Iemand dit gezien? Het was gisteravond op sbs 6. Ik zapte er langs en heb denk ik een tijdje met open mond zitten kijken en werd alsmaar bozer en bozer. Verschrikkelijk! 1 vrouw vond dat haar kinderen bang voor haar moesten zijn en 1 vent die vind het nodig, omdat hij dat jongetje teveel verwend heeft nu zijn jongere broertje is geboren. En zo dus een hardere aanpak nodig heeft. Die kop ook van die vent als hij die jongen slaat, gewoon pure haat lijkt het wel. Walgelijk. Ik vond het echt zo zielig, het kind deed echt niks en kreeg meteen een mep. Ook met eten, hij slaat hem om het kleinste dingetje. Elke beweging lijkt wel verkeerd. Ik heb het niet helemaal gezien, want werdt er steeds bozer om dus heb weggezapt.
Zoiets kan in Nederland niet...vooral niet op tv. Je mag immers je kinderen niet slaan. Maar triest voor die kinderen... waardeloos om zo je macht te laten gelden.
Hebben ze in UK geen kinderbescherming? Walgelijk! Ik hoef het programma niet te zien, ik word misselijk als ik eraan denk. Ik ben vroeger als kind wel eens geslagen door mijn vader, vooral als hij dronken was, hij kan zich nu opeens niets meer van herinneren, maar ik kan het nooit vergeten, ik zal hem ook nooit vergeven hiervoor. Hoe moeilijk het opvoeden van mijn kinderen ook is ik zal nooit mijn kinderen slaan, mijn man gelukkig ook niet, echt nooit!
Het was een uitzending van reportage. Ik kwam er ook toevallig langs gezapt en heb er even naar gekeken. Vreselijk vond ik het om te zien! Had ook het idee dat een van die moeders het er ook niet mee eens was wat haar man deed hoewel ze zei van wel. En dat kleine mannetje begreep er niets van en moest steeds zo huilen. Maar moeder deed niets. Hartverscheurend, hij kon nergens heen met zijn verdriet, werd niet gehoord. Bah!
Ik ben blij het niet gezien te hebben. Word al misselijk bij het idee. Heb het net toch zitten kijken. Bah van sommige mensen word ik niet goed. Ik zou echt niet van zo een ouder kunnen houden! Mijn pa schreeuwde altijd thuis en heb was thuis dus niet bepaald een pretje en ik geef niet veel om mijn ouders. Geen idee of dat geschreeuw de oorzaak is.
zat te zappen en zag het staan. dacht gelijk nee, ga maar naar bed, kan ik echt niet tegen om te zien, blijft dat weer in me hoofd spoken. Gewoon triest dat dat gebeurt!
Ik heb het niet gezien en als ik deze reacties hier lees is dat maar goed ook. walgelijk dat er ouders zijn die hun kinderen mishandelen en die arme kinderen...
Heb het ook gezien echt walgelijk .. Maar die vrouw met die mooie lepel van d'r die heb ik denk wel eerder gezien kan t niet wezen dat deze aflevering al eerder geweest is ? Belachelijk dit.. Arme kinderen