... Ik ben blij om het feit dat hij belt en toch wel interesse toont... Hij heeft me nu al een aantal keer gebeld... Maar ik heb steeds niet opgenomen. Dus ik heb hem ook nog niet gesproken.. Een ander nummer heeft uiteindelijk geen zin omdat hij me toch niet zomaar belt... en bovendien heb ik de mail nog... helaas toegang op mijn telefoon... als ik niet kan bellen of sms-en dan zal ik een keer toch naar die mail gaan... Nogmaals mijn blijdschap is puur omdat hij belt naar aanleiding van mijn sms die puur over ons kind ging... wat hij te zeggen heeft is nog onbekend maar het feit dat hij meerdere malen belt... is toch wel iets... Dat laat dan toch wel weer zien dat zijn kind hem wel iets boeit... Ik verwacht geen liefdevolle telefoongesprek of dat hij ineens zegt dat hij vaak aan me gedacht heeft of een valse hoop iets... Want ik weet dat dat niet zal komen.... Hij zal puur informeren naar de baby... en hoe het met me gaat meer niet. Maar ook dat vind ik fijn.. beter dan niets.... liefs, Damiana
Ik lees dat je weer een paar stappen vooruit bent gegaan. Goed hoor! Ik kan me voorstellen dat je blij bent als hij zich van zich laat horen, zou ik ook zijn. Je wilt gewoon dat hij van jullie kindje houdt nu je weet dat een relatie er niet in zit. Ga zo door, geniet van zwangerschap, veel succes bij de echo (zo leuk!!!). Je bent een lieverd die een goede toekomst verdient.
sorry maar ik vind het maar een raar verhaal hoe kun je nu 3 x per ongeluk zwanger raken? En al helemaal als je al een slechte relatie hebt! hier word ik dan kwaad om omdat er zo dus kinderen ter wereld komen waar ouders niet door 1 deur kunnen en wie is er meestal het middelpunt van alle ellende! En een kind krijgt dat echt wel mee. wat denk je met al die stress. het gebeurd steeds vaker dat een mens zegt van oeps zwanger terwijl je misschien niet eens in staat bent om voor een kindje te zorgen.
Beste Diasy, En weet je waar ik zo kwaad om word? Als mensen zoals jij commentaar hebben op per ongeluk zwanger worden... Niet alle zwangerschappen zijn geplant ook al ben je samen met je partner en blijf je samen met je partner. Daarnaast was de eerste keer inderdaad een ongeluk... De 2de en nu 3de zijn zwangerschappen van een man waar ik al 6 jaar een relatie mee heb gehad. Mijn relatie met hem heeft ups en downs gekend zoals elke andere relatie... En ja als hij over zijn gevoelens blijft liegen naar mij dan kan ik daar weinig aandoen! vind je ook niet? als hij mij valse hoop blijft geven!!!!!!!! Wat kan ik dan doen?????? als ik niet in zijn hoofd kan kijken en zijn gevoelens kan bepalen? Als ik hem vraag - Hou je van me? waarop hij antwoord Ja schatje natuurlijk hou ik van je.. - Zie je een toekomst met me? ja schatje natuurlijk zie ik die wel met je... - Blijven we voor altijd samen? ja we zijn verbonden aan elkaar... Hoe dan? vertel me dan hoe dan? Hoe moet ik dan weten dat mijn relatie niet goed zit? Kan jij mij dat vertellen... zo slim en zo goed als jij mij en mijn ex kent? Schat mijn verhalen hier zijn maar een inimini deel van wat ik allemaal heb meegemaakt... Als ik mijn hele liefdesleven vanaf het eerste moment moet gaan vertellen aan jou dan begrijp je mij misschien ook wel beter! Maar pff waarom zou ik ben jou niets verschuldig Ik heb Fucking zelfs altijd gedacht dat hij meer van mij hield dan ik van hem... Weet je hoe fucking lang het geduurd heeft voordat ik naar bed ben geweest met hem? Dat weet jij allemaal niet... dus lul a.u.b. geen onzin... En zeker niet dat mensen per ongeluk zwanger worden en vervolgens niet voor hun kind kunnen zorgen... Zelfs een alleenstaande moeder met een vervelend baantje waar je niet zoveel verdient red het misschien met 5, 6, 7 kinderen... Omdat zij de wilskracht hebben!!!! Men vraagt er niet zelf om, om alleen gelaten te worden! Ook al zijn ze PER ONGELUK ZWANGER GERAAKT!!!!!! Meisje je weet niet eens wie ik ben hoe ik leef of mijn ouders wel rijk zijn of niet... jij weet geen ene moer verder dan wat hier staat. Dus lul a.u.b. niet over niet voor mijn kind kunnen zorgen!!!! Wat weet jij er nou van? Een ding wat iemand me nooit moet vertellen is dat ik niet voor mijn kind kan zorgen omdat ik in de steek gelaten ben, of nog studerende ben en soms op mijn moeder zal moeten bouwen omdat mijn inkomen inderdaad nog niet is zoals het ooit zal zijn of omdat ik PER ONGELUK zwanger ben geworden! Of omdat mijn ex een top baan heeft dat ik gehoopt had dat hij alles voor me ging betalen... luister dan... ik werk zelf voor mijn geld nu nog beperkt ja maar ik maak me niet druk! HOE DURF JE?:x:x:x:x:x Ik ben inderdaad nog studerende.. Ik ontvang naast het feit dat ik alles krijg en heb en koop wat mijn hartje ingeeft nog studiefinanciering... wat niet veel is daarnaast heb ik nog een bijbaan... Maar ik doe het voor iets... En ow ja zeker zal ik de titel halen die ik wil halen... en wilde halen voor mijn zwangerschap!:x En mijn kindje zal ook met of zonder vader alles hebben die zij/hij wil! kosten wat het kost. Ik sta open voor commentaar positief of iets minder positief.. maar dit wat jij hier neer zet haalt de bloed uit mijn nagels vandaan! Waarschijnlijk is het bij jou al vanaf dag 1 perfect gegaan waar ik super happy voor je ben... Maar OV als het jou ook overkomt wat veel meiden hier is overkomen... dat jou man jou laat stikken met je kinderen, want die mogelijkheid is er altijd ook al ben je 30 jaar samen... Dan voel je het drie keer zo hard als wij met zn allen hier voelen of hebben gevoeld! Want niet alles is rooskleurig in het leven! Dus lach maar niet te hard. GEGROET!
Klopt, anders had hij het ook niet gedaan.. of misschien later een keer... Maar het feit dat hij belt is iets... Sommige mannen hadden waarschijnlijk niets gezegd. Hij had ook een miezerige sms kunnen sturen van (fijn dat het goed gaat met jullie) maar nee heeft hij ook niet gedaan gewoon een aantal keer in een dag geprobeerd te bellen.. En ja ik ben al blij met dat ook al is het voor maar even. ... dat ik niet opgenomen heb alle keren zegt ook iets over mij, ondanks dat ik het graag had willen doen... Maar dat is een bewuste keus geweest... Als hij later weer een keer belt dan weet ik dat hij me echt wil spreken doet ie het niet dan kan ik ervan uit gaan dat hij weer heel lang niets meer zal zeggen en dat het hem blijkbaar niet echt zo heel veel kan schelen... liefs, Damiana
Lieve vonnie73, thanks voor je lief bericht... Na mijn frustraties van zonet.... Ik doe mijn best met de dag.. en het lukt me een mm per keer... Maar ik heb besloten het een plek te geven.. Pff.. ik zal hem contacteren alleen als het om mijn kind gaat en inderdaad ik wil dat hij er ook van gaat houden.. en dat zal hij ook doen op den duur weet ik zeker... Ben niet meer kwaad op hem... althans ik voel het op dit moment niet zo... Een relatie ziet er inderdaad niet meer in dus ja... ga ik verder met mijn leven.. en misschien hoogst tijd om dit hoofdstuk af te sluiten... en een nieuw hoofdstuk te openen waar alleen mijn kindje en ik in voor komen.. En misschien met E. op de achtergrond... Ik geniet volop van mijn kleine... Echt op dit moment is mijn wonder echt mijn grootste geluk... wij hebben nu al een heerlijke band met elkaar... ik ben 18 weken en 2 dagen en mijn kleine reageert nu al vet vaak op mijn warme hand op mijn buik... En plaagt me met mijn navel... als ik mijn camera erbij pak om het te filmen dan stopt ie... zodra ik die wegleg dan gaat ie weer verder.. alsof de baby het weet... Ja ow die echo.. zo spannend... nog een ander halve week wachten... hoop met goed nieuws.... over alles wat ze zien... En dan kan ik eindelijk starten met shoppen... Nou ik ga weer verder... Veel liefs, Damiana PS: ja.. ik hou nou eenmaal nog van hem.. en een belletje van hem kan me al heel gelukkig maken... net zo gelukkig als een kind die een snoepje krijgt... En zeker als hij persoonlijk van me wil horen dat het goed gaat met onze kleine.... Want uiteindelijk draait het om ons wezentje in mijn buik... zoals het hoort... xxxxx
Lieve Damiana, Ik heb je topic gelezen en wil toch even tegen je zeggen dat ik het heel erg knap van je vindt dat je niet hebt opgenomen! Laat hem maar eens voelen hoe dat is, en idd, als ie echt wilt weten hoe het met jullie kindje gaat zal hij vaker contact zoeken. Ik hoop dat je zo sterk blijft, je bent al een heel eind gekomen meis, daar mag je best trots op zijn! Ik weet zeker dat je ook sterk genoeg bent om, mocht hij toch niks met het kindje te maken willen hebben, om jouw kindje in je eentje op te voeden. En ja, het zal af en toe heeeeel erg zwaar zijn, en ja, je zal af en toe wel op je moeder terug moeten vallen voor hulp, maar je kunt het wel! Vergeet nooit, vrouwen zijn supersterk, en helemaal als het om onze kinderen gaat. Je kunt het! *knuffel voor jou!*
Lieve ladyboss84, Thanks ben ook blij dat ik niet zo gierig was om op te nemen hahaha... Klopt als hij echt geïnteresseerd is probeert hij een ander keer wel weer... Ik zal wel moeten en ik heb ook de hulp van andere om me heen... Mijn moeder, zus, mijn broertje mijn nichten... dus dat ziet wel goed nu... Dat het zwaar zal zijn daar hou ik rekening mee zeker met een studie erbij maar ja ik heb de wilskracht en ga daarvoor en als ik soms mijn school moet laten voor mijn kindje dan moet dat maar.. Mijn wezentje is nu al mijn alles... Precies wat je zegt... Vrouwen zijn heel sterk als het gaat om hun kindertjes.. behalve als ze het zelf opgeven... Idd ik kan het en met vallen en opstaan ik kom er ook.. heel veel liefs, Damiana
Voor ik jou een paar vraagjes stel, wil ik eerst je eerste vraag beantwoorden met een tegenvraag; Hoe vaak heb jij seks gehad?? Zo vaak had je ook zwanger kunnen raken (óók bij juist gebruik van anticonceptie!) Nu heb ik nog een vraag aan jou Als je Damiana had gekend en ze had je het verhaal persoonlijk verteld, had je dit dan ook zo tegen haar gezegd? Zo nee, waarom plaats je het hier dan? (open dan een nieuw topic ofzo) Zo ja, wat heeft ze er dan aan dat jij dit verteld? Dit is toch even een trap nageven in een situatie waar nu niets meer aan te veranderen is. In een situatie als deze heeft de moeder steun nodig zodat ze ook geestelijk de opvoeding van haar kindje aan kan (direct antwoord opje laatste vraag) Het is idd heel verdrietig als een kind met gescheiden ouders moet opgroeien, maar heb het idee dat damiana zich dat heel goed beseft en dat ze niets liever wil dan haar kindje alles te geven!
Goed van je dat je niet opgenomen hebt! Zo geef je naar hem ook een signaal af dat je het ook zonder hem redt denk ik. Probeer het vol te houden, dan wordt je steeds een beetje sterker Respect voor hoe je het doet! Liefs
ja ben ook trots op mezelf... hij heeft verder ook niet meer gebeld.. tja ik merk t vanzelf wel weer... thans voor je bericht liefs, damiana