Centerparcs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ammie1984, 8 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    778
    68
    28
    Wij zijn de afgelopen jaren naar Landal parken geweest. De kinderen hebben het altijd reuze naar hun zin.
    Bij centerparcs hebben ze natuurlijk onwijs toffe zwembaden. We zijn een aantal jaar terug met mijn ouders naar de Eemhof geweest. Echter waren de kinderen toen nog te klein om er iets van mee te krijgen.

Ik zit nu te kijken voor de meivakantie, maar schrik behoorlijk van de prijs die je betaalt voor een weekje centerparcs. Ik heb dat er eerlijk gezegd niet voor over.
    Worden de prijzen last minute nog scherper, of blijft het een hoop geld voor een weekje?

2. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Je kunt kijken via centerparcs.nl/Babyboxen en anders even via CenterParcs.de

Het blijft een dure hobby, naar CenterParcs, maar de plaza met zwembad is idd wel super

3. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    447
    83
    Limburg
    Hier 2 jaar op rij via Duitse site geboekt. Scheelde zo 200 euro voor zelfde type huisje en zelfde week. Vond het een super groot verschil

4. billy112

billy112 Actief lid

20 mrt 2014
    493
    143
    43
    Je kan ook lang weekend gaan icm bv studiedagen of uit school wegrijden en maandag vroeg opstaan of dagje later naar school. Inchecken 15.00 en uitchecken 10.00

Wij gaan nu weekend Eemhof 4 pers vip €380

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Tegenwoordig. Kun je op elke dag aankomen. En het ligt heel erg aan het park. Hoe meer birdies hoe duurder. Felicitas.de is vaak ook nog weer een stuk goedkoper. En omdat je in Duitsland geen reservetingskosten hebt en geen verplichte beddngoed 8 euro pp. Kan het veel schelen. Ook last minute scheelt. Maar meestal is vroegboek icm jongegzinnen goedkoper. ( kwam ik te laat achter gaan nu 1 dagje hihi)

Deel Deze Pagina