mijn vk raadde een brede fles aan.. voor snelle spraakontwikkeling. alleen heb ik toch voor een smalle gekozen , zo'n kromme van difrax, die brede zijn namelijk kleine flessen, en die van difrax zijn grote, en dus voor ons voordeliger
De Difrax flessen heb je voor 250 ml ook krom en breed. Ik heb nu al een smalle optifles van Difrax gekocht. @Cellie, waarom Avent? Aan alleen een merknaam heb ik niet veel.
Ik heb 4 dure 'brede'flessen thuis staan. 3 van Avent en 1 van Bibi. Er wordt gezegd dat de spenen hiervan een betere simulatie geven van de moederborst. Nou, die van mij hoeft ze niet! Zit ik dan met mijn mooie flessen....
Avent idd omdat dit mooi aansluit op de borstvoeding....maarrrr....idd ik zou er maar 1 kopen! Ik weet dat 1 van mijn 3 grotere kinderen heel lastig was met spenen en heb echt alle merken uitgeprobeerd en ben toendertijd bij de goedkopere ETOS merk blijven hangen. Avent lekt ook niet, dat vind ik wel erg prettig, overal verkrijgbaar, ook ideaal. Ga nooit voor iets wat ze alleen bij die ene winkel verkopen, als het dan uitverkocht is....ben je mooi de l*l!
ik werk op een kinderdagverblijf en mijn ervaring is dat het van het kind afhangt. beetje uitproberen dus. en inderdaad niet alles van 1 soort kopen. gewoon 1 en lukt die niet dan kan je een andere soort nemen. ik vind zelf persoonlijk avent heel fijn, difrax vind ik niks. lekken snel en ik snap de gedachte er niet helemaal achter, aangezien ik regelmatig meemaak dat een kindje met deze fles gewoon vacuum zuigt, wat niet zou mogen.
Lotte wil alleen nog maar de difrax, brede. Heb ook een nuby met van die nopjes, nou ze krijgt er niks uit:S De difrax lekt niet bij mij, maar zuigt idd wel eens vacuum
Lynn kon absoluut niet zuigen uit de Avent, Deze speen was te groot voor haar mondje... Nu hebben we de opti fles van difrax, de smalle! Dit gaat hartstikke goed. Heb veel verschillende flessen in de kast staan. Hema en etos gingen te snel. Bibi en avent waren te groot. Dodie 1-2-3 ging ook te snel. liefs Juud
Het is idd per kindje verschillend. Ik heb zo'n beetje alle flessen en spenen geprobeerd en uiteindelijk deed Avent het het best, die lekken niet en zuigen ook niet vacuüm. Ze zijn overal verkrijgbaar en in allerlei maten. De flessen zelf zijn ook in 3 maten verkrijgbaar (alleen niet overal) kleine flesjes voor 125 ml, flessen voor 260 ml en ik geloof dat ze ook flessen voor 320 ml hebben.
ik heb ook die van difrax volgens mij is dat ook de optifles, heb ook van alles geprobeerd maar niets werkte voor mijn mannetje, en als het vacuum zuigt kan je de onderkant een klein beetje open draaien dan kan de "valse" lucht weg en hij lekt idd niet hoor vind het een superfles!
Ik heb voor beide meiden de Avent gebruikt; een brede fles dus. Voor hen werkte die ideaal. Ga em nu weer gebruiken.
Ik heb bijna alle merken hier liggen omdat Sarah heel slecht dronk en ik vanalles uit moest proberen. Avent vind ik echt het fijnste.
Hier ook avent, sluit (in ons geval)mooi aan op borstvoeding ook, zo drinken ze ook aan de borst, wat de meeste baby's ook kunnen.
Had ook brede flessen met 1-2-3 spenen. Maar die spenen dat lukte niet; drinken ging veel te hard. Nu heb ik smalle flessen met een 0 maanden speen van de etos en die doen het prima. Silly
voor de brede flessen van oa avent bestaan 1,2,3,4 en 123 spenen. en ja 123 is echt voor als ze al een jaar zijn.