vakantie kleine van 1,5 dan wat ondernemen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door marilouise, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Hallo wij gaan in juni naar spanje voor goed 2 weken we gaan met mijn moeder broertje en oom en tante, en wij dan met zijn 3 tjes.

we zitten met mijn moeder en broertje samen in een stacaravan, dit voornamelijk zodat de kleine man lekker op tijd naar bed kan en we ook af en toe iets samen kunnen ondernemen.
    heb hier ook helemaal geen moeite mee. Nu willen we daar natuurlijk nog wat dingetjes ondernemen, maar weet niet zo goed wat kan, kijk de markten enz dat ga ik wel doen af en toe met mijn moeder en tante samen de mannen hadden al bedacht dat ze dan niet mee hoefden.

verder is er een berg in d ebuurt wat de mannen willen doen daar kan de kleine niet mee en ik kan dit ook niet doen lichamelijk.

verder willen we heel graag naar barcelona is een klein uurtje rijden. Ik ben er al vaker geweest en 1 keer met mijn man maar toen hebben ze ons geprobeerd te overvallen hier ben ik toen enomr van geschrokken en wil alleen maar naar barcelona als we met zijn allen gaan. zeker met de kleine man erbij.

kijk er zijn genoeg leuke dingen te doen in de omgeving en afgelopen jaar gingen we ook wel eens ergens heen wat een klein uur rijden was zou dat dit jaar nog kunnen?

verder wordt het lekker een vakantie van bij het zwembad liggen en genieten en lekker spelen.

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dat zou je echt met je eigen kind moeten zien elk kind is natuurlijk anders. wij doen het wel. hebben het ook gedaan met de grote meid toen ze 1,5 was we hadden expres een buggy gekocht die plat kon en ze heeft er smiddags dus veel in geslapen zodat we wel weg konden en niet de hele dag bij het huisje hoefden te zitten. nu met de kleine man doen we het net zo. mocht ie er echt last van hebben dan maar wat meer bij het huisie maar anders gewoon mee hoor. je zit er jah 2 wk das best veel dus elke dag ga je vast ook niet dan kan ie dan jah lekekr zijn ritme houden met ene paar uischieters als jullie weg willen en miss slaapt ie wel in de auto een urtje is vaak ook al goed op die leeftijd.

3. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    naar welke plaats / camping ga je?

4. marilouise

torroella de montgri

el delfin verde gaan we heen

Hij is best wel makkelijk eigenlijk en vorig jaar ging het echt super goed, onze buggy kan ook helemaal plat heb een mc laren hij ligt er als een koning in.

kijk ik ga niet 2 uur in de auto zitten om een wandeling te maken mijn oom en tante en moeder gaan ook mee en die willen naar het vulkanisch gebied dit lijkt me super mooi maar is natuurgebied en bijna 2 uur rijden van de camping nou daar moet die ouder voor zijn maar juist naar plaatsjes als er wat te beleven valt vindt hij het wel leuk denk ik en wij ook en anders lekker bij de caravan en lekker veel zwemmen

5. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    wij zijn daar ook geweest in 2009. erg leuke camping en ideaal dat je zo vanaf de camping het strand op kunt. vond alleen een nadeel dat het zwembad maar een heel klein stukje had voor de kleinste kindjes

6. marilouise

Ik vond het juist best weel een flink pierenbadje nou namen wij hem ook gewoon mee het diepere in ging ook goed hoor

is erg fijne camping inderdaad leuke omgeving we blijven honkvast!!!

Deel Deze Pagina