Transfer met baby

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Sophie2019, 25 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Op vakantie geef je toch extra geld uit t.o.v. Thuis blijven. Ik zou dan eerder bezuinigen op een uitstapje/restaurantje minder dan op veiligheid van mijn kinderen.

2. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.012
    1.557
    113
    Vrouw
    Ik heb t toch ook niet over keuze tussen uit eten of veilig vervoeren? :)

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.944
    113
    Vrouw
    Met een volle kist en de enorme hoeveelheden handbagage die men tegenkomen neemt, is er echt geen plek voor een maxicosi aan boord…..
    Die gaat dan het ruim in.

4. Butchke

Butchke Niet meer actief

De privé transfers die wij hebben geboekt in oa Turkije, Mallorca en Griekenland waren meer dan uitstekend geoutilleerd qua autozitje. Vooral in Turkije net nieuwe maxicosi destijds met isofix. Dus meer dan prima voor een ritje in ons geval van nog geen 20 minuten.

Tja dat zo'n stoeltje misschien niet super 100% schoon is, dat kan. Dat zijn bedjes/stoeltjes op een kinderdagverblijf ook niet denk ik dan maar.

5. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.944
    113
    Vrouw
    Ik nam altijd een dekentje of iets dergelijks mee.
    Handig voor onderweg en in zo’n maxicosi

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier altijd de maxi cosy mee gehad eerste 3 vluchten maar beide niet kunnen gebruiken in de transfer busjes. Plekken waren precies afgeteld op de volwassenen en oudere kinderen. (10jr terug dat wel) Dus toch op schoot hoe gevaarlijk dat ook was. In Egypte en Turkije stond ik er niet zo van te kijken, hun hele kijk op gordels dragen en kinderen vervoeren is anders,maar in mallorca deden ze er ook nonchalant over.
    Gelukkig altijd goed gegaan.
    Bij huurauto's altijd maxi cosi/autostoel meegeboekt en knipte dan hydrofiel kapot zodat die erin paste. Wist ik zeker dat hij op iets schoons zat en dat bij warm weer en zweten dat wat opnam.

7. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Ik heb destijds de peuter en baby gewoon met de transfers mee zonder extra stoelen vervoerd...in het OV in NL zit je baby ook niet in een stoel/maxi cosi. (Als je de officiële regelgeving volgt in OV mag je je kids nl niet in buggy of wandelwagen laten zitten tijdens vervoer) draagzak en buggy gebruikte ik dan wel tijdens lopen van gate naar transfer.
    Peuter had eigen stoel en papa om op te hangen ;) baby zat bij mij op schoot ;)

Deel Deze Pagina