ik wilde zeggen beautiful goodbyes maar die was al genoemd. Enne nu dat jij er bent van trijntje, ook zo mooi. From this moment van shania twain...dat draaide toen ik de kerk kwam binnenlopen op onze bruiloft. This is your song van elton john, dat zong mij man altijd voor mij en dat draaide tijdens onze eerste dans...ik ga meteen nog even kijken
niet echt tranentrekkend maar vind hem wel super mooi, vooral het refrein YouTube - Marc Terenzi - Love to be loved
Wow, deze vind ik erg mooi.. YouTube - and then i turned seven-in loving memory Maar deze is voor mij ook erg speciaal.! YouTube - Sacrifice (a video by me for Sinead) Hij is officieel van Elton John, maar deze versie vind ik persoonlijk veel mooier.. YouTube - WHAM - Careless Whisper (Lyrics) En met dit nummer is gedraaid op de begrafenis van mijn moeder, dit liedje werd gedraaid toen de kist het kerkje uitgedragen werd. YouTube - Stil in mij - Van Dik Hout (Album version) Dit nummer spreekt voor zich..
Oh maar dat komt ook meer door de clip hoor, michael jackson earth song!!! Ook u2 met mary j blidge- one love
Zoals eerder genoemd 'Dance with my father - Luther Vandross' en 'Immortality - Celine Dion'. Doen me beide denken aan mijn vader die vorig jaar is overleden
YouTube - BRIDGE OVER TROUBLED WATER ORIGINAL VERSION RARE! bridge over troubled water van simon&garfunkel YouTube - Marco Borsato - Alles Kwijt/Dit was je leven + Songtekst gedraaid op de crematie van mijn oma YouTube - Rob de nijs - zo zal het zijn. gedraaid op de crematie van mijn opa en oma. pff begin al meteen te janken bij de eerste noot
Deze duidelijk voor mij: Ghinzu - Blow (je moet wel het eerste stukje ff 'doorspoelen'). YouTube - Ghinzu - Blow
De nieuwste van Lange Frans, als 2 ochtenden in tranen. Maar zal ook door de tijd van het jaar komen denk ik!