Hallo, Over 5 weken ga ik samen met mijn man en zoontje , op vakantie naar Bulgarije.Maar in eens bekruipt me het idee dat je in je (crusiale)tijd op vakantie gaat naar het Buitenland!En krijg daar een raar gevoel bij .Als we gaan ben ik net geen 10 weken!Iemand daar ervaring mee? Groetjes Ramona
ik ben toen ik zwanger was van alysia ook met de 10 weken op vakanite gegaan of was toen 9 weken... maar zou het zo weer doen.. Als je zeker wilt weten hoe en wat of het goed zit zal ik een echo van te voren vragen.. kijk mis gaan kan het altijd maar misschien voor je gevoel dan even een echo?
Ja dat is misschien wel slim,dan weet ik of het allemaal goed zit!Was nieuwsgierig naar andere die dr ervaring in hebben.
Euh... ik heb daar zelfs niet bij nagedacht Ik ben net terug van 2 weken vakantie en 12 weken ver. Maar jij hebt het misschien over een vliegreis want wij zijn wel met de auto 1000km ver geweest...
Wij zijn met het vliegtuig een paar dagen naar Barcelona geweest toen ik 11 weken zwanger was. We vlogen op vrijdagavond en die ochtend had ik nog een echo gehad. Was wel heel fijn dat dat kon (was al wel mijn 3e echo).
Ik ben toen ik twaalf weken zwanger was naar Frankrijk op de wintersport geweest. Had dat al ruim van tevoren geboekt. Ging allemaal goed, gewoon uitgekeken met het eten.
Toen ik 11 weken was zijn we naar Griekenland gegaan. Gewoon uitkijken met de zon, genoeg drinken en kijken naar wat je eet. Ik heb mijn eerste echo pas bij 18 weken gehad (ze zijn laat hier) maar ik heb me er niet zo druk over gemaakt toen. Gewoon lekker genieten van je vakantie!
Bedankt allemaal!Nu maak ik me minder druk!Mijn schoonzus heeft toendertijd dat ze maar een week of 10 was haar vakantie geanuleerd omdat ze zorgen maakte.Dus vandaar maak ik me dan ook druk...hahahha maar valt allemaal wel mee dus.
Lekker op vakantie gaan hoor. Uitkijken met wat je eet en drinkt. Ik was al wat verder maar zelfs met tandenpoetsen gebruikte ik water uit de fles en niet uit de kraan. En als ik iets niet vertrouwde at ik het niet.
Ik kwam er tijdens onze vakantie in Marokko achter dat ik zwanger was! Is allemaal goed gegaan, hoor, met eten, vliegtuig enz.. Maar ik voelde me wel beroerd en sjagrijnig als het heet was...
Gefeliciteerd! Lekker op vakantie gaan en je geen zorgen maken! Wij zijn een maand in Indonesië geweest. Op af en toe een kotsbui nergens last van gehad!