Transavia

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door kaboutertje, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Bijzondere bagage aanmelden
    In een aantal gevallen moet u uw bijzondere bagage direct bij het boeken en uiterlijk 3 werkdagen voor vertrek aanmelden bij het transavia.com call centre. In het overzicht hieronder vindt u per soort bijzondere bagage of u deze moet aanmelden bij het call centre. In verband met het gelimiteerd aantal items bijzondere bagage dat transavia.com kan vervoeren, is vervoer niet gegarandeerd.

Onder bijzondere bagage wordt verstaan:
    buggy's, kinderwagens, reiswiegjes en Maxi Cosy's

Buggy, kinderwagen, reiswieg of Maxi Cosy
    Het maximale gewicht van de bagage per baby t/m 23 maanden is 10 kilo (inclusief buggy). Als u meer van bovenstaande items mee wilt nemen, vallen deze onder de bagagerichtlijnen. Alleen lichtgewicht (5-7 kg) inklapbare paraplubuggy's kunnen worden meegenomen tot aan het vliegtuig en worden daar ingenomen en in het bagageruim geladen. Bij aankomst op de luchthaven wordt het item via de gate aan u geretourneerd. Overige kinderwagens/buggy's worden bij de check-in balie ingenomen.

Kan ik hieruit opmaken, dat ik 1 buggy niet hoeft aan te melden van te voren?

Iemand ervaring met Transavia?

2. louloutje

louloutje Actief lid

23 mei 2007
    190
    0
    0
    Deze hoef je inderdaad niet aan te melden, mits het in de 10 kg bagage voor de baby valt. Heb je bv een koffertje/tas apart voor de kleine EN je neemt de buggy mee, dan moet je hem aanmelden als zijnde extra bagage

3. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Oke dank je.
    Nou dan dus geen extra koffer voor haar. wat wel de bedoeling was.

Hoe gaan we alles in 2 koffers krijgen? ( antwoord: proppen en duwen en stouwen)

4. louloutje

louloutje Actief lid

23 mei 2007
    190
    0
    0
    haha! Ga je naar een warme bestemming? Niet al te veel mee nemen dan! Je moet natuurlijk ook oppassen dat jullie "maar" 20kg p.p. mee mogen nemen!
    Veel plezier!

5. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ja we nemen idd maar van alles 2 mee. maar we willen ook het beddengoed ( lakens, deken, slaapzak en aerosleep) meenemen.

En dan heb je nog de melk, speelgoed, luiers ( ze kan maar tegen een merk), dus ja we hebben vast overgewicht.

6. louloutje

louloutje Actief lid

23 mei 2007
    190
    0
    0
    Had ook de melk, luiers, potjes meegenomen voor haar plus wat speelgoed. En een slaapzakje. Dekentjes etc hadden ze daar ook, heb ik niet meegenomen....

7. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Dat doe ik wel, omdat ze al zo slecht slaapt in een ander bed. Dan heeft ze iig nog iets eigens.

En ik vind alles vies, dus als ze daar op een ander matrasje ligt ook, vandaar de aerosleep.

8. louloutje

louloutje Actief lid

23 mei 2007
    190
    0
    0
    Maar je ligt zelf toch ook op een ander matras?
    Ik denk gewoon even met je mee hoor; waarom neem je dan niet het molton mee en een eigen hoeslaken? Scheelt weer ruimte in je koffer.

9. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Klopt, maar voorhaar vind ik dat gewoon vies.

Maar die aerosleep houdt dus ook alle dingen tegen.

Een molton neem ik dus niet mee, want die zit onder de aero. Maar hoeslaken ook omdat die aerosleephoeslaken gaatjes heeft. Dus dat voelt anders en we willen gewoon wel alles zoveel mogelijk eiegn houden voor haar.

Ach het zal avst passen en zo niet betalen we gewoon het overgewicht.

Deel Deze Pagina