Wij hebben dat ook, maar ik denk dan dat we er vast wel zullen komen met een vlucht eerder of later. Misschien dat we dan een dagje missen, maar het lijkt me stug dat we 2 weken lang geen enkele vlucht in de goede richting kunnen krijgen. https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/2/airlines/transavia-geeft-zomerslots-op-rotterdam-the-hague-airport-terug Overigens waren het niet eens perse vluchten die gecanceld zijn vandaag. Misschien merken mensen daar maar amper wat van. Toen we vorig jaar naar de Vs vlogen zijn ook 3x nog onze vluchten veranderd omdat de vliegtuigmaatschappij vluchten ging samenvoegen. Maar dat kwam niet in de krant, dus dan maak je je er ook geen zorgen over
Bij mij negeren ze de vraag over mijn vlucht via de app. Ik had ook gevraagd of het klopt dat ruimbagage maximaal 70 cm hoog mag zijn, maar dat is dan weer niet zo volgens hun, terwijl dat wel overal op internet staat
Nu reageren ze op Facebook overal onder dat je bericht krijgt als je vlucht geannuleerd wordt. Eerst zeiden ze dat iedereen met een gecancelde vlucht tm eind juni bericht had gehad, maar die reactie geven ze nu niet meer.
Vorige week met Transavia gevlogen. Niks aan het handje. Alle vluchten keurig op tijd, nergens een rij, kon bagage al afgeven bij drop off balie op P3. Bagage was keurig mee en super snel op de band. Was vakantieperiode maar niks gemerkt!
Fijn om ook goede berichten te lezen. Wij kregen vorige week een mail met belangrijke informatie over onze vlucht. Ik schrok me dood, maar het bleek om een belastingverhoging te gaan, we moesten 15 euro bijbetalen
Terugvlucht had haast 2 uur vertraging. Vlogen uiteindelijk pas om 1u ‘s nachts terug. Op Schiphol midden in de nacht nog ruim een uur op de koffers moeten wachten.. was er flink zat van..
Afgelopen zondagochtend met Transavia vanaf Rotterdam naar Valencia gevlogen. Niks aan de hand. Mochten zelfs onze handbagage kosteloos inchecken. Keurig op tijd en de koffers stonden met 5 minuten al op de band.