YouTube - Marco Borsato - Slaap Maar Slaap maar, Marco Borsato.. YouTube - Trijntje Oosterhuis - Nu dat jij er bent Nu dat jij er bent, Trijntje oosterhuis YouTube - Videoclip Als Je Slaapt - Glennis Grace Echt mijn favoriet, als je slaapt van Glennis Grace Prachtige nummers tijdens en na de zwangerschap!
LEUUUUKK Maar ik zoek hele tijd een sterke liedtjes , sterke vrouwen liedtje ,zelfstandige vrouw die hele wereld aan kan ,geen man nodig heeft wie weet zo liedtje
moet altijd denken aan het overlijden van een vriend van me bij dit nummer die tekst raakt me intens! lfs Hellen
I'm every woman ... ? Of Survivor I will survive Maar die zijn wel meer uptempo en niet echt tranentrekkend.
YouTube - Met mijn ogen dicht - Ralph van Manen Krijg ik echt kippenvel van! En ik houd erg van Acda en de Munnik. Een prachtig nummer is "Voor jou". Jammer dat dat nooit op single uitgebracht is, waardoor weinig mensen het kennen. De opname op You Tube is helaas niet zo geweldig, maar ik vind de tekst zo mooi YouTube - Acda & De Munnik, Voor Jou En "Dochters" van Marco Borsato. Veel gehoord toen ik zwanger was en toen ik bevallen was en ons meissie in het ZKH lag, bleef het maar door m'n hoofd spoken: "Wat is ze mooi". Heb het lang niet kunnen horen zonder heel erg te moeten huilen. YouTube - Marco Borsato - Dochters
Pfoe, nou en of! Of deze: Maybe Tomorrow Of deze; mijn favoriet en ALTIJD tranentrekker Nu dat jij er bent
Dan moet je de nummers van Christina Aguilera luisteren! Christina Aguilera - Oh Mother Deze is echt een tranentrekker Christina Aguilera - The Right Man Voor als je toch uiteindelijk de ware vindt Christina Aguilera - Soar Who needs a man when you've got you? Christina Aguilera - Fighter En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Luister dan echt even : YouTube - Christina Aguilera - Make Over lalala saving all your bullshit for another day
Happy van Intwine, nummer hoorde ik op de radio nadat we wisten dat het niet meer goed was,ik niet meer zwanger was (is al langer geleden) vind het een mooie tekst,vooral: I hope you just don;t feel like me, I hope you're happy... hadden al 2 goede mooie echo's gehad en dan ineens is alles weg..(1 keer erna nog een mk er daarna gelukkig 2 mooie meisjes maar we zullen die eerste wondertjes ook nooit vergeten,als ik terugdenk aan het moment dat we zagen dat het echt niet meer goed was..voel ik weer dat verdriet) YouTube - Intwine - Happy