na een mk in sept te hebben gehad....teste ik vanochtend positief.......kan het bijna niet geloven....moest ook ff huilen van geluk......ik ben zooooooooooooooooooooooooooo super blij......wou eigenlijk eerst morgen testen op mijn verjaardag.......maar kon het toch niet laten hihihihi liefs een hele blije tamara
hoi tammy ik wil jou heel erg FELICITEREN met je zwangerschap geniet ervan groetjes monique (alias poeipoei)
dank je wel meiden......ik wil jullie ook heel veel suc6 wensen met zwanger worden! liefs een blije tamara
van harte. heb ook een mk gehad in september en hoop binnenkort net zo'n uitslag als jij te krijgen. geniet er maar leker van!
Welkom bij de augustus mama's! Van harte geveeeliciteerd. Heerlijk he dit soort vreugdetranen. En dit keer, houden we het vertrouwen dat het goed gaat! x Nienke
dank je wel dames.......ik hoop dat er nog meer dames deze maand positief testen......mijn duimen draaien voor jullie..... en voor de dames die al positief gestest hebben......GEFELICITEERD! liefs een blije tamara