Hallo allemaal, Ik zal me ook even voorstellen, heb me zojuist aangemeld met tranen in de ogen. Het is een grote stap geweest om te aan te melden, omdat ik me niet snel bloot geef of over gevoelens praat. Maar ik merk dat ik met veel vragen zit en net als jullie steun zoek en hoop te vinden bij lotgenoten en verhalen uit te wisselen. Ik ben zelf 34 jaar en heb twee miskramen gehad en helaas nog geen kindje. Daar wordt wel hard aan gewerkt, maar soms ben ik bang dat het ons niet gegund is. De maandelijkse onzekerheid en spanning maakt me gek en ik weet niet hoe lang ik dat nog volhou... Maar ik heb op deze site kunnen zien dat ik daar niet alleen in sta en ook erg mooi om te lezen dat de volhouder doorgaans toch wint! groetjes en het beste allemaal, Pooltje.
hey Pooltje, ik heb je al gezien op 30 plussers en zwanger worden, welkom meid, klets gezellig met ons mee en ik hoop dat we je een beetje kunnen bijstaan in je onzekerheid en met je vragen
Welkom meid! Knap van je dat je de stap gezet hebt om hier lid te worden. Ik hoop dat je hier veel steun en raad en ook gezelligheid gaat vinden!
Bedankt voor jullie eerste en lieve reacties! Heb zojuist mijn eerst NOD op de lijst gezet en vind het een verademing om deze maand niet in mijn eentje de dagen te hoeven aftellen... Ook voor jullie hoop ik allemaal op snel goed bericht, of voor degene die al in blijde verwachting zijn, dat alles goed blijft gaan.
hai welkom hier en ik hoop dat je toch snel een klein wondertje mag verwachten en je boven al niet zo alleen meer zal voelen in deze onzekere tijd. liefs janneke
hallo pooltje welkom op het forum heel veel klets plezier en hopelijk mag het binnenkort voor jouw ook zijn.... liefs dionne