he meis vandaag lekker niks doen. Voetjes op de bank en je laten verwennen door je manneke! Hier brandt vandaag een extra kaarsje voor je. liefs trees
De dag is voor meer dan de helft voorbij. Ik hoop dat alles nog goed gaat. Ik blijf duimen hoor meis! Nog maar 5 nachtjes en dan hoop ik dat jullie een mooi beebje te zien krijgen. *duim duim duim*
Nicoletta, de 19e is bijna voorbij en hoop zo dat je deze dag goed door bent gekomen, duim voor jullie!!
IK BEN DE 19E GOED DOORGEKOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wow! Ik was zooooo bang voor vandaag maar nog geen bloed te zien, boobs zijn nog steeds vol, al dan niet pijnlijk meer, geen misselijkheid, wel redelijk vermoeid. Dus tjaaa kan nog alle kanten op!
Dank je wel Danielle voor deze enorme opsteker! Die had ik echt enorm nodig!!! Weet je, ik vind het zoooo lief dat er allemaal dames langskomen die ik nooit eerder heb gezien of gesproken en blijkbaar wel hier hebben gelezen. WOW! Hele dikke knuffel voor iedereen die me hierdoorheen sleept! Ik waardeer het echt enorm!
Wat fijn, Nicoletta, dat je de zondag rustig door bent gekomen. Je echo komt nu gelukkig wat sneller dichterbij! Ik duim echt voor je dat het goed blijft gaan. Bij mijzelf beginnen mijn borsten nu pas met lichtjes groeien, en gevoeliger zijn ze helemaal nog niet geweest, dus wat dat betreft kan het alle kanten op! Hou vol, hè! Stitchie
Hoi Nicoletta, Ik heb ook een beetje mee zitten lezen en wil je bij deze een hart onder de riem steken! En als ik jou was zou ik wel proberen me minder te focussen op alle symptomen die je zou moeten hebben. Ik heb namelijk de eerste 12 weken bijna niets gevoeld (alleen een beetje moe en een ochtendje misselijk, maar niet eens erg) en toch ligt hij hier in het kamertje naast me te slapen. Ik werd er zelf ook verschrikkelijk zenuwachtig van, maar om niks dus... Heel veel sterkte en ik duim voor je! Liefs Lindangel
Dank jullie wel Lindangel en Stitchie voor deze wijze woorden. Ik ben zo blij om te lezen dat het echt niet hoeft om borsten a la pamela te hebben . Ik maak me inderdaad bloednerveus om alles en hoop zo dat vrijdag goed nieuws zal zijn. Lieve Linda en Zora, dank jullie wel voor het duimen! Het helpt echt enorm om te weten dat er mensen aan ons denken. Ik wist niet dat ik zo'n bange bibberkont kon zijn zeg!
Jeeeeeej de 19e goed doorgekomen! Weer een stap verder dus! Ik blijf duimen voor een mooie echo vrijdag meis *duim duim duim*
whaaa super zeg! de 19de goed doorgekomen, ow meid mounia gaat flink verder met veel duimen voor je hoor! l
Dank je wel Lisa! Wat heb je een mooie banner! Net ben ik weer even gebeld door de klinische genetica . Wat een stelletje knuppels werken daar in het Erasmus zeg!!! PFFFF Vorige week woensdag had ik een gesprek met de psychologe (supervrouw!!) aldaar en aansluitend met de arts van de klinische genetica. Ik had haar verteld dat ik de 24e mijn echo zou hebben en hierop hebben we afgesproken dat we op de maandag erop even contact zouden hebben om evt prenatale onderzoeken in te gaan plannen. Belde ze net of we er al uit waren voor die onderzoeken en dat ze verbaasd was dat we nog niks hadden laten horen! Nee duhhhh het is pas aanstaande vrijdag en over een week een contactmoment. Echt, moet ik nu in die mensen vertrouwen hebben dat ze hun werk goed doen??????????????????? Het lukt gewoon echt niet meer! Nu zo vlak voor het slapengaan kom ik weer even kletsen hier. Er is gewoon weer een dag voorbij zonder bloed. Zelfs een dag met extreme vermoeidheid en zelfs enige misselijkheid over de hele dag. Zelfs vanavond had ik geen eetlust en uiteindelijk kreeg ik enorme zin in loempia's van de Chinees ! Borsten zijn nog steeds groot en nog steeds wel gevoelig..... zou ik dan echt vrijdag een goede echo krijgen?????????
Nicoletta, Je houdt het spannend voor ons, en jezelf Als ik zondag terug kom van vakantie hoop ik goed nieuws te horen!!!
Dank je wel Maartje!! Lief van je. Ja Kleintje het blijft spannend he?! Toen ik mijn vriend leerde kennen (via internet) vroeg hij me wat er zo leuk aan mij was. Ik zei hem toen dat met mij het leven tenminste nooit saai is . Nou dat heeft ie geweten, hij heeft nog nooit zoveel meegemaakt sinds hij met mij is! Erg he Dreamer? Ik vind zoiets zo ontzettend slecht. Ze bedoelde het vast goed hoor, want ze was ook ongerust dat ik slecht nieuws had gekregen maar jaaaaaaa kijk dan eens goed in je dossier of schrijf het goed in je agenda . Het is niet het eerste slordigheidje hoor! Zij heeft ooit ook de mail naar mijn schoonouders gestuurd die voor ons bedoeld was .