Ik weet niet zo goed wat er met me aan de hand is.....morgen wordt mijn kleine meid alweer 1 jaar....Joepie maar toch ben ik al weken zo ontzettend emotioneel/verdrietig! Ik zie gek genoeg juist een beetje tegen morgen op...ik wil lijkt wel helemaal niet dat ze al 1 jaar wordt, stom he? Een paar keer per dag rollen er dikke tranen over mijn wangen.. terwijl ik er ook echt van wel geniet hoor om haar te zien groeien etc.. Het is allemaal zo onwijs snel gegaan, ik kan het allemaal niet bevatten...ik wou soms echt dat ik een pauze knop had! Ik wil dr zoooo graag nog een keer als een heel klein beebje tegen me aanhouden... Ik zit steeds de foto's te bekijken van vlak na haar geboorte enzo en verlang er zo naar! Ben zo bang dat ik morgen steeds weer moet huilen. Wie herkent dit en hoe ben je hier mee omgegaan? Liefs Evon.
Ach Evon, ik voel bijna door de computer heen met je mee! Mijn meisje is nog maar een half jaar en ik vind het ook zo snel gaan. Ik zeg wel eens: ik wil stiekem 2 Lize's: eentje die opgroeit en eentje die altijd zo'n klein lief babytje blijft... erg he... Ik snap dat verlangen dus erg goed. En daar is dus niks mis mee, je hebt wat verdriet omdat je de babytijd achter je gaat laten. Toch een heeele fijne dag gewenst morgen en alvast van harte met je kleine meid! Amber
Kan het me heel goed voorstellen dat jij je zo voelt! Ik zou het lekker laten gaan, het toont toch ook dat je ontzettend van je meisje houdt!
Helemaal mee eens guppie, laat ze maar rollen die tranen! Probeer van die kleine meid te genieten, van wat ze allemaal al kan en uitvreet! Die van ons is bijna 15 maanden en idd, het gaat mega hard, het ene moment ligt hij in de box, het andere (nu) rent hij door de gang om een stuk speelgoed te pakken waar ik naar vraag. Ik geniet enorm van al zijn doen en kunnen en hoe snel hij alles leert, en soms denk ik ook nog terug aan 'toen', denk dat dat erbij hoort en dat dat langzaam aan wat slijt. Maak er een mooie dag van morgen!
Ja lekker laten stromen hoor! Hier precies hetzelfde verhaal..Mijn lieve Yara is op 1 maart 1 jaar geworden, en ik had er ook een erg dubbel gevoel bij... En toen belde ik even naar het cb, omdat ik met 14 mnd geen afspraak had, toen zei ze: dat klopt mevrouw, u krijgt daar een uitnodiging voor, want uw kind wordt overgedragen aan de PEUTERarts! En ik dacht: huh> mijn baby naar de peuterarts?!?! Dat kan toch niet~? Dus heel herkenbaar. Maar maak je geen zorgen, het wordt vast een leuke dag, die kleintjes genieten best van al die aandacht. En mocht je even een traantje moeten laten, dan zal iedereen dat begrijpen! Veel plezier alvast!
Heel herkenbaar hoor, denk wel voor meer mama's. Ik vind het geweldig dat Eva met de dag meer kan en kan niet wachten tot ze kan gaan kruipen en lopen enzo, maar aan de andere kant, een paar maanden geleden viel ze meestal aan de borst in slaap, nu is ze het na 10 minuten bij me zitten al zat... ik verlang soms echt terug naar die tijd (al is het nog niet zo lang geleden ). Laat je tranen lekker komen en geniet van morgen! Gefeliciteerd met je dochtertje! Liefs, Snoopy
Heel herkenbaar, ik had precies hetzelfde net voordat Thyron 1 werd. Maar het komt goed meis laat je tranen gewoon lekker gaan! En alvast gefeliciteerd met Merle haar 1e verjaardag!
ja ik had dat ook wel beetje.. eerst keek ik er naar uti dat ze al bijna jarig was en was er druk mee bezig maar dag van te voren voelde ik me best wel raar... maar op de dag zelf was ik supertrots en voelde mij gewoon jarig hahaha
Heel herkenbaar! Gisterochtend toen wij voor Joris gingen zingen rolde onder het zingen zo te tranen over mijn wangen! Zo dubbel allemaal! Gewoon toegeven en laat die tranen lekker lopen Gefeliciteerd met de 1e verjaardag
fijne verjaardag allereerst... Ook hier rolde er een paar traantjes naar benee.. 3 dagen gelee.. mijn kleine vent.. is nu al een echt peuter..! Je sluit het "babytijdperk" een beetje af... Geniet er maar van... en laat de traantje maar even rollen
Gefeliciteerd mama's met de eerste verjaardag van jullie kindjes. Hoe was de verjaardag, Evon? Ik heb dat gevoel zelf ook heel erg. Het zijn nog 2 maandjes...maar toch! Ik moet ook af en toe slikken als ik er aan denk. En ik weet wel zeker dat er bij mij ook traantjes op de verjaardag zelf gaan komen.
oh gadsie! valentijn word volgende week 1 jaar, en kijk er al weken naar uit en heb er zoveel zin in... maar nu ik dit ineens lees.... begin ik ook even wat emotioneel onder te worden.. pff wat gaat de tijd toch vreselijk hard! geniet van alle momenten die je samen hebt! nog gefeliciteerd!