In Juni gaan wij voor het eerst vliegen met onze kleine meid. we gaan naar Gran Canaria en ik heb de vluchten en het appartement los geboekt. helaas dus geen automatische transfer van vliegveld (Gran Canaria south) naar appartement (Playa del ingles) volgens booking.com moet het appartement 15 min. van het vliegveld afliggen. nu is mijn vraag eigenlijk wat beter is met een dreumes... een taxi nemen? gaat dat met een dreumes en hoe zit dat met een autostoeltje? en wat kost het? of de bus nemen? wat kost het? hoe zijn de wegen daar? en hoe moet dat met een dreumes? kortom HELP haha
Als je een auto wilt huren, is het meenemen van je eigen autostoel wel een optie, ook in vliegtuig erg handig namelijk. Wij gaan in maart, ga vanmiddag definitief boeken maar moet ook even afwachten want ben wel op tenerife geweest maar nog niet naar gran canaria. Een taxi moet geen enkel probleem zijn maar zou persoonlijk zelf zorgen voor een autostoel en dus meenemen. Oja wij gaan ook naar playa del ingles trouwens
in taxis hoef je nooit een kinderstoeltje (ook in NL niet) ik zou echt geen zin hebben om vanaf het vliegveld met een bus te moeten en misschien nog een hele omweg te moeten maken door dorpjes ik zou echt een taxi nemen
taxis zijn echt niet duur hoor daar als je ff googeld heb je dat zo gevonden. ook de bus kost eigenlijk niks maar dan heb je idd kans op veel stops. stoeltje zou ik niet mee willen slepen veelste veel gedoe ze mogen ook zo erin en dat kleine stukkie in de bus zitten ze toch ook helemaal los.
@ Sisa: Auto huren gaan we niet doen, in ieder geval niet voor de 11 dagen dat we er zitten. meenemen van eigen autostoel vind ik dan een beetje overdreven, zou ook niet weten waar ik dat ding moet laten in het vliegtuig, onze dochter heeft geen eigen stoel. ook naar playa del ingles dus, leuk heel veel plezier alvast! @ Petra: ow dat wist ik niet eens dat dat niet hoeft in nl. maar ja neem hier ook nooit een taxi, veel te duur haha. @ mama suus: ik kreeg net toeallig van het appartement de info dat een taxi ongeveer 35 euro kost dus dat is idd goed te doen.
Ik zou gewoon met de taxi gaan. Er zijn ook taxi's die in de kofferbak een kinderstoel hebben, gewoon even naar vragen en dan zetten ze hem voor je achterin de auto. Wij zijn anderhalf jaar geleden naar Playa del Ingles geweest, en de transfer is goed te doen. Ga ook een keer naar het winkelcentrum van maspalomas, erg mooi en luxe. Playa del ingles is inmiddels een beetje vergane glorie.
Bedankt voor de tip, dan neem ik ook geen stoeltje mee voor die ene week. Maspalomas grenst gelijk aan ons hotel zowat, hoorde dat er heel veel luxe winkels liggen dus dat wordt weer shoppen haha!