Hallo allemaal, Weet iemand of je ook de maxicosi mee mag nemen in het vliegtuig? Als we vliegen huren we vaak een auto of camper dus deze moet dan zeker mee. Alvast bedankt.
Voor zover ik weet mag het wel. Stewardess zal het ergens anders bewaren tot vlak voor of na de landing. Al moet ik wel bij zeggen dat ik 12 jaar geleden met een kleine heb gevlogen; 3x en het mocht altijd mee!
Als je kleine een eigen plaats heeft wel, gaat hij op schoot mag je hem wel als bagage meenemen maar kun je hem niet "gebruiken". Wij huurde altijd auto's met auto stoel. Hoes van thuis mee en gaan..
Bedankt voor jullie reacties, als bagage is prima. Kleine is nog te klein voor een autostoel tegen die tijd. Als we boeken zal ik het gelijk navragen bij de maatachappij, wrs is dat ook nog verschillend.
Ja hoor dat mag en bij 99% van de maatschappijen kan dat gratis. Hier staat meer info: Maxi-Cosi mee in het vliegtuig - Kids Travel Service
Ja mag en is gratis. Op lange vluchten boeken we vaak een eigen stoel voor de kinderen eb dan mogen ze hem tijdens de vlucht gebruiken. Anders wordt hij bij de bagage gelegd.