Deze is gedraaid op de crematie van mijn vader vorig jaar , Is overleden op 1ste kerstdag YouTube - JAMES LAST Biscaya [1981] Biscaya
Ook deze is mooi ... Ook gedraaid op de crematie YouTube - Claudia de Breij bij Voor 1 Nacht - Ik Onthou van Jou, Jouw Liedje en Voor Haar
Echt heel heel mooi! Hier ook tranen.... wat een verhaal edit: dit is echt bizar... ik post dit bericht en tegelijkertijd ontvang ik een sms dat iemand is overleden.. brr echt bizar
dit vind ik een mooi nummer en tranentrekker(voor mij dan) misschien voor een ander niet :kelly family i can't help myself
'De Piano van Beethoven' van Frank Boeijen. Vooral het einde vind ik heel mooi. YouTube - Frank Boeijen - De piano van Beethoven - Nog eentje van hem: Zeg me dat het niet zo is... (ieuw, kippenvel) YouTube - Frank Boeijen - Zeg me dat het niet zo is 'Weet je nog' van Herman van Veen YouTube - Herman van Veen : Weet Je Nog 'Ne me quitte pas' van Jacques Brel. Zo'n mooie tekst! (met engelse vertaling erbij, mijn Frans is waardeloos!) YouTube - Jacques Brel-Ne me quitte pas (Eng. Subtitles) 'Zalstoe altied bie mie blieven' van Ede Staal. Zo'n lief liedje! Is op de begrafenis van m'n opa gedraaid, zo sip! YouTube - ede staal - zalstoe aaltied bie mie blieven
Als je naar de tekst luistert...boehoe! YouTube - Celine Dion's "Fly" En als je deze aflevering ziet is 'Bitter Sweet Symphony' van the Verve nooit meer hetzelfde. Altijd weer tranendal, mijn beste dinnetje haar crematie..pfoe was dat heftig (en nog ) YouTube - JONG & (bijna) dood