Wie wil me helpen. Einde van het jaar wil ik met de kids nog een weekend weg. Nu kan ik kiezen voor landal lommerbergen of een mysterie center parcs. Voordeel lommerbergen Gegarandeerd kinderhuisje Weten waar we heen gaan qua reistijd en dingen om te doen Lekker zwembad Voordelen center parcs Goed zwembad Wat zou jullie voorkeur zijn?
lommerbergen.... Ik vind centerpacs wel leuk maar ik vind lommerbergen voor kinderen zoveel leuker!!! en bij cp weet je niet waar je terecht komt9opzich ook niet erg maar sommige parken vind ik zelf wel wat minder) Wij gaan vrijdag naar lommerbergen ik heb er zin in! Oja het vennebos van landal is ook erg leuk! Misschien een tips voor je
Vennebos zijn we geweest maar lommerbergen lijkt me het zwembad met leuker. Wij neigen ook echt naar lommergen
Ik vind het zwembad van het vennenbos echt heel erg leuk. Ben wel benieuwd waarom je denkt dat het zwembad van de lommerbergen leuker is! Ik zou zelf sowieso voor Landal kiezen.
Lommerbergen is een leuk park, ook een uitgebreid plaza met zwembad. CP is sowieso al een stuk duurder dan Landal, terwijl het zwembad echt niet mooier is dan bij Lommerbergen. Ik zou ook nooit een mystery-boeking doen. Ik wil van tevoren weten waar ik terecht kom, of het schoon en netjes is, of je een leuk huisje hebt.
omdat ik het kindergedeelte van vennenbos heel klein vond. en dat schijnt bij lommerbergen leuker te zijn
Voor kinderen is het op de lommerbergen erg leuk! Ik kan het weten, want mijn ventje werkt daar! hihi De huisjes zijn vind ik zelf wat ouwbollig.. maar goed dat heb je bijna overal tenzij ze net gerestaureerd zijn.. Er zijn genoeg activiteiten voor de kleintjes.. In de omgeving heb je bijv. Balorig wat ook erg leuk is om naartoe te gaan. Balorig is een binnenspeeltijd. MAAR ik denk dat ze op de lommerbergen zelf genoeg te doen hebben! Wat ook fijn is dat het centrum dicht in de buurt ligt daar kun je eventueel boodschappen doen! Mocht je nog iets willen weten! je weet me te vinden!
ze hadden 2 gedeeltes he bij het vennebos. Een klein badje met een kleine glijbaan enz en een voor peuters echt met een tunneltje enz beetje te vergelijken met het heijderbos van cp
Maar spelen jouw kinderen dan echt bij het kindergedeelte? Eva gaat met ons alle glijbanen af, wildwaterbaan is favoriet. Kindergedeelte kwam ze afgelopen jaar alleen omdat Lisa daar speelde. Lisa ging afgelopen jaar trouwens ook al de wildwaterbaan af met ons, ze was toen net 2. Ik denk dat die de volgende keer (dan zal ze net 3 zijn) niet meer in het kindergedeelte zal spelen.
ja hier ook geen baby badje hoor ja voor evy nu haha maar hij gaat liever van de snelle glijbanen af haha/
We gaan in het begin wel in het diepe gedeeltw maar op een gegeven moment zijn wij het water zat en dan heb ik liever een gedeelte waar ze lekker zelf kunnen ravotten. Op die manier kunnen ze nog lekker lang spelen en kunnen wij er naast zitten. Aangezien ze beiden nog geen diploma hebben kunnen ze zelf niet in het diepe. En ik ben claustrofobisch dus 1 keer dichte glijbaan lukt me net. Meer niet. En van mijn oude moedertje kan ik niet verwachten dat ze continue die glijbanen af gaat. Dus vandaar en de wildwaterbaan in vennebos gaat ook stuk naar buiten en dat is niet handig eind dec