Tranend oogje...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Nikki23, Nov 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

May 26, 2007
    1,922
    1,906
    113
    Tja, nu heb ik weer wat. Sinds vanochtend heeft Milan, 3 maanden oud, steeds een tranend oogje en om het oogje heen is het ook wat rood.
    Nu heb ik een idee waar het van zou kunnen komen...zo stom. Sinds een paar dagen heb ik last van mijn nek en steeds gesmeerd met Toco tholin balsem, zit ook menthol in. Nou ben ik bang dat Milan tijdens het boertje vanochtend wat aan zijn vingertjes heeft gekregen en dat het zodoende bij zijn oogje is gekomen...Ik zou anders niet weten waar het van zou kunnen komen, dit lijkt mij het meest logische.

Ik heb met een washandje voorzichtig langs zijn oogje gewreven, maar meer kan ik er niet aan doen? En kan het kwaad denken jullie? Voel me zo ontzettend stom...
    Ik kijk het vandaag even aan en als het morgen erger is geworden kan ik beter even langs de Ha gaan denk ik?
    Alle tips zijn welkom!

2. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    hiju kan ook een tocht oogje hebben

3. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

May 26, 2007
    1,922
    1,906
    113
    Zou ook kunnen ja, maar denk toch echt dat het van die balsem komt...had ik natuurlijk veel voorzichtiger mee moeten zijn!

4. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    het zou natuurlijk kunnen dat ze wat aan der vinger heeft gekregen

gewoon ff afwachten
    heeft ze niet gehuild doordat de balsem priikt?

5. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

May 26, 2007
    1,922
    1,906
    113
    Ja, vanochtend heeft hij een poosje heel hard gehuild en af en toe huilt hij weer. Ik kijk het nog wel even aan, maar vind het echt supervervelend hoor. Voel me zo schuldig en het lijkt zo zielig...

Share This Page