Tranen trekkers (film)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door aYh4L8, 16 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellalovescoffee

    ellalovescoffee Niet meer actief

    Steel Magnolias. Twintig keer gezien of zo, twintig keer huilen als ze op het eind bij het graf van haar dochter staat.

    Verder eigenlijk weinig tranen bij films - Hachi helemaal droog gezien bijvoorbeeld -, maar Disney tekenfilms komen vaak hard binnen bij mij, haha! Lion King, Frozen: zit ik in tranen naast mijn stoïcijnse zoons :rolleyes:
     
  2. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.691
    3.472
    113
    Oh ja, ik ook, met die baby :cry:
     
  3. MoederK

    MoederK Fanatiek lid

    19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Meeste bij:
    The green Mike
    Les miserables (die met Anne Hathaway)
     
  4. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Aantal zijn al genoemd
    Hatchi
    Marley & me
    My Sisters Keeper

    En toch wel Pay it Forward. Zo zitten janken.

    Ik lees nog ff mee voor leuke ideeën. Soms kies ik expres een film uit om met hubby te kijken zonder dat ik zeg hoe hoog het jank-gehalte is:roflmao: die kan ook zo lekker mee snotteren en dan wordt ie boos dat ik weer zo'n jank film heb uitgekozen en wil m vervolgens nóóit meer zien:p
     
    Amy1989 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Wat lief!!!
    Die van mij lacht mij altijd uit als ik zit te janken om een film / serie.
     
    Roozjuh vindt dit leuk.
  6. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Een lekkere beer met emotie, love it. Die snottert nog harder dan ik hoor haha. Hij probeert het wel te verbergen en zodra hij merkt dat ik het zie dan wordt ie boos en ben ik een stommerd dat ik weer een jank film heb uitgekozen :roflmao: maar hij kijkt m altijd uit, hij wil dan ook wel weten hoe het afloopt
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. Shay25

    Shay25 Fanatiek lid

    16 okt 2018
    2.641
    2.377
    113
    Vrouw
    Mijn man huilt ook eerder dan ik, dan roep ik al; begin je al.... nou daar gaat hij! Lief hoor!
    Hier kijken we altijd all you need, verder geen huilfilms, die doe ik alleen, want anders lacht mijn puberdochter mij heel erg uit (stoort in de film)!
     
    GossipGirlxoxo en Roozjuh vinden dit leuk.
  8. HappyRabbits

    HappyRabbits Fanatiek lid

    20 jan 2014
    4.890
    4.387
    113
    Oke, late reactie maar deze moet ik gewoon delen. Gisteren Manchester by the Sea gezien voor het eerst. Zo zo mooi en hartverscheurend en tegelijk ook soms zo grappig en herkenbaar. Het is geen snelle film, je moet er een beetje in groeien en halverwege volgt er iets wat je raakt als een stomp in je maag. De acteurs zijn allemaal geweldig, Casey Affleck kreeg een oscar voor zijn rol maar zijn tegenspelers zijn minstens zo goed. Deze film is zo mooi, ga er wel echt voor zitten en laat het over je heen komen.
     
  9. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ik jank echt om bijna elke film ;) er zijn al heel veel echte tranentrekkers genoemd, maar ik wil graag Seven Pounds nog even toevoegen. (Hij staat ook op Netflix).
    Niet van te voren iets over lezen want dan gaat je 'omg nu snap ik het' momentje verloren ;). Het is een mooie film met sterk verhaal, Will Smith speelt de hoofdrol.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Oja en Pearl Harbor!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. DeniseMK

    DeniseMK Actief lid

    14 sep 2018
    110
    54
    28
    Vrouw
    Sinds dat ik bevallen ben huil ik zelfs bij alle Disney films al tranen met tuiten haha. De klassieke tranentrekkers mijd ik sindsdien dan ook.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Haha toen zoon 3 dagen oud was keek ik met hem slapend op mijn borst de disney film brother bear. Man kwam thuis van boodschappen doen en schrok zich dood dacht dat er iets heel ergs gebeurt was maar de combi net moeder en een beertje waarvan de moeder dood was brak me compleet. Duurde zeker 10 minuten voor ik weer kon praten met man tussen de snottebellen en ademhapmomenten door :roflmao:
     
  13. Friesin

    Friesin Fanatiek lid

    4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Hachi: A dog's tale..

    Ontroerend❤
     
  14. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.496
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb zojuist 'all the bright places' afgekeken op netflix... die hoort hier ook wel thuis wat mij betreft... :cry:
     
  15. Miepiemoos

    Miepiemoos Bekend lid

    13 mei 2013
    970
    157
    43
    All of the above. Laatst weer hachi gezien. Ik was kapot daarna. Oja en volgens mij nog niet genoemd. Heidi (speelfilm)
     
  16. DeniseMK

    DeniseMK Actief lid

    14 sep 2018
    110
    54
    28
    Vrouw
    Ja precies dit haha! Echt vreselijk
     
  17. MamavanHayden

    MamavanHayden Fanatiek lid

    11 dec 2014
    2.257
    1.990
    113
    Vrouw
    Kan om elke film wel janken:roflmao:

    Haar naam is Sarah is wel een film die ik echt noooooit meer ga kijken!
    The mist, in de bios toen gezien, ondanks dat het een sf film is, heb ik gehuild daar! Nooit meer kijken dus:rolleyes:
    Ps. I love you, al heb ik harder gehuild bij 't boek.
    Heb ook veel tranen bij Harry Potter gelaten ahhaha.
    Kan zo nog wel door gaan, elke film heeft wel een snik moment:roflmao::o:
     
  18. Kwek

    Kwek Fanatiek lid

    16 mei 2009
    3.054
    1.164
    113
    Centrum België
    Pure nostalgie: The Neverending Story!!

    Ik was ongeveer 7 toen de film uitkwam en huilde toen tranen met tuiten in de bioscoop, daarna nog 10-tallen keren gezien thuis op VHS. 25 jaar later had mijn ex de film na heel lang zoeken op DVD gevonden. Ik was toen 5 maanden zwanger en heb even hard gejankt als in al die vorige keren dat ik m zag samen :oops::p
     
  19. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.496
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hier heb ik een tijdje terug hard naar gezocht, voor mijn kinderen.. wilde perse dat zij deze ook zagen.. die ogen van de koningin.. dat meisje.. zo mooi ;)
     
  20. Kwek

    Kwek Fanatiek lid

    16 mei 2009
    3.054
    1.164
    113
    Centrum België
    Ja hé! Heb exact dit stukje gisteren nog eens opgezocht op Youtube! En nog wat verder gegoogled. "Atreyu" anno 2020 vond ik beetje tegenvallen, maar in de film :p:p

    En nu weet ik eindelijk de naam - nog een mysterie na 35 opgelost:D
     

Deel Deze Pagina