Tranen en zwanger... :(

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by Acem, May 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel2004

angel2004 Lid

Jun 7, 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry maar ik wil zeggen heel ver weg gaan van die gast, die heeft echt niet de juiste bedoelingen
    het lijkt erop dat hij alleen wil bereiken dat je je kindje weg laat halen om je waarschijnlijk daarna weer te laten vallen

vind het een beetje ziekelijk hoe hij met je om gaat, kan me goed voorstellen dat liefde blind maakt en je echt van hem houd maar dit is niet gezond

heel veel sterkte en ik hoop dat je eruit komt

2. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    ja ik hoop dat het goed gaat met mijn kindje...
    :D ik ga voor het eerst kennis maken met mijn kleine... ben zo benieuwd hoe het eruit ziet..:D en hopelijk zit het op de juiste plek enzo... pff het is eng spannend zo een eerste afspraak.

Deze ochtend kreeg ik ineens een grote angst....
    Straks ben ik in verwachting van een tweeling dacht ik:$.. weet niet waarom ik dat dacht...

Maar ja....:)
    Misschien omdat E ooit zei dat de broers van zijn vader tweeling zijn:(8)....

Nou we zien morgen wel....

veel liefs,

Damiana

3. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    #143 Acem, Jun 9, 2010
    Last edited: Jun 9, 2010
    Hoi,

Die tijd heb ik wel gehad dat hij wilde dat ik mijn kind weg liet halen, dat is nu echter niet meer het geval... Hij weet dat ik het ga houden en hij weet dat hij daar ook verder niets meer aan kan doen.

Daarnaast, zijn wij al uit elkaar en als ik het kind liet weghalen dan zou ik nu helemaal geen contact meer met hem hebben waarschijnlijk.

Bij ons spelen er nu andere gevoelens...
    Ik zit nu in een fase waarin ik steeds en steeds meer besef dat hij en ik nooit meer bij elkaar komen... het dringt steeds en steeds meer tot me door...
    Na de laatste keer dat ik hem gesproken had was het overduidelijk en heb ik toch echt besloten afstand te nemen van hem.
    Als hij niet zo tegen me had gepraat als laatst had ik hem gerust laten komen om naar zijn kind te kijken. Maar ik voelde me zo gekleineerd en dom om dat allemaal te pikken... dat ik even niets van hem wil weten. ik heb geen behoefte aan zijn aanwezigheid tijdens de echo... want ja.. wat verandert dat aan de situatie? helemaal niets. na de echo gaat hij weg en dan hoor ik vervolgens weer voor long time niets van hem... ik heb het gehad met dit soort gedoe....

bij hem spelen ook andere gevoelens op dit moment. Niet meer dat hij wil dat ik het kind weghaal.
    Hij blijft eerlijk en wil geen relatie meer met me. Hij wil alleen zijn kind zien en erkennen. Daarnaast praat hij tegen me of ik een niets ben.
    En zegt hij wat hij maar wil zeggen omdat hij weet dat ik uiteindelijk toch weer als een stom hondje achter hem aan ga.
    Omdat ik dat steeds weer heb gedaan. De laatste keer zei hij dat ik boos was en uiteindelijk toch zou bellen en laten weten waar en wanneer precies de echo zou zijn.
    Nou ik heb nu bewezen dat het niet zo zit zoals hij dat denkt... Dat ik uiteindelijk doe wat hij zegt... ik ga helemaal niets zeggen...
    Als hij nou eens normaal deed tegen me, me regelmatig belde om op zn minste te vragen hoe het met me gaat... Dan zou ik zeggen nou ok... je bent tenmiste geinterseerd in hoe het met me gaat en met de kleine en de ontwikkelingen daarom heen.;)

Het is echt jammer allemaal. maar ja... ik kan er nu niets meer van maken. helaas.

dus zo ziet het een beetje in elkaar....

groetjes,

Damiana

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Nou sorry, maar zo iemand had ik dus niet mijn kind laten erkennen! NO way!
    Hij laat je eerst alleen om het kind, nu wildie het kindje ineens erkennen, maar geen relatie meer met jou?
    En jij zegt dattie tegen je praat alsof je niks bent, wil jij dat je kind dat straks gaat zien???

Vind het een heeeele vreemde vent.

Maar kweek een beetje zelf-respect. Laat je niet behandelen als NIKS. Want je bent hartstikke veel, meer dan hij door dit gedrag ooit zal zijn.

5. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    Vreemd is nog geen eens een goed woord voor hem...
    Hij komt uit pluto... niet eens uit Mars... :D

ik weet het.. hij weet dat hij alles kan zeggen en alles kan maken want uiteindelijk ben ik degene die van hem houd dus ik val in alles terug maar ja... ik laat het niet meer gebeuren ben hem zat ben zijn gedoe zat..

maar erkennen ga ik denk ik wel doen.. mijn kind heeft recht om te weten wie zijn vader is en om met zijn vader om te gaan...
    Daarnaast kan ik de alimentatie goed gebruiken om spullen voor mijn baby te komen of eventueel te sparen voor een kinderkamer in de toekomst.

dus het heeft ook zijn voordelen. een relatie zit er niet meer in ... maar ja.. het zij zo...

veel liefs,

dami

6. Aisha010

Aisha010 Actief lid

Mar 20, 2009
    117
    0
    0
    Hoi Damiana,

Heb de afgelopen dagen je lijntje gevolgd. Ben onder de indruk ervan. Je bent sterker dan jezelf denkt. Ik wil je dan ook heel veel succes en liefde wensen.

Hoe is je echo vandaag gegaan.

Liefs Aïsha

7. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    Lieve Aisha,

Dank je,

Ja de echo ging eigenlijk heel goed hoewel ik super zenuwachtig was...
    maar mijn kindje draaide wel heel veel zeg... ze kon het moeilijk meten hahaha.... :D

Echt ik moest lachen.... hij wilde maar niet stil liggen.... de verloskundige zei dat ik hem misschien had wakker gemaakt, want ik moest van haar gaan plassen...

hij lag namelijk op zn kop.... ik heb hem tijdens het plassen waarschijnlijk wakker gemaakt...
    Het hartje zag ik kloppen echt geweldig...
    Ik ben er helemaal weg van...

hij schopt wel veel tegen mijn blaas joh, waardoor ik snel achter elkaar moet plassen.:D
    Ben erg benieuwd.. ik ben nu 12 weken en 3 dagen....
    met 20 weken krijg ik mijn 2de echo.:D

Hoop dat het goed gaat man...
    Ben voor nu even opgelucht.... hij zit in ieder geval in mijn baarmoeder... en het hartje klopte en hij was behoorlijk actief dus... dat stelt me wel gerust. Gek dat je al die schopjes nog niet voelt.... :D

Veel liefs,

Damiana

8. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Fijn dat de echo goed en mooi was. Weer een stapje dichterbij je wondertje.

9. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    jaaaaaaaaaaaaaaa....

voel me beter..
    liefs,

10. Aisha010

Aisha010 Actief lid

Mar 20, 2009
    117
    0
    0
    Idd fijn dat alles goed is met de echo. Is al een zorg minder.
    Ga er lekker van genieten.

11. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    ja doe ik echt wel...

hahahaha nu kan ik me al een beetje inbeelden hoe de kleine tegen mijn blaas schopt.... iedere keer als ik moet plassen.:D vlak achter elkaar

12. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    Hoi allemaal

ben ik weer. mijn dag is weer zwart gekleurd.

Ik heb me in dagen niet zo ellendig gevoeld als vandaag.

Ik moet heel de dag door bijna huilen. Voel me zo verdrietig om alles.
    vandaag bij het ontbijt sprak ik heel relaxt met mijn broertje, we hadden het over het WK.
    Toen werd mijn moeder zo woest op me...alleen omdat ik de diepvries niet goed had dichtgedaan en hij een poos open bleef...
    Daarna begon ze over iets anders em zei ze, dat ik niets goed doe, niets zo perfect kan. En dat ik de weg kwijt ben...

Wat heeft ze me gekwetst met die woorden.
    wat wilde ik op dat moment opstaan en weggaan...
    maar ik zat in mijn pyama. Ik ben na het ontbijt naar mijn kamer gelopen en heb een poos zitten huilen, zou naar de kapper gaan maar ook dat heb ik afgebeld. ik heb mijn ex gsmst of ik bij hem mocht komen. Ik weet het echt heel dom maar ik voelde me zo ellendig, ik wilde zo graag een knuffel van hem... en janken in zijn armen... omdat ik hem zo vreselijk mis.

ik moet zo erg huilen op dit moment. voel me zo kut...
    ik kreeg geen antwoord van hem.
    ik had een brief liggen voor hem die ik op zou sturen met de eerste echo.
    Maar toen heb ik besloten zelf te brengen... heb me gedoucht en ben weggegaan naar Eindhoven.

daar aangekomen heb ik de brief in de brievenbus gedaan en ben toen via de achterkant vertrokken... zag zijn auto staan (maar achteraf was hij niet thuis)

had mijn telefoon uit. heb hem toen aangezet onderweg naar Rotterdam en toen kreeg ik een sms van hem.
    Daarin schreef hij dat het geen goed idee was dat ik bij hem kwam logeren. en nog andere dingen.
    Het deed me pijn. Had zo graag bij hem willen zijn, ook al was het alleen om hem een knuffel te geven. die knuffels die in het verleden zo warm en fijn en zo echt hebben aangevoeld.

hij is zo verandert hoe kan dat nou....
    hij geeft echt niets meer om me, of eigenlijk nooit gedaan.

Eenmaal in rotterdam ben ik naar het bos gegaan, eerst op de plek waar hij en ik voor het laatst waren. maar er zat een man heel de tijd naar me te kijken en toen ben ik naar een andere plek gegaan waar we altijd barbecueën.

Daar hadden een stel mensen feest. alleen maar gelukkige mensen om me heen.... ik lag eerst naar de hemel te staren en toen ben ik tegen mijn auto aan gaan zitten.. met muziek (oordopjes) ik heb zo gehuild. het deed e denken aan de momenten dat wij met zn 2een in het bos hebben gelegen en zo gelukkig waren.

en toen heb ik hem gesmt. ik moest.

ik heb dit geschreven

geef niet... ik sluit het af... ik doe mezelf alleen maar pijn op deze manier... ik zit nu op de plek waar we toen in rotterdam zijn geweest... na dat ik langs je gereden heb, heb je namelijk iets persoonlijk gepost... denk nu veel na over het feit dat ik je moet loslaten en ja dit lijkt me het beste moment.... jij bent nu gelukkig en ik moet mijn geluk nog vinden.. door mijn kind voorop te stellen en naar de dag te leven dat hij er is... ik heb lang nagedacht over het erkennen... en ik had het graag gewild maar ik zal geconfronteerd worden met veel dingen en ons kind zal hier niet gelukkig van worden. daarom is het beter om je voorgoed te laten gaan... ook al zal dat me zoveel pijn doen zoals nu... jij bent verder gegaan en kan nu lachen en doen wat je wil... ik ben in mijn verdriet blijven hangen ik heb vanaf morgen een nieuw nummer zo kan ik je niet meer contacteren en jij mij niet.... wees gelukkig met je vrienden en misschien je nieuwe vriendin.. mail me het adres van je ouders ik zal na de geboorte van ons kind, ons kind persoonlijk aan je vader voorstellen vind dat hij het wel mag zien.. wie weet tot ooit en anders tot nooit.. ik zal ons kind veel over je vertellen en vooral dat ik heel gelukkig ben geweest met jou... veel liefs damiana en haar kleine wonder die groeit met de week.

toen heb ik nog even gezeten en heb besloten om naar huis te gaan.. daarna heb ik nog een paar keer met hem gesmst.... niets bijzonders.
    weet alleen dat ik veel heb moeten huilen vandaag....
    terwijl ik blij had moeten zijn omdat ik geslaagd ben voor mijn portfolio met een 9. Mijn moeder feliciteerde me niet eens toen ik het haar vertelde...

ik voel me zo dom... zo een niets...
    degene waar ik het meest van hou doen me zoveel verdriet.
    Ik zou nu echt een eind aan mijn leven willen maken....
    maar dan denk ik aan mijn kleine... die houdt me echt in leven.

veel liefs,

damiana

13. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

meis ik lees je verhaal nu pas maar wil even zeggen dat ik toch diep respect voor je heb. Je probeert het wel allemaal alleen te doen hoe moeilijk het ook is. Ik hoop voor je dat je je toekomst heel snel zonnig in kan zien en dat je kan genieten van je kleine. Je onvoorwaardelijke liefde voor hem/haar en andersom is het enige wat telt!

heel veel sterkte!!

14. Superfly

Superfly Actief lid

Jun 2, 2010
    189
    19
    18
    Female
    Pff ik ben even zoet geweest, maar ik heb alles gelezen.

Ik wil even zeggen dat ik het echt heel erg goed van je vind dat je voor je kindje heb gekozen, ook al is daar niet iedereen even blij mee. Ik vind het heel erg voor je dat je zo in je verdriet blijft hangen en ik hoop voor je dat je daar snel weer boven op zal komen.
    Die man is het echt niet waard hoor. Heel erg dat hij je zo manipuleert en je gebruikt! Heel goed van je dat je hem nu echt uit je leven wilt sluiten en dat zal in het begin even moeilijk zijn, maar ik weet zeker dat dat uiteindelijk vele malen beter is!

Ook vind ik het heel frustrerend om te lezen hoe het gaat tussen jou en je moeder. Ik vind het heel erg dat ze nu al zo lang zo bot tegen je doet. En oneerlijk, omdat ze er wel was voor je zus! Als ik jou was zou ik echt even met haar gaan zitten praten en je hart luchten en vragen waarom ze nu zo tegen je doet en haar even heel duidelijk laten weten dat je haar nu heel hard nodig heb! Ik denk dat je je al een stuk beter zal voelen als het bij je thuis weer goed gaat.

Ik wens je heel erg veel sterkte met alles!

15. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    #155 Acem, Jun 13, 2010
    Last edited: Jun 13, 2010
    hoi superfly,

vandaag heb ik hem weer 2 uur lang gesproken...
    Pfff wat sprak hij weer zoals de ouwe die ik ken...
    Maar toch...:( ik wilde deze ochtend rond 7 uur in mijn pyjama naar hem rijden... wist dan zeker dat hij in bed lag...;)
    zou gewoon bij hem in zijn armen nestelen.... ik mis hem zo erg...

Ik wil hem loslaten maar hij doet iets met me... had vastbesloten een nieuw nummer te nemen... en hoe hij dat zei... "niet doen, is niet nodig ik ben er toch.... etc...." dat deed weer iets met me...

Wat hou ik toch van die man. teveel.. word bijna een ziekte... dat ik zelfs nachtmerries krijg dat hij een nieuwe vriendin heeft...
    :( en dan vraag ik hem keer op keer of dat zo is... of hij er iemand is.. en voel ik me zo goed als hij zegt van niet...

Ik ben zo bang dat het gebeurt.... wat als zij met mijn kind omgaat straks, mezelf kennende ik word helemaal gek... :$
    ik heb een obsessie denk ik....:(

pfff... ik moet hem echt even laten gaan.
    is echt beter...
    Wat mijn moeder betreft.. tjah... vandaag sprak ze wel weer normaal tegen me... ze liet me een bikini zien die ze voor mijn nichtje van 2 heeft gekocht. dat deed me wel even goed zeg...
    Ze sprak eindelijk weer eens normaal tegen me...:) na die ellende van gisteren.

Ik begin me trouwens te verdiepen in baby namen en baby spullen is dat normaal? is dat niet te vroeg nog?
    heb al twee namen bedacht... voor een meisje en een jongen... en ben al aan het kijken welk kinderwagen ik wil kopen straks...
    :D ze zijn best prijzig zeg degene die ik voor ogen heb.
    Hopelijk helpt E. mij met betalen hij heeft het wel aangegeven anders houd het op... ik zei tegen hem dat ik geen baby kamer ga kopen dus verdient mijn baby een leuke kinderwagen en kinderzitje voor in de auto...:D bijna even duur als een babykamer...
    pfff is misschien wel te duur...

Maak me zorgen.... over mijn keuzes en gedachten over babyspullen terwijl ik morgen 13weken ben...:D heb jij dat ook?

veel liefs.

damiana

16. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    ik hoop het ook... ik probeer mezelf op te vrolijken door me te verdiepen in baby dingen.. maar is het niet te vroeg??? ik ben morgen pas 13 weken.. en zit al naar kinderwagens te kijken en babyzitjes...:$ die nogal prijzig zijn.... Is dat normaal?

De kinderwagen die ik wil is tegen de 700 euro van bugaboo... en het zitje is tegen de 300 euro duizend euro aan 2 dingen natuurlijk met de hulp van E.
    hij wilt me helpen met kopen... Is het gemeen van mij?

Ik hoef eigenlijk alleen maar een bedje te kopen stoeltje maar dat voor later en een box maar dat ook voor later als ik voor voorlopig bij mijn moeder blijf...
    los van kleertjes etc.

Maar die kinderwagen is zooooo leuk vooral alle kleuren waarin je hem kan verkrijgen... roze of paars en voor een jongen groen of geel of rood... in alle kleuren verkrijgbaar....

maak mezelf nou al gek...:$

veel liefs,

Damiana

17. MvN

MvN Niet meer actief

heej meis!

Logisch dat ie helpt met betalen!! Hij heeft t immers verwekt!

Maar waarom zo'n dure kinderwagen? Je kan ook bijv. een quinny buzz kopen op marktplaats! Daar komt die van mij ook vandaan 270 euro compleet! Babydump heeft leuke kamers voor 500 euro ( wij hebben de interbaby ambiante voor 500 euro ) maxicosi cabriofix is 120 euro.

Dit zijn de duurste dingen in aanschaf.

18. fontana

fontana Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ow meis,
    ik lees elke keer met je mee en ik vind dat je het zo goed doet allemaal! het is ontzettend zwaar, maar je bent zo goed op weg. Verdriet zal echt slijten..zeggen ze... ik kan het nog niet uit ervaring zeggen helaas..ik voel namelijk me namelijk net zoals jij, ik herken zoveel punten uit je verhaal wat ik ook mis en doe. Ik sms mijn ex ook soms vanuit mijn eigen emotie en later heb ik weer spijt omdat hij me dan weer negeert. T is een rot situatie, maar gelukkig is alles goed met je kleine wondertje. En een dikke 9 op je portfolio! Topper, hartstikke goed zeg, je hebt t zo zwaar, bent zwanger en dan toch nog zo knallen en een 9 halen. Dat vind ik echt goed van je. Wees trots op jezelf, je hebt t verdient en ik hoop dat er snel wat zonneschijn voor je komt in de andere situaties.

19. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

May 22, 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Ik wandel even met haar commentaar mee.
    Je kunt ook inderdaad kijken voor 2de hands(vele dingen maar voor 1 kindje gebruikt) of bij dump winkels.
    Genoeg "kleine"prijsjes te vinden.Eventueel wat opknappen en je hebt een leuk setje aan meubels.Stoffen wassen en het is vaak als nieuw.
    Het is dat mijn dochters setje niet past in de kamer anders was ik ook aan de recycle gegaan ipv nieuw aanschaffen(uhm nou ja krijgen).Verf doet wonderen.
    Plaats hier een advertentie en je zult zien dat er genoeg mensen spullen over hebben die zo goed als nieuw zijn.

20. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    hee meiden,

Ik weet niet waarom ik naar zo een duur ding kijk... misschien omdat ik hem zo geweldig vind.... maar markplaats is een optie.. of gewoon die van mijn zus... die heeft er een nieuw gekocht met alles erop en eraan... zelfs dan hoef ik niet op marktplaats te kijken.. maar het is mijn eerste kind... daarom is het juist zo leuk om die dingen nieuw te kopen...
    Kleding enzo is allemaal welkom... en maxicosi ga ik van mijn zus nemen.. vind het zonde idd om een nieuwe te kopen die kleintjes groeien zo snel en voor je het weet zit het in de kelder...
    maar die kinderzitje voor in de auto ga ik zeer zeker nieuw kopen.. het gaat immers om de veiligheid van mijn kind.. iets van marktplaats is niet altijd even betrouwbaar.
    maar ja zijn wel goeie tips...
    Als mijn ex 350 euro betaald en ik 350 dan kunnen we die bugaboo zekers halen... en hij gaat er lang mee..

Ik ga zekers op marktplaats kijken...
    En anders die van mijn zus...
    En anders gewoon een nieuwe... mijn ex zal me wel moeten helpen. vond de prijs nog wel meevallen in vergelijking met de Stokke van 1000 euro....

ik ga jullie raad zeker volgen...
    thanks lieverds....

Liefs,

Damiana

Share This Page