En wat is je ervaring? Ik vind op internet hele wisselende berichten. Mn. op Facebook staan vooral negatieve berichten.
Heel toevallig ben ik mij ook daarop aan het oriënteren. Wil graag een opleiding doen via hun. Maar de negatieve berichten op internet maken mij aan het twijfelen. Toevallig laatst ook overwogen hier een topic over te openen. Ben benieuwd.
Ik heb een paar jaar terug de basisopleiding leidinggeven en management gevolgd bij het NCOI, die was prima hoor, geen klachten. De docent was leuk, de stof helder en de boeken goed leesbaar.
Is er niet een site waarop opleidingen beoordeeld worden? Ik heb net even gezocht, maar kon niet direct iets vinden. Alleen denk ik dat je daar het meest aan hebt. De kwaliteit kan per opleiding ook enorm verschillend zijn namelijk. Ik heb 2 opleidingen aan dezelfde hogeschool gevolgd en daar was echt een groot kwaliteitsverschil, vooral qua docenten.
Ik ben sinds maart bezig met een post bachelor van vijf maanden. Ik ben tot zo ver tevreden! De docent is goed, leslocatie is prima bereikbaar en goed geregeld. Boeken kreeg ik vier weken van tevoren. Ik vind het wel behoorlijk pittig, ook behoorlijk veel huiswerk en een pittige eindopdracht voor de boeg. Begeleiding daarin is wat minder dan ik zou willen, maar ik heb er wel alle vertrouwen in dat het zo goed komt.
Van de ncoi kan ik je niet veel vertellen, maar als je info wilt over de loi dan beantwoord ik ze graag voor je.
Ik heb daar een Post Bachelor HRM gedaan en mijn man een HBO Financiële Administratie volledig. Wij zijn tevreden. Leuke docenten, heldere stof, goede belasting, lessen volgen klassikaal...alleen ze zijn duur!
Waarschijnlijk Psychologie en Coaching, hbo leergang. En jij? Tot nu toe positief, de reacties hierboven! Qua kosten idd niet goedkoop. Ik heb het voordeel dat ik dit van mijn werkgever vergoed krijg.