Ervaringen matrassen/klantenservice emmasleep

Discussie in 'De lounge' gestart door Cornflake, 19 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cornflake

Cornflake Fanatiek lid

12 jul 2023
    1.290
    1.313
    113
    Vrouw
    Ik word nu al een poos met nek en rug, heup en rugklachten wakker. Nieuw kussen biedt iets verlichting maar eigenlijk wil ik naar een nieuw bed. Mag ook wel, deze is al best oud. Het is een boxspring met 2 losse matrassen en een topper. Eerst dacht ik dat ik ook twee nieuwe matrassen en topper kan kopen maar de “onderkant” is ook echt wel zacht en de veren veren niet meer dus ik heb het idee dat ik dan mooie nieuwe matrassen op leg maar ik niet de ultieme ervaring heb ;)

Anyway. Ik hoor dus hele goede verhalen over matrassen van emmasleep. De HYBRID versie die heel hoog uit de testen komt.

Alleen…ik lees echt alleen maar slechte reviews op emmasleep met betrekking tot levering, klantenservice etc. Dus dat zorgt er nou niet voor dat ik durf te bestellen :|

Iemand toevallig ervaring met Emmasleep?

2. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    Ik heb een compleet bed van Emma sleep. En ik werd zowel bij levering als contact met de klantenservice erg goed geholpen.
    Het bestellen lukte in het begin namelijk niet helemaal en er was ook een bestelling dubbel gegaan. Ze hebben dit toen allemaal in orde gemaakt. Ik ben zeer tevreden! Overigens ben ik ook heel blij met mijn bed.

Cornflake vindt dit leuk.
  3. Cornflake

Cornflake Fanatiek lid

12 jul 2023
    1.290
    1.313
    113
    Vrouw
    Wat goed te horen. Mag ik vragen welk matras je van Emma hebt?
    Ik ben ook nog aan het twijfelen aan 1 matras, 2 matrassen en wel of geen topper :roflmao:

4. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    3 jaar geleden kussen besteld van Emma, maanden op gewacht. Meerdere mails en telefoontjes (geprobeerd want je kreeg ze zelden te pakken) verder, de koop ontbonden. Vervolgens kwam het kussen ineens toch. Ongeopend geretourneerd. Weken op geld terug moeten wachten, weer dreigen en mailen.
    Waardeloze tent

5. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Voor mijn moeder geprobeerd een matras te bestellen, ging niet ,dubbel besteld enz...vervolgens duurde het lang en nog langer...uiteindelijk met heel veel moeite weten te annuleren en nog lang gewacht op het geld.Zelf tijdje terug proef gelegen op een emma matras maar dat voelde echt niet lekker aan.Verkoopster was ook geen voorstander van emma vanwege de problemen met levering ed.

6. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    Ik heb het hybrid matras. Met 2 emma kussens en emma dekbed. Al gebruik ik nu in de winter mijn donzendekbed.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Een paar jaar geleden zo'n Emma matras gekocht. Ik heb nog nooit zoveel rugpijn gehad, maar retourneren ging makkelijk.

8. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ik heb een compleet Emma bed, één groot matras, een topper en een kussen.
    Ik denk dat ik het complete bed nu een klein jaar heb, alleen ik merk nu al kuilvorming. Het kussen is ook waardeloos, lag in het begin wel lekker maar de vorm is eruit ofzo.

Ik zou het niet nog een x kopen.

Bestellen en leveren ging wel erg vlot en fijn!

9. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Hier een Emma matras en tevreden! We hadden eerst de harde versie van dit matras, maar dat lag voor geen meter. We konden hem heel makkelijk inruilen voor een ander matras :)

10. Cornflake

Cornflake Fanatiek lid

12 jul 2023
    1.290
    1.313
    113
    Vrouw
    Dat zijn een beetje de reviews die ik lees inderdaad. Wat vervelend dat jij daar dan op echt mee te maken had!!Ik ben vandaag allemaal gaan onderzoeken en naar een beddenzaak geweest en we neigen nu naar Matt Sleeps. Maar ik denk en lees nog even verder :roflmao:

11. Cornflake

Cornflake Fanatiek lid

12 jul 2023
    1.290
    1.313
    113
    Vrouw
    Wat goed te horen! Welke versie heb je? De Hybrid?

12. Cornflake

Cornflake Fanatiek lid

12 jul 2023
    1.290
    1.313
    113
    Vrouw
    Oh nee, dat is na en jaar toch zeker niet de bedoeling zeg! Zit er geen garantie meer op? Wel fijn dat de levering wel vlot en goed ging.

13. Cornflake

Cornflake Fanatiek lid

12 jul 2023
    1.290
    1.313
    113
    Vrouw
    oh nee! Ik wil juist van mijn rugpijn af :roflmao:

14. Cornflake

Cornflake Fanatiek lid

12 jul 2023
    1.290
    1.313
    113
    Vrouw
    Vandaag zei de vrouw in de winkel waar ik was dat ook. Dus dat maakte me dubbel bang :eek: Wat een gedoe heb je gehad!

15. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb uiteindelijk gekozen voor het eigen merk matras van beter bed, is bijna hetzelfde als emma maar snel geleverd en voordeliger.Ik lig er heerlijk op!

16. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Wie is degene die de test uitvoert? Ze hebben namelijk zelf een zgn test waar ze als beste uit komen. Wc eend die wc eend aanraad...

17. Cornflake

Cornflake Fanatiek lid

12 jul 2023
    1.290
    1.313
    113
    Vrouw
    die heb ik ook gezien. Maar ook van een paar andere reviewers en consumentenbond (al worden daar ook facetten meegenomen die minder relevant zijn maar wel mee worden genomen in het cijfer.
    En ik heb 4 mensen in mijn omgeving met een dergelijk matras.

Ik ben altijd heel grondig met onderzoeken dus dat komt wel goed :p

Zonnestralen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina