Prachtig.. ook de versie van Simon and Garfunkel zelf.. Die werd dinsdag en woensdag gedraaid bij de afscheidsdienst van de papa van mijn beste vriendin..
Zooo waar voor mij helaas: At seventeen YouTube - "At Seventeen" by Janis Ian {lyrics} Dit nummer laat ik mijn dochters ook horen zodra ze in de pubertijd zitten! Mij heeft het werkelijk geholpen! duss... voor alle mamma's die mamma zijn van een meisje: Echt een aanrader!!!!!!!!!!!!!!
YouTube - Marco Borsato - Ik Kan Het Niet Alleen Omdat dit soms heel goed kan vertalen hoe ik me voel en kan zijn YouTube - Adam levine feat alicia keys- Wild horses gewoon een mooi nummer
ernst van der pasch - verdwalen YouTube - Ernst van der Pasch - Verdwalen nuhr - dromen YouTube - Nuhr - Dromen
tranen nu, ook bij mijn moeder nu...!!! Nooit geweten dat Chantal Jansen kon zingen!!!' Papa YouTube - Chantal Janzen - Papa
Marc Anthony & Tina Arena - I want to spend my lifetime loving you YouTube - Marc Anthony - I want to spend my life time loving you Prachtig nummer!!!
Will to Power baby i love your way, Carly Simon coming around again, Clannad in a lifetime met Bono....
ik bedoelde eigenlijk: YouTube - James Blunt - Carry You Home (Video) daarna is mijn hondje ingeslapen vorig jaar pfff
Jaaa ik ook! Komt ook omdat ik weet dat ik weet dat dit nummer is gedraaid op de begrafenis van 2 zusjes van 17 en21 jaar oud. En dan die tekst. Ik heb trouwens ook tranen bij white shadows van coldplay. Deze staat ook op t lijstje voor als ik mocht overlijden...
OMG ik ben hier enorm enorm hard aan het huilen... ocharme da kindje, ocharme de ouders... ouders zijn niet gemaakt om hun kind naar het graf te dragen
YouTube - Eva Cassidy - Fields Of Gold Lyrics dit nummer heeft me echt geholpen en dat nummer sweet goodbyes heeeft me geholpen om me miskraam te verweken
Westlife - Unbreakable YouTube - westlife - unbreakable Westlife - The Rose http://www.youtube.com/watch?v=VTCQBuYhq_s Eigenlijk zijn bijna alle liedjes van Westlife tranenlekkend haha <3
dit is écht janken!!!! gaat niet persee om het nummer zelf maar om het verhaal er omheen (X Factor auditie) Zelfs mijn man moet huilen hiervan! YouTube - The X Factor 2009 - Daryl Markham - Auditions 2 (itv.com/xfactor)