Tranen en zwanger... :(

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Acem, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsDee

    MrsDee Fanatiek lid

    12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Hey Damiana!

    Ik vroeg me af hoe het nu met je gaat?
    Lekker aan het shoppen geweest lees ik?:D
     
  2. Acem

    Acem Fanatiek lid

    6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Hoi hoi,

    Ja gaat goed met mij:D voel me wel beter na zoveel tijd...
    E. heeft me gisteren gebeld om te vragen hoe het met me ging... maar ach dat was een heel kort gesprekje eigenlijk hij stapte bijna zijn vliegtuig in dus.. we hielde het kort.
    Verder heb ik hem maandag zelf een keer gebeld en toen spraken we 3 kwartier aan de tel...;) toen zat ie in duitsland..

    Voelde wel fijn zeg maar...

    Maar vandaag werd ik wakker met lastige hormonen en ow ja... ik heb een heftige mail naar hem gestuurd.. was erg kwaad.. toen ik eraan dacht dat hij me steeds negeert als ik over babyspullen begin.. soort van uitstellen... Ik ben er eigenlijk nou wel klaar mee.
    Ga hem niet meer bij betrekken wat dat betreft... heb genoeg gezeurd terwijl ik daar een hekel aan heb...
    En tja.. ik zie zijn reactie wel schijnen en anders mag hij naar de hel lopen.

    Dit stuurde ik hem (wel hard maar ik denk dat ik er te lang mee gelopen heb en nu in een klap uit komt) en dus ook meteen heel heftig... vond het daarna wel zielig.;) en gemeen eerlijk gezegd. maar ergens voelt het wel fijn om het uit me te hebben!

    zie mail
     
  3. Acem

    Acem Fanatiek lid

    6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    #323 Acem, 13 aug 2010
    Laatst bewerkt: 13 aug 2010
    Hoi E,

    Ik heb deze ochtend heel erg lang na zitten denken.. helaas werd ik ervan meer gefrustreerd dan dat ik er begrip voor had...

    Ik ben echt heel erg dankbaar voor het feit dat je met me mee bent gegaan en dat je gisteren belde en de tel opnam toen ik jou belde.
    Ik heb ook geen zin om nog eens boos te zijn op je.. en daar zat ik dus constant mee deze ochtend...

    Ik weet het soms kan ik mijn gevoelens voor jou niet voor mezelf houden.. ik deel het te vaak met je.. dat je dat negeert tja.. daar moet ik mee leren leven.. Jij bent overigens degene die niets meer van me wil of moet. Tja dat speelt al best lang en het is geaccepteerd.
    Dat is dan gedeelte mij.

    Maar waar ik me zo vreselijk aan erger is het feit dat ik je meerdere malen heb gevraagd of je me ging helpen met het kopen van spullen voor de baby die ik ook nodig heb.
    Hoef niet alles maar ik zou het fijn vinden als jij ook een steentje bij zou dragen.
    Nu heb ik er een hekel aan om dingen steeds te herhalen dan lijkt het net of ik te opdringerig ben terwijl ik dat totaal niet wil zijn. Heb liever dat jij het uit jezelf doet... maar dat weet je maar al te goed

    Maar nu lijkt het of jij steeds doet net of je het niet hoort of niet ziet of niet wilt horen.. en ik heb dan zoiets van als je niet wil helpen, bang om geld uit te geven dan moet je gewoon open kaart spelen zoals je dat zo goed kan en gewon nee zeggen!
    Want dan weet ik ook dat ik met geen enkel ding meer iets van jou hoef te verwachten. En als je door mij te negeren wat dat betref (dit onderwerp) om mij de indruk te geven dat je eigenlijk nee zegt vind ik erg matig, nog op z'n zachts uitgedrukt.

    Klopt ik heb ervoor gekozen om voor mijn kind te gaan en klopt jij wilde het nooit, en klopt dan moet ik het maar uitzoeken.. maar dan vind ik dat je dan niet moet zeggen dat je helpt en dan vervolgens geen woord over zegt. Ik ben nu 5 maanden bijna 6 maanden! ik ben geen olifant die 2 jaar zwanger is en alle tijd van de wereld heeft om dingen te kopen.. Kijk hoe snel de tijd gaat we zijn nu al 5 maanden verder!

    En als je zo gierig bent of zo bang bent om geld aan babyspullen uit te geven... Go to the point! Zeg gewoon Nee Damiana ik ga niet helpen.

    Ik heb je een afbeelding gestuurd met de kinderwagen die ik graag wil... Ik geef je nog de mogelijkheid om 50/50 te betalen... ik helf jij helft.. maar ook over dat hoor je gewoon niets.
    En weetje ik hoef helemaal geen kinderwagen van je vriend. Die mensen hebben me nooit gemogen nooit met me gesproken op een normale manier en dan ineens met een kinderwagen komen... en het is heus niet goed bedoeld voor Damiana maar goed bedoeld voor Erwin.... En jij zou je moeten schamen dat je daarmee komt...

    Jij laat je ex vriendin en je kind al in de steek.. of dat niet genoeg is! en dan met gebruikte spullen aan willen kakken zodat je geen geld aan je eerste en waarschijnlijk ook laatste kind hoeft uit te geven!!!!!!!!!
    Kom op zeg... realistisch zijn klopt... dat moeten we ook zijn... Ik heb al zoveel kleertjes van mijn zus gekregen... zo hoef ik er niet veel meer bij te kopen... scheelt me weer een hoop inderdaad maar ik wil ook wel nieuwe dingen kopen! Mijn kind is dat waard ja!
    Maar jij moet echt ophouden... Kom op je biedt je kind je eigen vlees en bloed al geen onderdak! En dan nog zo moeilijk willen doen over dingen die bestemd zijn voor je zoon! Niet voor de moeder! 350 euro man? wat is dat? helemaal niets voor een man die eenzaam is geen zorg heeft voor een gezin! en alleen maar leeft voor zijn vrienden! Schaam je!

    Maar weekendjes weg... autos kopen, onderdelen kopen voor ouwe bakken die amper vooruit komen dat kan allemaal wel....
    Dat is allemaal prima... want ja dan geef je geld uit aan iets nuttigs. Maar je eigen kind nee hoor die mag de gebruikte spullen wel hebben die jaren in de schuur hebben gezeten van een vriend!
    Hou ze maar bij je ik hoef het niet. Van geen een van hun! Want allemaal 1 voor 1 is blij dat Damiana en Erwin niet meer bestaat! Ook mede danzij je maatjes!

    Wil je me helpen laat wat horen en wees recht!
    Wil je niet go to the point en zeg het duidelijk... Laat je niets van je horen dan vind ik je matig... en dan hoef je je kind ook nooit meer op te zoeken! Want als het nu al niet gaat dan gaat hoef het nooit meer! En ik meen het!

    Ga bij jezelf eens een keer goed nadenken jongen! want zo zoals je nu doet is beneden maat! verdient geen cijfer, geen waardering en geen respect!
     
  4. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    You Go girl!
     
  5. Marijee

    Marijee Fanatiek lid

    21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    hoi damiana..

    misschien herken je me nog van een ander topic waar ik een reactie op had gegeven.

    ik las net je email die je naar de vader van je zoontje hebt gestuurd en als ik heel eerlijk ben ben ik bang dat je hier meer mee kappot maakt dan dat het zal helpen.

    ik snap echt dat je kwaad bent en dat hij jou geen duidelijkheid geeft over waar jij aan toe bent is hem ook echt kwalijk te nemen maar de manier waarop jij je gevoelens uit in deze mail kan hij tegen je gaan gebruiken.

    ik wil niet zeggen dat hij dat ook gaat doen maar uit jou verhalen over je ex herken ik heel veel van de biologische vader van mijn zoontje.

    persoonlijk vind ik dat je deze mail beter kort en kratig had moeten houden met alleen de vraag waar je aan toe bent kwa aanschaf van babyspullen.
    je maakt er een heel lang verhaal van met al jou frustraties erin waardoor het echt belangrijke dus het aanschaffen van de spullen in het niet valt.

    op het einde zeg je dat als hij niets van zich laat horen hij het ook kan vergeten zijn zoontje te zien en dat je dat echt meent maar is dat wel zo? volgens mij wil jij echt niets liever dan dat hij ook een deel zou uitmaken van het leven van jullie kindje en hoe kwaad je ook bent het recht om je zoontje zijn biologische vader te ontzeggen heb je naar mijn mening niet.

    ik heb er altijd alles aan proberen te doen om mijn ex over te halen een deel uit te maken van zijn zoontjes leven maar hij heeft altijd aangegeven dit niet te willen en alsjeblieft meid je gaat er echt spijt van krijgen als jou ex jullie kindje wel wilt zien maar jij dit niet toelaat.

    het blijft natuurlijk de vraag in hoevere hij het echt meent en ook werkelijk straks ze zoontje wil zien maar laat dat ook aan hem over.
    en je staat in het volste recht om straks alimentatie te eisen van hem als hij contact wil met ze zoontje want daar heb je dan gewoon recht op maar kijk uit met uitspraken waar je later spijt van kan krijgen.

    als hij het echt heel vies zou willen spelen zou hij deze email tegen je kunnen gebruiken mocht hij bijvoorbeeld naar de rechter stappen voor een omgangsregeling.
    want in deze mail staat zwart op wit dat jij hem bewust weg wilt houden van zijn zoon.

    hoe moeilijk het ook is en echt waar ik weet hoe moeilijk het is probeer de volgende keer als je hem weer een email stuurd of hem spreekt wat meer zakelijker op te stellen en je gevoelens niet het gesprek te laten leiden.
    ik weet dat je hem eigelijk zo veel wilt vertellen en hem duidelijk wilt maken hoe erg het is wat hij je heeft aangedaan maar probeer je zoontje straks als een nieuw begin te zien en probeer voor die tijd duidelijkheid van je ex te hebben over het zien van de kleine en de alimentatie enzo.

    probeer eventueel met hem af te spreken op een neutrale plek om het over alle belangrijke zaken te hebben zodat je straks in alle rust de bevalling in kan en de eerste weken erna en je daar niet druk om hoeft te maken want als je voor die tijd niet weet waar je aan toe bent blijft dat door je hoofd spoken en zal je nooit echt rust kunnen hebben.
    mocht hij een persoolijk gesprek weigeren probeer het dan via de mail zodat je het op papier hebt maar probeer het echt duidelijk voor jezelf te krijgen zodat je straks ook echt kan gaan genieten van je zoontje.

    hopelijk neem je het me niet kwalijk dat ik me er mee bemoei.

    liefs xx
     
  6. Acem

    Acem Fanatiek lid

    6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    #326 Acem, 13 aug 2010
    Laatst bewerkt: 13 aug 2010
    Hoi hoi,

    Ik weet dat ik teveel frustraties heb geuit... ik probeerde het niet maar dat merk je wel aan het begin van de mail...
    Maar bij die gedachten werd ik gewoon zo kwaad.. dat ik maar bleef typen...

    Ik ben niet bang dat hij het tegen me gebruikt... echt totaal niet...
    Ik probeer niets anders dan hem erbij te betrekken... terwijl ik constant genegeerd word.. toch ben ik zo sportief om hem te laten weten hoe het met ons gaat.

    Ik vertel hem doodleuk het bedje te gaan bestellen.. ik vraag hem verder helemaal niets.. alleen of hij me nog gaat helpen...
    En ja krijg ik als antwoord... ik heb na die uitspraken alle geduld van de wereld... wacht tot hij er zelf een keer over begint...
    maanden gaan voorbij en ow nee Erwin houdt gewoon zn mond.. als ik erover begin dan is hij stil... en zegt hij geen woord...

    Erkennen is ook weer zoiets... (ik wil het graag doen maar het hoeft nu nog niet maar later zeg hij dan):x hoelang wil hij het nog uitstellen???????????deze uitspraak is al van 5 maanden geleden
    Dat uitstellen irriteert me matenloos.... en ik heb het al maanden gepikt en nu ben het gewoon zat...

    Ik kan niet langer meer uitstellen... straks begin ik weer aan een drukke periode waarin ik naar school moet... en hem zien dat gaat heeeeeeeeeeeeeel moeilijk.. want hij wil niet eens afspreken of dat ik bij hem kom...

    Dus ik weet niet hoe hij van plan is om met me te gaan praten over dit soort zaken...
    Ik kan met de babyspullen blijven uitstellen maar op een gegeven moment is het gewoon niet meer haalbaar met uitstellen...
    En ik ben het gewoon echt zat dat hij dan toch zo een houding blijft aannemen... en mijn mail is hard ja...

    En misschien krijg ik er idd spijt van... maar het is meer dan duidelijk wat ik daarin zeg... en hij kent me en zal die mail wel begrijpen.
    Ik ben zelfs van overtuigd dat hij niet eens gaat reageren... zo matig kan hij zijn! misschien maak ik er idd een hoop mee kapot...
    Maar ja.. kapot was het toch al... en wie neemt nou constant de moeite? ik, ik neem de moeite hem te contacteren en erbij te betrekken want meneertje neemt geen initiatief...

    Waarom belt hij wanneer hij net zijn vliegtuig in moet? zodat we het lekker kort kunnen houden en ik niet de kans heb over andere dingen te beginnen...

    Ik had het idd kort kunnen houden maar de maat is bereikt...
    Ik ben echt kwaad op hem...
    Dat zakelijke helpt niet... weet je hoe vaak ik hem gemaild heb en hoe vaak kreeg ik antwoord? 1x... en dat ging allemaal niet eens over mij maar over ons kind en alles eromheen.

    ik begrijp jou post wel.. echt waar en ik neem het je niet kwalijk...
    Maar ik kon het echt niet anders doen...
    ik heb er echt heeeeeeeeeeel lang mee gelopen en ik geloofde in hem... en iets waar ik een hekel aan heb is als mensen me in de zeik nemen of me negeren waar ik bij ben... terwijl het over belangrijke dingen gaat!

    En dat is wat hij constant doet...

    Natuurlijk wil ik dat hij een band heeft met zijn kind...
    Natuurlijk gun ik hem ook zijn kind...
    Maar het moet ook vanuit zijn kant komen... en dat begint al in deze stadium... en niet pas wanneer het kind geboren is dat hij ineens met dingen komt.. want dan kan hij opdonderen!

    En het klinkt wel heel arrogant of stoer.. maar ik meen het echt op dit moment... ben gewoon echt kwaad op hem.
    En niet omdat ik van hem hou maar omdat hij me steeds negeert als ik over de babyspullen begin.


    liefs,

    dami
     
  7. Marijee

    Marijee Fanatiek lid

    21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    meis ik snap echt precies hoe jij je voelt.. ik heb precies hetzelfde meegemaakt..
    hij zegt dingen te willen doen maar vervolgens doet hij het niet en wil het er ook niet over hebben.

    en ik snap ook echt waarom je deze mail hebt gestuurd naar hem en ook zeker jou gevoelens en ik heb ook echt wel 10 keer zo'n mail naar me ex willen sturen maar ik had op dat moment gelukkig een goede vriendin die ook hetzelfde had meegemaakt die me er op wees dat je er gewoon geen ene donder mee opschiet..

    het probleem van erkenning herken ik ook uit duizenden..
    mijn ex bleef het ook maar uitstellen en heeft het uiteindelijk ook nooit gedaan.. eerst zou die het later in de zwangerschap doen en daarna als Kian geboren zou zijn maar heb toen gezegt dat als hij het na de geboorte wou eerst 1 jaar lang mocht bewijzen dat hij echt een vader voor Kian wil zijn en dat heeft hij nooit gedaan en nu heeft mijn huidige vriend Kian erkend als zijn zoontje.. ik had de erkenning open gelaten na de geboorte.
    dus of je moet hem persoonlijk aan zijn oren naar het gemeentehuis sleuren en anders ben ik bang dat het er voorlopig niet in zit en dat heb je zelf ook al door als ik jou verhaal zo lees.

    en echt meis ik snap hoe kwaad je op hem bent.. en dat zal ook nooit echt verdwijnen maar probeer het wel een beetje los te laten en dat zal nu nog niet lukken omdat je nog geen idee hebt waar je aan toe bent maar op een gegeven moment zal je een keer gaan denken., zak maar lekker in de strond en ik zal je laten zien dat ik het heel goed af kan zonder jou.. en dat is het moment dat je echt verder kan en tot die tijd zal het soms heel moeilijk zijn maar ik weet zeker dat het allemaal wel goed gaat komen.

    en de babyspullen kan je indd niet blijven uitstellen.. is het financieel voor jou echt van belang dat hij mee betaald??
    anders zou ik het echt gewoon allemaal regelen zodat je het in ieder geval in huis hebt en daarna de helft op hem verhalen.

    ondertussen is het wel duidelijk dat je niet op zijn woord kan vertrouwen.. dus als hij iets beloofd zet het dan op papier met zijn handtekening eronder ofzo.. en ik weet niet of je al een rechtsbijstand verzekering hebt? want ook dat zal ik anders even regelen zodat jij niet voor onverwachte kosten komt te staan mocht hij naar de rechter stappen wat hij hoogst waarschijnlijk niet zal doen maar zeker weet je dat nooit en zo kan jij ook altijd naar de rechter stappen om eventueel kosten op hem te verhalen zonder dat het jou heel veel geld moet kosten.. je moet wel 3 maanden de verzekering hebben voordat je hem kan gebruiken dus vandaar dat ik het nu alvast aangeef.

    ik hoop echt voor je dat hij snel weer bij zinnen komt en besseft waar die meer bezig is en wat die aan het verpesten is ( een band met ze kind)
    en het belangrijkste jou financieel wil gaan steunen.
     
  8. Acem

    Acem Fanatiek lid

    6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    gelukkig begrijp je mijn frustraties...
    ik kon het echt even niet anders..;) en wat jij schrijft waarschijnlijk zal het ook zo bij mij gaan...

    ik ga hem zo even bellen hij heeft me namelijk gsmst (na dat ik hem mailde stuurde ik hem een sms van je hebt mail) nu denkt hij dat er iets is met de baby... maakte me namelijk een beetje zorgen eergisteren...

    maar Ja je hoort van me...
    ik moet nu even een tante wegbrengen
     
  9. Acem

    Acem Fanatiek lid

    6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    hoi meiden,

    Ben ik weer:D
    Erwin heeft me deze ochtend gebeld...
    :D ik schrok me de tering toen ik mijn tel over zag gaan met zijn naam... maar ik nam hem rustig op...

    Hij zei mijn mail al gelezen te hebben (ik heb hem trouwens niet meer gebeld)... En toen was ik stil...
    Hij was totaal niet boos.. hij sprak gewoon zoals ik hem ken, kalm...
    Hij had echter geen afbeelding gekregen... zei hij... en vroeg of ik die alsnog wilde sturen met de bijbehorende site :D en hij zou ervoor zorgen dat ik hem kreeg..:D

    Ik zei tegen hem van als je het niet wil doen dan moet het niet doen enzo.. maar hij wilde het graag en ging het ook helemaal betalen...
    Ik zei dat ik de helft ook wilde betalen maar het hoefde van hem niet:D...

    Heb mijn excuses aanboden voor de mail.. vond hem daarna idd gemeen enzo... en hij zei dat ik echt niet boos moest zijn, en dat ik hem moest vertrouwen... hij lachte ook toen ik zei dat de kleuren ook goed moesten zijn...:D Hij zei dat als ik wilde dat we volgende week samen voor dingen gingen kijken... maar daar ben ik verder niet op ingegaan.. (weet niet waarom) ;) beetje dom wil niets liever dan samen met hem babydingen uitzoeken.... maar ja

    Heb hem verteld over de tijdsnood straks ivm school etc....
    En hij begreep dat... Was eigenlijk een heel plezierig gesprek...;):)...

    :( hij loopt trouwens nog steeds bij de maatschappelijk werkster...
    omg.. hij was gestopt maar heeft opnieuw gesprekken aangevraagd...8) snap het niet zo goed maar ja... zal wel...

    maar anyways...
    :D ik mag wel op hem rekenen.... word er zo gelukkig van....:D
    Hij grapte nog van wist niet dat een olifant 2 jaar zwanger werd... hahahahaha typfout duhhhhhhhh :D bedoelde 1 jaar...

    ;) hij is best lief.... maar ja dat was even een update....

    Liefs,

    Damiana
     
  10. Samantha1980

    Samantha1980 Actief lid

    19 mei 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi Dami,
    spannend weer, ik hoop echt dat hij gaat helpen, alleen maar beter! Enne, een olifant is wel dik 1,5 jaar zwanger hoor :) dus je hebt gelijk....hahaha...

    liefs! Sam
     
  11. Acem

    Acem Fanatiek lid

    6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    ja super spannend...
    Er is nog hoop:D maar ik vertrouw hem wel en weet dat hij niet liegt... gelukkig was die mail niet voor niets....

    hahahaha... ach ja...:D vond het wel grappig dat hij daar een grapje over maakte...:D
     
  12. Sjanienu1

    Sjanienu1 VIP lid

    6 sep 2008
    6.495
    0
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Voortplanting en jongen

    Een vrouwtjesolifant is vruchtbaar met een jaar of 8 in het wild en een jaar of 6 in een dierentuin, een mannetjesolifant pas later. Bovendien zorgt de rangorde er voor dat een jonge stier nog niet in staat is om te paren. Pas na het veroveren van een hoge rang mag hij paren. Dat is ongeveer met de leeftijd van 25 jaar, in een dierentuin hoeft een mannetje dit niet te doen en kan daardoor al dekken op een leeftijd van 15 jaar. De draagtijd bedraagt 22 à 23 maanden. Meestal wordt er één jong geboren, met een gewicht van 80 tot 115 kg.

    Sorry, flauw grapje :p. Kon 't niet laten. :D

    Meid, ik heb heb diepe respect voor jou!
    Wat fijn voor je dat E. je wilt helpen met de aanschaf van je spulletjes. :) Hoef je het allemaal niet alleen te doen. Je bent van het ergste uit gegaan maar zo zie je maar dat het dan toch allemaal 'meevalt'. Deze hele situatie valt natuurlijk niet mee maar je weet wel wat ik bedoel.

    Wat leuk dat je een jongetje krijgt! Jongetjes zijn zoooo leuk! :D
    Wat vliegt de tijd he? Voor je het weet heb je hem lekker bij je liggen.
    Zoals je kan zien verwacht ik mijn 2e kindje. Ryan wordt grote broer! En heb het gevoel dat het weer een jongetje wordt.
     
  13. Acem

    Acem Fanatiek lid

    6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    :D leuk grapje...

    Ja ben echt heel blij met de uitkomst van mijn mail... dacht er idd een hoop mee kapot te gaan maken (opnieuw) maar het viel reuze mee..

    Ja ik ga bij hem altijd van het ergste uit... maar zo goed als ik hem ken... ;) moet ik het wel beter weten... maar aangezien hij zo verandert is in die maanden tja dan weet je het ook niet meer...

    :D kan weer lachen...
    Ja een jongetje is zooooooo leuk ja eerst was het zeker wennen omdat ik steeds een meisje dacht en zelfs graag wou maar wat nou... een jongetje is erggggggg leuk... stoere binkie van mama..:D

    Ben helemaal happy...
    Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap.. echt heerlijk is dat... maar ik ben ook blij als het achter de rug is hoor :p....geniet ervan meid.

    Veel liefs,

    Dami
     
  14. Acem

    Acem Fanatiek lid

    6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    :DHi meiden even een update,

    Erwin heeft ondertussen de wagen besteld en hij zei er nog iets bij te hebben gedaan (verrassing) ben erg benieuwd...

    We praten nu echt veel relaxter met elkaar...:D gisteren echt super lang aan de tel gehangen...
    Maar nee het word niets... :) helaas... maar ik ben al blij dat het nu zo gaat.. vandaag belde hij ook om te weten hoe het was gegaan bij de vk.. en zaterdag ben ik naar de huisartsenpost gegaan (dacht blaasontsteking te hebben) en toen belde hij ook om te weten hoe het met me was...

    Gaat goed zo.

    Liefs,
     
  15. vonnie73

    vonnie73 Fanatiek lid

    22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ja, het gaat goed zo. Ik ben ontzettend blij voor je. Het geeft je al voldoening dat hij je serieus neemt. Heerlijk gevoel moet je dat geven. En een mooie kinderwagen voor je kleintje straks, goed gedaan. Geniet er maar van hoor, dat mag.........
     
  16. Acem

    Acem Fanatiek lid

    6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Pff... we hebben weer eens ruzie...;) hij is gewoon heel vreemd...
    De ene dag is hij heel zacht en lief en minder kwetsend...
    De andere dag is hij keihard en kan hij alleen maar pijnlijke dingen zeggen.. net als gisteren...
    Ik ga hem voor voorlopige even niet meer lastig vallen.
     
  17. ingef

    ingef VIP lid

    30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi meid,

    heb je hele toppic gelezen...(2,5 uur lezen..) kon gewoon niet meer stoppen....wat heftig zeg! alles is al gezegd, dus ga het niet allemaal herhalen.. veel sterkte en zet hem op... je bent duidelijk een hele sterke vrouw!

    veel geluk met je zoontje!!
     
  18. Acem

    Acem Fanatiek lid

    6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    #338 Acem, 23 aug 2010
    Laatst bewerkt: 23 aug 2010
    :D ja erg he... zoveel geschreven...
    maar ja ik geef ook reactie op iedereen die iets zegt...
    hahaha... dus het houdt maar niet op...

    Ja het is erg wat ik de afgelopen maanden heb meegemaakt.. maar ja ik kan er ondertussen wel mee leven zeg maar haha...
    Moet wel... hoewel ik nog wel eens verdrietig ben natuurlijk maar ja...

    hoort erbij...

    Ben gisteren naar Eindhoven geweest waar E. dus woont...
    :$ ik had het helemaal gehad namelijk dat hij alleen telefonisch dingen kon zeggen, kwetsende dingen...
    toen zei ik tegen hem dat ik naar hem toe ging zodat hij het eindelijk een keer het in mijn gezicht zei... of hij het wou of niet...
    Toen stelde hij voor om naar Breda te gaan... :$ bij de IKEA

    en ik zei NEE ik kom naar je toe in Eindhoven niets ikea.
    Toen kon hij niets meer zeggen... en ben gegaan...
    Toen heeft hij een hoop dingen gezegd... maar hij sprak niet vel als hoe hij vaker aan de tel praat... en zijn ogen produceerden traantjes...

    Was wel pijnlijk hoor... om te horen dat zijn liefde over is...;) maar ja tenminste heb ik dat eindelijk gehoord terwijl hij me aankijkt...
    en niet telefonisch...

    Daarna is ons gesprek overgegaan naar school... wanneer ik zou beginnen en of ik er zin in had etc etc.
    En na een poos zijn we naar boven gegaan... (naar zijn slaapkamer)
    (;) geen seks...) hoewel ik nu in de crisis tijd zit... :D de hormonen zijn erg actief hahahaha... maar ja.. nee...

    We gingen eigenlijk de baby voelen...
    En mijn kleine wilde eerst papa niet groeten maar daarna was hij wel gewent aan zijn hand...
    En schopte hem volop...:D zo fijn.... dat maakte me gelukkig...

    Een poosje later had hij een onderonsje met zijn zoon (mijn buik)... hij kletste zo zacht... ik verstond echt helemaal niets van wat ie zei... en toen huilde hij:( zo mooi om te zien maar ow zo pijnlijk ook... ik kreeg er zelf tranen van.. toen heeft hij een hardop een praatje gehouden met de kleine.. die ik gelukkig wel kon volgen.. en op het eind zei... "Weet dat ik heel veel van je hou":D kreeg daar kippenvel van...

    Hij kon daarna niet van mijn buik afblijven en heeft die zeker wel een half uur lang gekust...;) zucht.... dit maakte het niet makkelijker...

    daarna nog wat dingen gedaan...;) geknuffeld... en toen brak de hel los:D typisch wij... weer ruzie maken...

    Hij had afgesproken met zijn vrienden om 21.00 uur film te kijken...

    en toen waren we weer beneden nog steeds aan het ruzie maken...
    op dat moment klopte die rot vriend van hem aan bij het raam van de woonkamer... owwwwwww ik kon die man echt killen op dat moment... hij kwam totaal niet gelegen...

    :p maar E. deed niet meteen de deur open dus hij stond zeker wel 10 min. voor de deur hahaha...
    we waren daarna naar de keuken gegaan... en daar was het heftig joh... hij was echt kwaad en drukte zijn neus tegen die van mij van boosheid...;) maar ja...

    ondertussen stond een andere vriend al aan de deur en toen ben ik weggegaan.. pff heb echt heel droog "hi" gezegd tegen hun en doei en ben naar mijn auto gelopen...

    E. kwam achter me aan... en bij de auto hebben we nog vet lang staan praten... bedoel ruzie maken....
    ;) en een paar keer heftig staan tongzoenen... terwijl we beide zo kwaad waren...

    en toen ben ik vertrokken.............
    ;) heb het niet makkelijker gemaakt nee... hij ook niet voor mij trouwens...

    maar ja... hij denkt nog steeds hetzelfde over en wij komen gewoon niet bij elkaar. nooit meer.

    veel liefs.
     
  19. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @damiana, Waarom als de liefde over is voor hem, gaat hij nog wel toespelingen maken, en accepteer jij dat? (tongzoenen etc)
    Ik weenie misschien ben ik ouderwets.. maar zoenen gaat voor mij niet zonder gevoel.. ik volg het dan ook niet helemaal dat hij zo doet..
    Snap natuulijk dat het gewoonte is, of kan zijn..
    Maar hij geeft wel dubbele signalen af.. en jij maakt t jezelf ook niet makkelijker door daar in mee te gaan :(

    sterkte meis..
     
  20. Acem

    Acem Fanatiek lid

    6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    klopt...
    Het is niet ouderwets meid... zo denk ik er ook over... hij trouwens ook... maar ja...
    Ik heb het toegelaten omdat ik er degelijk naar verlangde... en dat voelde als een bevrijding...

    maar het zal niet meer gebeuren...
     

Deel Deze Pagina