Ohhhhh... en deze helemaal... Gaan men armhaartjes recht van overeind staan... Zo mooi!! YouTube - Gold In The Air Of Summer - Kings Of Convenience
dit vind ik een heerlijk nummer...zet hem altijd heel hard aan thuis of in de auto. Coldplay - Trouble YouTube - COLDPLAY - TROUBLE!
@ Amberliek: dat heb ik met dit nummer van Coldplay: YouTube - Coldplay - Lost Ze zijn ook zo goed live!
YouTube - André en dré jr. - bedankt mijn vriend! Gedraaid op begrafenis van een goeie vriend YouTube - Sultans of Swing (with lyrics) Op de begrafenis van mijn schoonvader.
Hier nog 1tje pfff zal je toch gebeuren dat je je kleine meisje of mannetje kwijt raakt...je wereld stort compleet in dan. ga gauw mijn kleine meis uit bed halen (die nu wakker is) en dikke knuffel geven en mijn tranen drogen
YouTube - Karin Bloemen-Geen kind meer Hier moet ik altijd vreselijk om huilen. Mijn mama is heel ploteseling overleden toen ze 48 was en alles, maar dan ook alles in dit liedje is zo waar!! Heel verdrietig word ik er altijd van, maar dat huilen lucht wel altijd op, want dat kan ik normaal niet zo makkelijk en als ik dan even alles eruit wil gooien zet ik gewoon dit nummer op
Dat dit nummer nog niet eerder in het rijtje is voorgekomen verbaasd me. Ook dat ik er zelf niet eerder aan heb gedacht. Wat zijn er veel meiden die een moeder of vader moeten missen zeg...
Deze is ook heel mooi idd! Hier de link (hoop dat ik de goede heb?) YouTube - Lange Frans - Zing Voor Me (met Thé Lau)
Sultans of Swing heeft voor mij ook veel emotionele waarde. Het was 1 van de favoriete nummers van m'n vader. We hebben hem uiteindelijk niet gedraaid om de crematie omdat we twijfelden of het wel een 'passend' nummer was. Maar als ik dit nummer hoor zie ik hem altijd weer zo zitten in z'n favoriete stoel, mee gitaar-spelend en zwaaien met z'n benen
Ja hier ook. Da's Hilary Duff met Someone's watching over me. YouTube - ...:meones watching over me:::... YouTube - Dire Straits - Brothers In Arms Brothers in Arms van Dire Straits, tranen gegarandeerd hier. En bij deze 9 van de 10 keer ook. YouTube - Metallica - Nothing Else Matters (Studio Version) ...En zo zijn er nog wel veel meer haha.
YouTube - mama- the kelly family En eigenlijk zo veel liedjes.. de meesten zijn al wel voorbij gekomen...
Ik ben een grote fan van Phillie Vind deze zo geweldig! YouTube - Phil Collins - In The Air Tonight - Ghent, Belgium
ik hou niet van frans bauwer maar dit vind ik een mooi nummer de tekst hahaha YouTube - Frans bauwer - Trein naar niemandsland
ook een mooi nummer wordt vaak bij kinderbegravenis gedraaid doet me heel veel vind het zo zielig YouTube - Treintje naar dromenland- Leonie Sazias
van dit liedje moest ik altijd huilen bij me favo serie buffy the vampire slayer hahaha YouTube - Angel and Buffy my skin Natalie Merchant deze ook YouTube - Close Your Eyes: Buffy and Angel