Hoi Damiana, Van harte met je zwangerschap,spannend zo die 20 weken echo. Ik las je verhaal net en ben er best van ondersteboven. Hoe kan een kerel nou zo doen denk je dan. Als ik jou was zou ik helemaal voor je kindje gaan je bent er tenslotte al 2 verloren aan de abortus. Nu wil je het zelf heel graag en je familie weet het nu ook dus steun zal je vast wel krijgen als het kindje er is. ik zou die ex niet meer hoeven te zien en voor mijn kind en eigen geluk kiezen en de ware vind je zeker wel hoor. Als hij nu al niet zeker is met afspraken hoe moet het dan als het kindje er is. Ik heb geluk gehad dat ik mijn man tegen kwam maar daarvoor ook ellende gehad met exen dat ik even gedacht heb ik word alleenstaand moeder,het is er toch niet van gekomen en ben heel gelukkig. en dat kan jou ook overkomen met kindje dat je de ware vind maar niet als je blijft plakken aan hem. Veel sterkte meis. Liefs cis
hey hey, Spannend hoor morgen..ik hoop dat E. komt. Want t is een speciaal moment en het is belangrijk dat je daar niet alleen zit. T is geen pretecho natuurlijk, er kan altijd een kans zijn dat er iets niet goed is, gaan we niet vanuit natuurlijk, maar dan is het fijn om steun te hebben aan elkaar. Ook al is het je ex. Ik vind het knap dat je hem hebt meegevraagd, mijn ex is niet meegeweest naar de 20wk echo. Ik gunde hem dat niet. Maar ik vind het goed dat je hem erbij blijft betrekken. Zo blijft hij misschien ook een positief beeld van jou houden en dat is goed natuurlijk. Blijf idd gewoon lekker jezelf. Ga geen oude koeien uit de sloot halen maar praat over leuke dingen. De babykamer, kleertjes enz. verder zeg ik: geniet van het beeld van jullie/jou kindje. veel succes en plezier morgen
Hai hai, Dank je wel ik vind het mega spannend... was net met een vriendin in de stad en steeds als ik aan morgen dacht... pff kwam er zo een rilling over mijn hele lichaam... Ja ik ga inderdaad echt voor mijn kindje, was bij prenatal.. OWWW die kleertjes... zo leuk allemaal... werd er wel gelukkig van... Van mijn familie krijg ik niet echt veel steun.. de enige die zich een beetje bemoeit is mijn zus... die geeft me ideetjes etc.. Mijn moeder praat er haast tot niet over... En zien het allemaal heel negatief ivm school enzo... Iedereen heeft indirect een oordeel over mij en mijn situatie... en dat is hatelijk... en ook heel moeilijk... Ik heb van mijn fam. geen een felicitatie gehad... alleen van een tante uit groningen... Ze huilde samen met me toen ik vertelde dat E. (mijn ex) me in de steek had gelaten... En zij dat ze hoopte dat alles goed zou komen etc... Maar voor de rest alleen negatieve mensen om me heen... het lijkt of mijn kind niet welkom is.. maar ach.. ik heb scheit aan hun allemaal.. Voor mij is het wel welkom... en ik geniet er echt van. Tja, eerlijk gezegd ben ik nu totaal niet bezig met andere jongens.. Ik walg zelfs van jongens die me versierend aankijken... terwijl ze zien dat ik zwanger ben... totaal geen respect vind ik... De ware hahaha.. tja ik denk het niet... zeker niet na een relatie van 6 jaar... wie wil me dan nog met een kind erbij denk ik dan. Ik hoop dat het morgen goed gaat.. mijn ex heeft nog niets gezegd... misschien belt hij morgen ochtend wel... 08.00 gaat het gebeuren... pffff... Ik hoop van harte dat ik leuke beelden krijgen met goed nieuws en dat ik daarna lekker kan gaan schoppen waar ik me zo op verheug. 98% zegt een jongen 1% een meisje (ik alleen hahahaha) Nou ik laat het weten Veel liefs, Damiana
He meid, tijd geleden.... hoe gaat het met jou eigenlijk en met je kleine meid in je buikje en Sem? hopelijk goed... Ik vind het morgen inderdaad erg spannend... zenuwslopend... echt niet normaal.. ben blij als de dag van morgen voorbij is... Ik heb trouwens mijn ex niet gevraagd of hij mee wilde... Hij heeft het zelf aangeboden... Hij zou vandaag op reis gaan met werk namelijk en dat wist ik... Maar dat heeft hij zeg maar verschoven ofzo... Ik gunde hem de 20 weken echo eerst ook niet.. maar ja bij de 12 weken echo had ik vette spijt dat ik hem niet gelaten had. En nu ja... laat hem maar komen... hij wil het zelf dus... En tijd was geen probleem... het is denk ik idd fijn om hem bij me te hebben ondanks dat het mijn ex is... Hij is tenslotte de vader van mijn kind.. Dat betrekken tja.. ik zoek hem idd zelf op en vertel uit mezelf hoe het met me gaat en hoe de kleine het doet in mijn buik... soms reageert hij en soms niet... Maar ja... ik doe het ook deels meer voor mijn kindje... Als ik niets zeg dan zegt hij ook niets en dat is ook niet leuk. Ben benieuwd hoe hij zal reageren.... Nou ik ga gauw wat eten want ik sterf van de honger... En ja morgen meer... hopelijk met een goed verloop... 08.00 uur gaat het gebeuren... duim voor me... Veel liefs, Damiana
wow 8:00? Wat vroeg whaha, heerlijk zeg. Dan hoef je niet een halve dag in spanning te zitten. Ben benieuwd hoe hij reageert, in ieder geval top van hem dat ie zijn werkreisje verzet heeft. Dat vind ik netjes van hem. Ik zal voor je duimen! Absoluut, laat t wel ff weten hier he haha. Met mij gaat t super.. mijn ex wilde zo ontzettend graag een tweede kans. En ik heb hem die gegeven... Wel op mijn voorwaarden en hij zal echt voor mij en zijn gezinnetje moeten vechten. Dus eerst latten, niet bij elkaar wonen. Dat wil ik nu nog niet. Daarnaast gaan we in relatietherapie. We zien wel wat de toekomst ons brengt, misschien werkt t misschien niet. T voelt op dit moment goed, maar wie weet denk ik er over 3 maanden anders over en ga ik alleen verder met de kids. Tijd zal t leren. Groetjessss
Wat fijn zeg dat jullie weer bij elkaar zijn gekomen... Echt super.. wou dat ik dat ook kon zeggen... maar helaas. Ja ik vond het ook wel netjes van hem dat hij zelf gevraagd had of hij mee mocht... tenminste is hij geïnteresseerd in het zien van zijn kindje.. Hier aan deze kant nog altijd liefdesverdriet enzo maar ja.... ik moet nog even doorbijten... 08.00 uur is inderdaad geweldig... ben ik meteen de eerste.... Wel erg voor E. dat hij dan helemaal uit Eindhoven moet komen hahahaha... word vroeg opstaan wil hij niet in de file belanden... 5 uur zijn nest uit... Ik laat het hier zeker weten hoe het is gegaan... en hoe hij gereageerd heeft.. als hij op tijd is natuurlijk en komt opdagen.. hij heeft namelijk nog niets gezegd... zucht... ach ja... Veel liefs, Damiana
He meiden, Het is bijna zover... Zit hier met een kloppend hart... nog wel thuis wachtend tot het half 8 is zodat ik kan vertrekken... pfff... Duim voor me liefs, damiana
Hoi damiana, Ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan? is alles goed met de kleine van wat ze konden zien? Liefs cis
Hai meiden, Ben ik weer... Ik begin met goed nieuws - Baby is goed (geen rare dingen gezien bij de echo) - Papa was aanwezig... De baby maakt het goed in mama dr buikje.. Beweegt goed is goed gegroeid, beide voetjes en armpjes... geen water hoofdje, geen open ruggetje geen hazenlippen of rare voetjes... hartje klopt goed... EN het is een JONGEN Ik word de blije mama van een mannetje... Papa is heel blij met de uitkomst... het is voor mij wel wennen aan het idee dat ik een jongen krijg... Omdat ik me zo op een meid had ingesteld... JAAAAAA en nu babykleertjes... Ik was tijdens mijn echo gewoon mezelf... En toen we naar de auto liepen.. kwam hij mee.. hij vroeg nog of we wat gingen eten maar had geen honger... We hebben nog een poosje gezeten.. en nog even nagepraat.. Toen heb ik hem een knuffel gegeven.. (een hele lange wel) moest ontzettend huilen.. maar dat ging vanzelf... kon het echt niet tegenhouden... en toen namen we wel 10x afscheid... hij gaf me 2 kusjes op mijn beide wangen en 1 op mijn mond... En alle andere kusjes gaf ie op mijn mond.. (automatisme denk ik) (geen tongzoen ofzo) En dat klappen op mijn billen deed hij ook een aantal keer maar dat gaat echt vanzelf bij hem... Voor de rest was het wel moeilijk om afscheid te nemen... Hij gaat zijn ZOON absoluut erkennen... En hoogstwaarschijnlijk is hij ook bij de bevalling.... hij gaf mijn buikje ook een kusje... En zei dat we elkaar zeker voor dat ik bevallen ben zouden zien en spreken sowieso... Het was gewoon echt mijn E. van altijd.. zoals ik hem ken.. zo warm... maar ja... het is voorbij en dat doet zeer... Veel liefs, Damiana.
hey Meissie, Gefeliciteerd met de super geweldige echo, wat fijn dat alles goed is met de kleine beep. En een jochie, super! Ja nu kun je je lekker uitleven op blauw hahaha. Fijn dat E. zo betrokken is en zo lief is voor jou. Probeer er geen verkeerde ideeen bij te krijgen, hou jezelf scherp. Misschien groeien jullie weer naar elkaar toe, misschien ook helemaal niet. Vind het super dat hij de kleine vent gaat erkennen en dat hij voor jullie klaar zal staan. ( laat het hem eerst maar waarmaken) Hoe voel jij je nu? Eenzaam gok ik... tenminste, dat zou ik wel zijn. Je beleeft een mooi en bijzonder moment samen en dan ineens weer dat afscheid. Ik ben trots op je! Je bent een sterke vrouw en je komt er zeker wel. Knuffel voor jou en het kleine mannetje in de buikkie.
Thanks meid, Ja ik voel me nu gewoon heel lekker... Maar inderdaad dat stukje afscheid is gewoon zo kut... maar ja... Idd misschien groeien we naar elkaar maar misschien ook niet... Het voelde wel fijn zijn bijzijn... Hij stelde tijdens de echo zoveel vragen... keek me regelmatig aan met een fijn blik... en zat heel dichtbij mij... echt super... Een zoontje hahaha is echt wennen man... maar zijn pikje was duidelijk zichtbaar kon niet missen... Mijn reactie was echt stom : JA EEN PIK... ben echt een muts maar ja. dat kwam eruit... nou ik ga zo naar babystore... bedje bestellen... en dan naar de kapper. veel liefs, Dami
whahahaha jaa die reactie ken ik wel, zo deed ik ook bij het zien van de pielie van Sem hahaha. Ga jij jezelf maar even lekker verwennen meis, dat heb je verdient! veel plezier!
hoi Damiana, Fijn om te horen dat alles goed is met de kleine ukkepuk. Denk maar lekker aan jezelf en de kleine, en lekker winkelen nu leuke jongens kleding kopen. Geniet maar lekker nog van aankomende tijd. Liefs mama cis
Ja ik heb zijn eerste 4 kleertjes gekocht hahaha... zoooooooooooooooo leuk allemaal... En het bedje is besteld... over 2 weken kan ik het halen... maar ga het nog niet in elkaar zetten...Ben ondertussen al gewent aan het idee dat ik een jongen krijg... Blauw is ook leuk.. zoooooooo lief die kleine maatjes... bedankt ik ga er zeker van genieten, Veel liefs, Damiana
Een gezond kindje in je buik, een jongen, geweldig hoor! Kun je alvast een naam gaan bedenken. Toch ook wel fijn dat E zijn belangstelling toont in jullie allebei. Het lijkt mij ook moeilijk om hem zo dichtbij te laten maar ook fijn. Ik vind het knap dat je realistisch bent dat het niet goed komt. Oh ik gun je een gelukkig leventje, samen met je kindje en de papa.... Geniet ervan dat je een zoontje krijgt.
Wat fijn dat de op de echo alles goed was! En een jongen, leuk hoor!!! Nu kun je lekker gaan babyshoppen gericht op een jongentje. Fijn dat E. toch is gekomen. Tuurlijk is het afscheid moeilijk...maar het zal op den duur wel makkelijk gaan meid! Geniet van het fijne gevoel van je babyboy in je buik
Joehoeee Dami, ben erg blij voor je hoe het gegaan is...!! En, een jongen, wow, kan me voorstellen hoor, ik heb nl ook een idee in mijn hoofd...dat mijn een meisje is, maar kan net zo goed een jongen zijn (om eerlijk te zijn leek hij al op een jongentje bij de 12 weken echo...en ik noem hem ook vaak hem....-raar) Ik kan alleen maar meisjesnamen bedenken..... Je bent al echt ver gekomen he....realiseer je je dat wel?! Echt top! liefs!
Lieve vonnie, Ik had al 4 namen bedacht, 2 voor een meisje en 2 voor een jongen... en ja.. mijn kindje heeft dus al een naam... echt geweldig... vond het inderdaad fijn dat hij belangstelling toonde... veel vragen stelde... eigenlijk heel goed wist waar dat meisje het over had... hij heeft zich gewoon voorbereid op de echo hahaha echt typisch. Zou niets liever willen dat hij en ik weer bij elkaar kwamen... Maar ja inderdaad... het is niet meer zo en het komt ook niet meer goed... helaas... hoewel ik dan niet snap waarom hij dan zo doet als we samen zijn... mij kussen op mijn beide wangen en de derde op mijn mond... en dan steeds weer en weer alleen op mijn mond... Terwijl hij weet hoeveel ik van hem hou.. Het was ook zo lief om te zien hoe hij mijn buik kuste... en hoe mij hielp met het schoonmaken van mijn buik toen we klaar waren met de echo... hij maakte het zo zorgvuldig schoon... hij wilde het eerst alleen doen ... maar ik pakte gauw zelf een doekje en ging gauw overeind... en dat kroelen naast mijn auto was ook zo geweldig... (hoewel hij even vergeten was dat mijn buikje nogal groot is) hij tilde me op en legde me op de grond... en dat deed behoorlijk pijn... Toen hij bijna wegging zei ik iets (weet eerlijk gezegd niet meer wat) en toen zei ik.. "want papa houdt toch niet van ons" Toen liep hij terug, en zei "niet doen, niet zo praten" hij gaf me een paar keer een kus op mijn voorhoofd... en ging met zijn hand regelmatig over mijn haar heen... (misschien omdat ik met betraande oogjes zat) Hij zei ook "he niet huilen, het gaat goed met de baby, daar was je zo bang voor toch dat er iets mis was, hij doet het goed in je buik" Ik zei dat ik echt heel blij was maar.... toen vroeg hij of het kwam door hem en de spanning van de echo... ik knikte ja... ik kon het niet laten en moest hem echt even omhelzen... en zei tegen hem dat ik van hem hield.. en toen hield hij me zo stevig vast.... en op dat moment merkte ik dat mijn liefde gewoon totaal niet over is... geen klein beetje... het is nog net zoveel als toen... Ik zag ook wel dat zijn ogen tranen produceerde maar ze kwamen niet... ik zag ook verdriet in zijn ogen... maar hij kan zo makkelijk afstand nemen op zulke momenten... terwijl ik duizend tranen liet... gelukkig had ik waterproof make up... anders zag ik er echt niet niet meer uit. Later liep hij naar zijn auto... en keek me nog even na... en maakte een gebaar van "kijk niet zo droevig, lach meid we krijgen een zoon en alles is voor zover goed" Maar hoe kon ik nou lachen? als een deel wat van mij was, weer weggaat... en me achterlaat met een ander deel van mij... Toen ik nog een keer zei "ik hou van je" Keek hij me heel droevig aan en zei "ik weet dat je dat doet" met die woorden heeft hij afscheid genomen.. en is gaan lopen... Maar ondanks al die tranen konden we nog lachen met elkaar... Omdat ik hem plaagde toen hij mij de 2de keer kuste om afscheid te nemen... hij wilde mijn wangen kussen maar alle kusjes kwam eigenlijk op mijn mond... ... "hij lachte en noemde me een boef" toen volgden er nog een paar van die kroeltjes en knuffels... Mijn zus vroeg me gisteren of hij mee was gegaan.. en of er nog hoop was dat we bij elkaar zouden komen... Ik zei heel sportief en stoer... Nee joh wij komen niet meer bij elkaar.. zij schudde haar hoofd en zei ik snap het echt niet... Diep in mijn hard wou ik schreeuwen van verdriet, en zeggen dat ik het ook niet snap... maar ja... hij houdt blijkbaar echt niet van mij... nooit meer..... Liefs damiana
hahaha babyshoppen is begonnen... En ik vind het helemaal leuk... ik geniet elke moment. Mijn jongetje... echt fijn.... mamas kindje. veel liefs, Damiana
Hei meid, Ja dat gevoel heb ik dus ook heel de tijd gehad.. maar zei ook automatisch hem... in het begin is het raar hoor als je hoort een jongen terwijl je eigenlijk op een meisje had verheugd... maar ach Dat gevoel gaat binnen 1 minuut weer uit en het idee is meteen raak. al die kleertjes zullen je heel gelukkig maken... hahahhahahah geniet ervan.. en ik schreeuwde GEEN BLAUW als ik een jongen krijg.. maar zijn eerste rompertjes zijn nou al blauw.... echt ik ben echt heel happy... jij moet nog even wachten... echt die echo is top.... je ziet alles heel duidelijk... en die voetjes jog lijken echt groot hahahaha. zoooooooo lief allemaal... Ik word gewoon mama besef je steeds weer... Mama van een jongen.... veel liefs, Damiana