"Translocatie geconstateerd en wat nu" ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nicoletta, 12 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    Onwijs veel succes meis, het is je zo gegund!!

2. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Dank je wel Stitchie! Lief van je.

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Je zou vandaag wel wat kunnen zien met mijn telling hoor :p
    Kijk: woensdag 195, vrijdag dus minimaal 400, zaterdag minimaal 800 en vandaag dus minimaal 1600!
    Ik ben heeel hard aan het duimen dat er straks iets heel moois op het scherm te zien is meis.
    Ik zit al de hele dag de uren af te tellen naar 15.00 uur, dus jij zal al helemaal elke minuut aftellen.

Meis, ik denk aan je en ben echt heel hard aan het duimen.
    Dikke knuff!

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    het is 15 uur!!!!!!!!!!!!!!!!

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Meis, ik hoop zo dat je met een megasmile rondloopt inmiddels!
    Mn duimen draaien nog altijd!

6. Trees

Trees Niet meer actief

Inmiddels hier de blaren op mijn duimen staan van het vele draaien!!!

7. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Er was een vruchtzakje te zien!!! Nog geen vruchtje, maar het zit in ieder geval op de goede plek!!

En Dreamer je mag nooit meer raden :D! Ik had gewoon een waarde van 409! JIPPPPIEEEEEEE

Nu maar weer verder afwachten hoe het gaat lopen maar in ieder geval tot aan nu niks engs.

8. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    Gefeliciteerd! Te gek!:)

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    van harte gefeliciteerd!!!

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Jippieeeeeeeeeeee :D
    Gefeliciteerd meis!
    Wat ben ik blij dat ik gelijk had zeg!
    Moest je vandaag nog prikken dan?
    Of niet omdat je een superecho hebt gehad?
    Konden ze al een inschatting maken hoever je bent?
    Gok toch zo tussen de 5 en 6 weken?

Geniet er maar van meis!
    En ik duim ondertussen verder dat alles goed blijft gaan!

11. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

JOOOOEEEEHOOOOEEEE!
    Gefeliciteerd meis, het is je zo gegund!:)

12. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Dank jullie wel voor de lieve berichtjes en pm'tjes! Superlief dat jullie zo meeleven!!

De Gynaecoloog kon nog niets zeggen over de lengte van mijn zwangerschap. Het vruchtzakje was nog maar 4 mm :D, dus echt ieniminie. Maar ik denk net zoiets als jij hoor Dreamer. Wel meer richting de 5 dan de 6 weken omdat je dan denk ik wel zo ongeveer een vruchtje moet gaan zien.
    Op vrijdag 24 juli moet ik weer terug naar de gyn. Hopen dat het er dan nog steeds zit en al weer een stapje verder is!

13. Trees

Trees Niet meer actief

Wauw wat een goed nieuws!! Ik hoop zo dat het goed gaat. En nu wachten tot 24 juli :$. Duurt laaaang :D!!!

Ach ik ga gewoon door met duimen draaien ;)

Hebben jullie eigenlijk weleens hartactie gehad? Of zal dit voor jullie ook DE mijlpaal worden? En mag ik vragen wanneer het bij jullie meestal fout ging (dan weet ik wanneer ik extra hard moet duimen ;))

14. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Hahaha Trees, je mag alles vragen hoor :D. Draai je duimen maar alvast extra warm want rond deze tijd gaat het altijd mis ;). We hebben dus nooit een hartactie gehad en de langste tijd dat ik zwanger ben geweest was 7,5 week maar toen was het vruchtje al gestopt met groeien rond de 5 weken. Oftewel voor de hartactie waarschijnlijk. Verder ben ik nog een keer bijna 7 weken zwanger geweest en de twee andere keren tussen de 5 en 6 weken. Dus een hartactie is echt een enorme mijlpaal voor ons. Hierom heb ik ook altijd gedacht dat het probleem bij mij zit omdat ik een aangeboren hartafwijking heb. Ook is het erfelijk aldanniet heel erg hoog. Mijn laatste genetisch onderzoek moet nog een resultaat geven want ook hier kan nog iets inzitten, maar op chromosoom- en genniveau was niks te zien. Nu zouden ze nog kleurstoffen gaan inspuiten en dan zouden ze verder kijken.

Maar lang wachten he tot de 24e! Vind het ook superlang hoor! Maar goed, ik kan moeilijk iedere week effekes laten kijken. :p Al zou ik het wel willen ;).

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wow meid! Gefeliciteerd, wat een super nieuws. Ik blijf keihard duimen dat het allemaal goed mag blijven gaan meis!

16. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Ha Nicoletta,

Mijn oog viel op je onderschrift in Zora d'r topic (eigenlijk het stuk over de pleegzorg, maar las daarna over je wondertje) en heb nu je verhaal gelezen: Wat een mooi wonder zeg! Ik hoop dat het de komende maanden uitgroeit tot een prachtig kindje.

Appie

17. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Wat een lieve reactie Appie! Heel erg bedankt hiervoor, ik waardeer het enorm en is een grote steun voor me.

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Jeetje wat duurt het nog lang tot de volgende echo zeg!
    Willen ze niet eerder checken of er hartaktie is?
    Of willen jullie dat zelf niet?
    Meis, ik blijf voor je duimen.
    En over 2,5e week hebben jullie een superecho!

Dikke knuff

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wauw.
    Ik ga me helemaal suf duimen voor jou.

20. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Dank je wel Maartje! Lief van je.

Lang he Dreamer ;), ik vind het vreeeeeeselijk lang duren. Ik wilde best wel eerder maar door vakantieplanning van de gyn zat er best een tijdje tussen. Ik hoop echt op een superecho en een heeeeel mooi knipperend hartje :D. De afspraak is gelukkig wel vlak voor mijn vakantie anders moest ik nog langer wachten.

Deel Deze Pagina