Tranen en zwanger... :(

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by Acem, May 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Meid, waarom maak je je zo druk om een kinderwagen.
    Ik denk dat als ik in jou schoenen stond niet eens een kinderwagen van hem zou willen hebben.
    Hij wil jullie kind toch niet hebben, hij toont verder geen initiatief, waarom zou je dan een kinderwagen van hem aannemen?
    Zodat hij later tegen mensen kan zeggen...ik zorg wel goed voor mijn kind hoor...kijk maar ik hem zo'n kinderwagen gegeven.
    Meid als ik jou was zou ik het gewoon lekker zelf kopen.
    Laat hem maar barsten net zoals hij jou heeft laten barsten.
    Je red het prima zonder hem...dus dan heb je hem toch ook niet nodig voor een kinderwagen?

2. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    ik maak me niet druk om die wagen het gaat me meer om wat hij zegt...
    en als alleenstaande ma kan ik beter niet al te trots overkomen en alles alleen willen kopen.. weet je hoeveel geld.. en als ik gebruik kan maken van waarom niet... straf ik hem gelijk met mooie prijzen:D

wat hij zegt daarna boeit me echt niet er worden vast tientallen dingen over me gezegd waar ik niets van weet... die vrienden hebben vast een oordeel over me en e. gaat daar waarschijnlijk helemaal in mee ... boeiend f*** hun allemaal...

als hijwil zeggen dat hij die wagen heeft gekocht... laat hem lekker lullen.. zolang ik daar geen last van heb hij woont daar en ik hier..

ik kan hem idd zelf kopen but im not stupid om die te kopen..
    nogmaals hij geeft bakken met geld uit aan rotzooi.. pff laat hem dat ook maar doen voor zn kind...

dus hij mag lullen wat hij wik later... blijf hem vierkant uitlachen!

dami

3. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

May 22, 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Geen dank ;)

Wees blij dat je die kwaliteit kan leveren aangezien de meeste de trui al in de ring gegooid zouden hebben.

Tuurlijk zit dat zo nu en dan laag als je maar niet opgeeft en blijft denken dat je er wel komt.Dat is een positief halen uit een negatief.En positief slaat zich meestal wel door alles heen.
    Beter langszaam ergens komen dan je te snel in de nesten werken toch?!

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik lees hier ook regelmatig mee en heb ook toch véél gelezen over een bepaalde kinderwagen. Het enige wat ik dan denk, mijn mening:

Laat die vent stikken, neem niets van hem aan dan kan hij je daar ook nooit op terug pakken.
    En het feit dat je persé een bepaalde wagen wilt (bugaboo toch?) die zijn rete duur... Je hebt nog zó veel nodig en je zult nog zo veel geld uit moeten geven... waarom in hemelsnaam dan zo'n dure wagen!? Je hebt genoeg mooie, goede, fijne (nieuwe) wagens voor de helft van het geld. Dan houd je weer over om iets anders nuttigs te kopen. Maarja, dat vind ik...

5. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    De tijd zal t leren meid..
    laat t rusten...

liefs,

dami

6. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Ook ik lees al een tijdje mee en denk dat je bezig bent met een wellus-nietus strijd, misschien onbewust.

Ik zou ook zover mogelijk bij hem vandaan gaan, want je zit niet te wachten op die kinderwagen, naar mijn idee zoek je bevestiging dat hij WEL om jullie kind geeft, dat hij WEL in jullie leven wil zijn etc etc.

Waarom heb je eigenlijk nog contact met hem? Hij klinkt lief en zacht? Volgens mij speelt hij behoorlijk met jou en heb je hem als een soort drug nodig, een bevestiging dat je WEL leuk bent, dat je het WEL waard bent etc.

Misschien heb ik het wel helemaal mis hoor, maar ik herken je gedrag van iemand die dicht bij mij stond. Je tikt heel verzekerd, maar volgens mij ben je juist heel onzeker en zoek je hem continue op om jezelf beter te voelen.

7. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Precies, dit denk ik ook!
    Niet negatief bedoeld hoor!

8. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

May 19, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    opbouwende feedback werkt beter ;)

9. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    Meiden toch...

Ik zoek helemaal niets...
    Ik heb niets meer te zoeken bij hem... maar ik dacht dat het wel te lezen was.

natuurlijk voel ik me af en toe nog wel verdrietig..
    Maar hem opzoeken doe ik niet om hem naar me te trekken...
    of zodat hij me leuk gaat vinden...
    Meiden... Ik ken E. als geen ander, en als hij erbij blijft niets meer te willen dan is het ook zo.
    Ik kan proberen wat ik wil maar dat is pas spending my time...

Die kinderwagen kan me wel gestolen worden... dit verhaal is ontstaan doordat er een reactie was geplaatst (waar ik niets tegen had) en eigenlijk wat frustraties zijn geuit... als ik het niet van hem krijg jammer dan inderdaad fuck it.. vandaar dat ik zei laat het verhaal rusten.

Fijn dat je weet hoe ik denk en voel... maar wat je denkt dat ik denk is compleet fout... nogmaals...
    En nog een ding wat ik heel duidelijk wil maken...

E. is niet dat soort die speelt met een vrouw... (hij is een apart geval) dat we jaren lang met elkaar zijn omgegaan en dat hij uiteindelijk voor zijn vrijheid kiest... tja... nogmaals er was liefde maar niet voldoende vanuit zijn kant.

Maar deze man heeft me echt nooit gebruikt want als we samen waren was er degelijk sprake van liefde... en hij heeft me nooit bedrogen! dat zijn dingen die ik zeker weet... Niet bedrogen in de zin dat hij met andere vrouwen sliep etc...of andere vrouwen versierde... kijken doen alle mannen...

Als je goed had gelezen dan had je ook gezien dat ik hem 3weken niet had gesproken en dat hij ook niets van zich heeft laten horen.
    Ik heb hem toen gsmst toen omdat ik wou dat hij (ook al intereseert het hem niet) wist hoe het met zijn kind ging.. en hoe het was gegaan bij de verloskundige.

Als hij zo een klootzak was geweest dan had hij niet gereageerd op mijn sms... of had hij net zo goed een lomp sms kunnen sturen.
    Maar nee hij belde. En sprak heel respectvol met me.. en heel erg geinterseerd. En ja ik vind dat ik daar best blij om mag zijn.

dat wil niet meteen zeggen dat ik loop te hopen op een relatie... heb ik eerder ook geschreven.
    Spelen zie ik heel anders

- spelen met een vrouw zie ik als een man haar belt, en dan weer zegt dat hij haar mist, en vervolgens weer met een ander zit, en vervolgens weer terug komt voor een potje seks, en haar maar opzij zet wanneer die maar wil en haar neemt wanneer hij daar zin in heeft.
    - Wel in beeld, dan uit beeld.

Dat zie ik als spelen

Mijn ex doet dit soort dingen niet. Hij is lief maar afstandelijk lief als je weet wat ik bedoel..

Waarom mag ik geen contact hebben met hem?
    Ik kan het niet vaak en duidelijk genoeg zeggen dat een WIJ NIET? NOOIT MEER ZAL KOMEN

NOOIT MEER!!!!!

Ons contact is minimaal... ik heb hem na die ene keer niet meer gehoord.
    En ik kan er mee leven... Het contact die ik wil met hem is uiteindelijk voor mijn baby ja...
    Want ik weet dat als ons kind er is, dat hij zijn kleine wil ontmoeten.
    Zo iemand is hij wel. Hij zal zijn kleine willen zien en hij gaat er ook van houden...

En wat ik wil is dat het vanaf nu al gebeurt...daarom heb ik hem ook toestemming gegeven om mee te gaan naar de 20 weken echo.
    Omdat hij mij nooit gezien heeft met een buik... De laatste keer dat ik hem zag was ik plat... gewoon degene die hij altijd gezien heeft... plat buikje. En maakt het voor hem weinig uit en weet hij wel dat ik zwanger ben maar ziet hij het niet echt voor zich ofzo...

Misschien als hij zijn kind ziet op de echo, en mij ziet met een grote buik.. dat hij werkelijk beseft dat hij aanstaande December echt vader word. Misschien dat hij dan wel vaker vraagt hoe het met me gaat. Dat is wel iets wat ik inderdaad hoop, dat hij inderdaad vanaf daar meer initiatief neemt.

Maar niet dat wij weer bij elkaar komen. Dat hoop ik allang niet meer en zal daarna ook niet gebeuren. Dus nogmaals... stop met die verwijten... want op den duur word ik daar zelf ook moe van, zeker omdat ik weet dat ik dat niet meer doe en dat andere mensen voor mij denken en mijn gevoelens ombouwen.

Ben allang blij dat hij op zijn minst zijn reis opzij wil zetten voor zijn kind... zouden heel veel andere mannen niet hebben gedaan.
    Het is nog wel voor zijn werk... dus dat is helemaal mooi.. hij is dus daar wel mee bezig geweest... en kwam daarna met het voorstel...

Het is geen monster zoals vele hier uiteindelijk denken.. Misschien omdat ik eerder uit emoties naar geschreven heb over hem...
    Naar mate tijd tijd voorbij gaat... Hoe meer ik accepteer dat zijn liefde voor vrijheid meer was dan zijn liefde voor mij...

Tjah.. en dan laat hij me in de steek met mijn kind... en hoe erg dat ook is.. ik kan het niet terug draaien en ik kan boos blijven op hem en afstand nemen maar wat heb ik daar uiteindelijk aan?
    Niet veel.. En als hij me kan helpen waarom niet.

In ons nieuwe leven gaat het om ons kind en niet meer om D&E.

groetjes,

Damiana

10. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Het was absoluut niet aanvallend bedoelt, maar toch lees ik weer in je verhaal terug dat je graag zijn bevestiging wilt.

Als hij jouw buik heeft gezien, gaat hij misschien wel om jullie kind geven.

Waarom laat je het niet gewoon rusten? Hem contact op laten zoeken, afwachten of hij jou smst om te vragen hoe het met jou en zijn kind gaat!

Ik snap dat je geen relatie meer met hem wilt, maar je wilt nog wel veel van hem, dingen die hij je niet wil geven en wat uiteindelijk op een teleurstelling zal wijzen.
    Als hij echt de persoon is, zoals jij aangeeft, die zeker van zijn kind gaat houden, waarom doe je dan zoveel moeite? Die liefde gaat vanzelf dan toch?

Meid je bent iemand waard die zonder moeite zich afvraagt hoe het met je gaat, zonder dat jij hem laat weten dat je er bent en dat je een wonder in je buikt hebt.

11. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    #291 Acem, Jul 28, 2010
    Last edited: Jul 28, 2010

Geef niet,

Hier ben ik het ook wel met je eens...

Meid je bent iemand waard die zonder moeite zich afvraagt hoe het met je gaat, zonder dat jij hem laat weten dat je er bent en dat je een wonder in je buikt hebt.[/QUOTE]

Daar niet van... maar misschien gaat het bij hem wat moeizaam en denkt hij als hij iets te vaak iets laat horen dat ik weer ga hopen.
    Ik denk dat invloed van zijn vrienden hier ook een rol in spelen.

maar ja.. dat zijn maar dingen die ik denk.
    Ik ga gewoon even afwachten tot na de 20 weken echo... En dan zie ik wel verder.

Als hij zo door blijft gaan... Dan ja...
    Rest het me 1 ding.. en dat is gewoon nu en dan volledig laten rusten... als hij mijn kind wil erkennen zal ik geen nee zeggen...
    tot de tijd dat mijn kind echt bij hem kan dan zijn we weer een anderhalf jaar verder.. dus dat is iets wat ik dan wel doe..

Voor de rest weet ik inderdaad dat hij loog over het feit dat hij me wilde helpen en dan hou het voor mij ook op.
    En kan ik dit gedeelte gewoon afsluiten.

Groetjes,

Damiana.

PS: Baby spullen daar hoef ik me niet meer druk over maken..
    Ik krijg alles van mijn zus... hoef dus minimaal geld uit te geven...
    Zijn hulp daarbij zal dus niet echt meer nodig zijn... mits hij inderdaad zelf geld wil overmaken zodat ik eventueel nog dingen erbij kan kopen...
    De dingen die ik wilde kopen kunnen dus bijna allemaal de boodschappenmand uit...:D

12. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

May 19, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgende week al 20 wkn echo!! wil je ook weten wat het is?! Ik ben benieuwd ook voor jou (ook naar de mijne...;) dat is pas 9 sept...!

13. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    Hoi Sam,

Ja zeker wil ik het weten hahaha zit al maanden te wachten op dat moment:D Hoewel het wel een zeer spannend moment is...

Want ook daar zullen ze zien of alles in orde is.. wat ik natuurlijk hoop...;)
    Dus ik verheug me er erg op maar aan de andere kant is het zenuslopend.
    Natuurlijk laat ik hier ook weten hoe het is gegaan en wat het word...

9 september is nog lang niet hahahaha maar ja.. de tijd vliegt zo voorbij....

Liefs,

Damiana

14. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    He meiden ik heb mailcontact gehad met E...

Dit waren de mailtjes...

Van mij naar hem

Hoi,

Had deze middag een sms rond gestuurd naar alle contacten in mijn telefoonlijst... weet niet of jij hem ook gehad heb omdat ik jou nummer denk ik niet in mijn tel had opgeslagen maar in mijn sim.. ik maak gebruik van contacten op de tel. Maar het kan ook zijn dat je het gehad hebt...

Ik heb in ieder geval geschreven dat ik echt geen sms-jes kan ontvangen (heel irritant) dus als je een keer iets zegt naar aanleiding van volgende week donderdag dan hoor ik dat graag telefonisch of per voicemail...

Voor de rest hoop ik dat het goed gaat met je (vast wel)
    Met mij ook wel... mijn buik groeit lekker en iedereen in mijn familie weet het ondertussen al...
    Ik probeerde het namelijk een tijd niet te laten merken of te laten zien.. droeg voornamelijk wijde truitjes...

Een tante van mij uit K... is hier 6 weken met vakantie...
    had het haar zoon verteld (een neef van mij die heel de vakantie vorige jaar met ons heeft doorgebracht)
    En hij kon zijn mond niet houden en heeft het haar dus ook verteld..

Het eerste wat ze deed toen ze in brussel lande was meteen vragen of eigenlijk meer iedereen inlichten van mijn zwangerschap...
    Niemand wist het namelijk (behalve mijn moeder natuurlijk)
    Heel irritant eigenlijk omdat ik eigenlijk wilde dat mijn moeder het zelf aan hun zou vertellen en niet die tante aan iedereen...

Nou sinds zij is gekomen is iedereen van op de hoogte...
    Daarnaast kan ik het gewoon

niet meer verbergen... iedereen vraagt me of ik zwanger ben omdat mijn buik heel duidelijk is nu...

Ik ben wel opgelucht nu en ik kan weer lekker dragen wat ik wil.. alleen mijn broeken gaan niet meer dicht...
    Wel balen..
    Heel veel mensen zeggen dat ik een jongen krijg... terwijl ik bijna van overtuigd ben dat het een meisje word...
    (hun conclusies zijn puur omdat er meer jongens dan meisjes zijn geboren dit jaar) jongetjes jaar dus...

Maar ja ik geloof er niet in... (niet dat ik niet blij zou zijn met een mannetje, die is net zo welkom als een meisje)

Voor de rest zat ik me ontzettend druk te maken van het weekend...
    Mijn lip was gescheurd (kan me niet herinneren of dat al gebeurde toen we nog iets hadden denk het wel)
    dus mijn zus van Je hebt koortslip...

Pfff ik werd echt lijkbleek... omdat de verloskundige zei dat dit gevaarlijk is voor de baby
    Hoe kon ik nou koortslip hebben als ik sinds ik geen vriend meer heb geen een keer gekust heb met een ander of gemeenschap heb gehad met een ander.

Dus ik 24/7 voor de spiegel en heb honderdduizend keer purol erop gesmeerd... en volgens mij heb ik mijn lip echter daardoor droger gemaakt.. ik kreeg echt een blaar op mijn lip... echt heel vaag uit het niets...
    Ik heb mezelf koortslip ingepraat (mede dankzij mijn zus) en nu lijk ik er echt 1 zo een kleintje te hebben... ach ja ik weet niet of dat echt zo is hoor...

Maar ik stressen natuurlijk...
    Dingen op internet opgezocht... en gelukkig is het niet gevaarlijk voor een ongeboren baby...
    Wel voor een pasgeboren baby...

Maar ik vraag me toch echt af hoe ik aan die rot blaartje kom... maar goed...
    dat was even schrikken dus... ik stel me misschien ook wel aan...
    maak van een mug een olifant en uiteindelijk wek ik het zelf op... slaat nergens op...

voor de rest vraag ik me wel eens af of de baby ook slaapt...
    hij schopt me vaak.. (gelukkig) is een heel plezierig gevoel... vooral als ik in de auto zit... maar ja...

Maar ik ga gauw wat eten en werken...

(van hem)

Hoi ik heb je sms wel gekregen. Vreemd dat je telefoon nog steeds kuren heeft.
    het gaat wel met me. .
    Je buik zal inderdaad wel opvallen nu.
    Is een fijner gevoel dat nu iedereen om je heen op de hoogte is.
    Je moet van die lossere broeken met elastiek gaan dragen, anders past het niet ..
    jou broeken gaan nu niet meer dicht , dat geloof ik wel

Ik weet ook zeker dat het een jongen is. Alle andere keren dat ik een jongen voorspelde is het ook altijd uitgekomen.
    Het is trouwens mogelijk dat je iets aangepraat krijgt. Zoiets als een kwaaltje dat geloof ik wel.

Beter om niet van een mug een olifant te maken. En in geval van twijfel niet teveel zelf de dokter spelen maar langs de huisarts gaan.

Het is (adres), is de echo locatie, 5 augustus om 8 uur.

Ik ga even Koffi ehalen en weer aan het werk,

E.

van mij

Klopt mijn tel doet echt heel vreemd... Ik moet het echt laten kijken het is namelijk heel irritant om achteraf sms-jes van mensen te ontvangen of helemaal niet.
    Het is inderdaad wel fijner dat meer mensen het weten.. Maar ja...
    Ook iedereen weet wat de huidige situatie is en dat is minder leuk... je hoort achteraf dingen waar je dus niet echt blij van word... maar ja...
    Ik zal het blijven aanhoren zolang ik thuis woon... iedereen zal een oordeel blijven hebben over hoe het is verlopen... maar ach ja.

Ik vind het zonde om die broeken te kopen uiteindelijk heb ik er echt heel weinig aan.. want als de baby er is kan ik het niet meer dragen..
    Ben namelijk niet meer van plan om nog meer kindjes erbij te nemen...
    Ik krijg heel veel van mijn zus... maar ja.. ik ben niet zo van de legings dus ja draag gewoon lekker mijn spijkerbroek maar dan open :) of jurkjes...

Tja de mensen die jij voorspeld heb, zag je van dichtbij... mij buik heb je nooit gezien...
    wat je dus doet nu is gokken... Aan de ene kant zou het nog kunnen kloppen omdat mijn buik best groot is voor iemand die voor het eerst echt zwanger is zeg maar...

Normaal hoor je mensen zeggen dat hun buik niet echt groot is.. maar bij mij zie je echt heel duidelijk dat ik in verwachting ben hahaha alleen kom ik niet aan...:) als je het ziet dan schrik je wel denk ik, het is wel heel bijzonder hoor en het staat me ook wel al zeg ik het zelf... Weet ook niet meer hoe het is om en plat buikje te hebben echt heel vreemd...

Sinds ik zwanger ben gebruik ik geen foundation meer... en ik ben echt heel licht van kleur...
    iedereen zegt dat ik er bleek uitzie... maar wel mooi... just mascara en klein beetje poeder... haha...
    Ik weet niet maar ineens had ik zoiets van even geen foundation meer... echt heel vaag maar ik ga het wel weer kopen.

Daarnaast plas ik echt heel vaak... het was een tijdje minder maar nu weer... hahaha..
    Wel irritant hoor.. elke uur in de nacht zit ik op de pot te pissen...

De baby doet het nu rustig aan... ik voel hem soms heel zacht schoppen.. denk dat hij nu wel zijn dutjes doet en of met zijn voetje in zijn mondje zit... of net zo goed aan het duimen...

Vind je de echo ook spannend?
    Ik wel... ben echt bang dat ons kind iets mankeert... hopelijk is hij/ zij net zo gezond als de ouders...
    De locatie is goed... de tijd ook...:)

Maar ja...
    Dat zien we aanstaande donderdag wel...

Zo is was het zo een beetje... het contact van vandaag.

groetjes

15. Doodah

Doodah Lid

Jul 27, 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stiekem een email sturen om te 'checken' of hij je sms heeft ontvangen...Ur one funny girl.

16. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    Meiden,

Over een paar dagen 20 weken echo...
    Pfff, vind het zo spannend... ook wel eng...

sowieso om mijn kindje natuurlijk maar ook eng om mijn ex na 2.5 maand te zien.
    Ben bang dat ik in tranen uitbarst.... :(

Spannend allemaal tot die tijd laat ik jullie zekers weten hoe is gegaan....

Veel liefs,

Damiana.

17. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

May 19, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zker spannend! Ga je je er ook op voorbereiden dat hij misschien opeens afzegt op t laatste moment? Die mogelijkheid zit er natuurlijk wel in! En het is niet goed voor jou en baby als je opeens zo overstuur zou raken natuurlijk (wat logisch zou zijn als het ozu gebeuren).
    Je hoopt natuurlijk gewoon dat hij zijn afspraak nakomt, maar ja...een wijze voorbereide vrouw telt voor...10 ;)

Best is misschien ook inderdaad om jezelf van te voren je houding/gedrag naar hem al te bepalen....zodat je sterk in je schoenen staat en dan voel je je achteraf veel beter ook!

Ik ben benieuwd...ga je ons laten weten hoe het is gegaan?!

liefs!

18. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    OOOOOH Samantha je hebt gelijk...
    Maar ik denk niet dat hij het afzegt... :$ zou wel heel erg zijn natuurlijk hahahaha.... Ik vond het al vreselijk toen mijn vriendin mij liet zitten bij de 12 weken echo en ik daar opeens in mijn uppie zat...

laat staan als hij het doet...

Ik weet echt niet welke houding ik mezelf moet geven...;)
    Ik kan heel koel en afstandelijk zijn... (zoals ik was bij de afspraak bij de maatschappelijk werkster) maar achteraf baalde ik wel juist..
    in de lift wilde hij me vasthouden en iets tegen me zeggen en ik riep geïrriteerd "raak me niet aan!!!!" die houding wil ik niet hebben... hij zei namelijk niets meer... en we hebben amper afscheid genomen van elkaar omdat ik boos wegliep en hem zo achterliet... machteloos.. terwijl hij mij juist zoveel pijn had gedaan tijdens dat gesprek.:(

Maar ja... me zwak opstellen heeft ook geen zin... wil hem het liefs omhelzen... in zijn armen springen... ;) en hem vertellen hoeveel ik hem gemist heb (maar dat ga ik niet doen natuurlijk) bovendien zit mijn buik behoorlijk in de weg:D

Ik ga gewoon mezelf zijn.... gewoon gaan alsof hij niet bij me is ofzo... maar als we in de wachtruimte zitten... :$ hoe moet het dan... omg...
    Ben zo bang... vind het zo eng en zo spannend... zowel voor de echo als om hem weer te zien... :(

Ik laat het jullie absoluut weten...

Het is al over 2 dagen...;)

Veel liefs,

Damiana

19. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Heel veel succes tijdens de echo.
    Hopelijk is met je kindje alles goed en kun je hem/haar goed bewonderen!

En hopelijk komt je ex opdagen, maar inderdaad bereid je je wel een beetje op voor dat hij ook niet kan komen.

20. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    he meid,

Ja zal ik doen...
    Ja ik hoop ook dat het goed gaat met de kleine...:)
    Als ik aan morgen denk dan voel ik me net of ik een examen moet afnemen... pffff...

Maar ja..

Ik laat het jullie weten...

veel liefs,

Damiana

Share This Page